Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

AutoBH dla klasy

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 18.10.2011 21:32

*
Popularny

1) Dodajemy include:
#include <engine>

2) Dodajemy pod includami:
#define	FL_WATERJUMP	(1<<11)	// popping out of the water
#define	FL_ONGROUND	(1<<9)	// not moving on the ground

3) Na koniec sma dodajemy:
public client_PreThink(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return PLUGIN_CONTINUE
	if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {	
		new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
		
		if (flags & FL_WATERJUMP)
			return PLUGIN_CONTINUE
		if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
			return PLUGIN_CONTINUE
		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
			return PLUGIN_CONTINUE
		
		new Float:velocity[3]
		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
		velocity[2] += 250.0
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
		
		entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
		
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 6

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#2 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 19.10.2011 15:31

+, pomogłeś :]
  • +
  • -
  • 0

#3 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 19.10.2011 16:23

Ciekawe +
  • +
  • -
  • 0

#4 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.10.2011 14:09

#define FL_WATERJUMP (1<<11) // popping out of the water
#define FL_ONGROUND (1<<9) // not moving on the ground

Po co...?


public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE
if(entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2)
{
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

if (flags & (1<<11))
return PLUGIN_CONTINUE
if (entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2)
return PLUGIN_CONTINUE
if (!(flags & (1<<9)))
return PLUGIN_CONTINUE

new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)

}
return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 1

#5 radim

    Godlike

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 21.10.2011 15:13

@up
Wiem, Twój sposób jest szybszy, ale ja po prostu tak robię od zawsze ;)
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 22.10.2011 14:57

definicje #define istnieją tylko na etapie kompilacji, więc w praktyce oba kody działają tak samo szybko; z racji tego, że pierwszy jest bardziej czytelny jest lepszy
  • +
  • -
  • 0

#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.10.2011 15:43

obecnie jest to autobh bez spowolnienia co pozwala osiągnąć bardzo duże prędkości
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych