Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Usuwanie renderu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 18.10.2011 16:51

Więc po pierwsze
Spoiler


Jak tu usunąć render na koniec rundy? Wiem, że poprzez event, ale jak usunąć wszystkim graczom?
No i jak najlepiej usunąć? jako grubość 0 czy jakoś tak?
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#2 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 18.10.2011 18:46

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 255)

Użytkownik ^Grzyboo edytował ten post 18.10.2011 18:46

  • +
  • -
  • 0

#3 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 18.10.2011 19:23

dodałem w plugin_init
register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")

i potem
public Koniec_Rundy()
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 255)
}
i wyskakują błędy
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

dr12.sma(136) : error 017: undefined symbol "id"
dr12.sma(136) : warning 215: expression has no effect
dr12.sma(136) : warning 215: expression has no effect
dr12.sma(136) : warning 215: expression has no effect
dr12.sma(136) : warning 215: expression has no effect
dr12.sma(136) : warning 215: expression has no effect
dr12.sma(136) : warning 215: expression has no effect
dr12.sma(136) : error 001: expected token: ";", but found ")"
dr12.sma(136) : error 029: invalid expression, assumed zero
dr12.sma(136) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.
i jak temu zaradzić?
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#4 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.10.2011 19:41

public Koniec_Rundy()
{
new players[32], num;
get_players(players, num);
for(new i=0; i<num; i++)
set_user_rendering(i, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 255)
}

  • +
  • -
  • 0

#5 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 21.10.2011 19:13

nie działa :/
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.10.2011 10:58

public Koniec_Rundy()

{

	for(new i = 1;i<33;i++){

		if(!is_user_alive(i))	continue;

		

		set_user_rendering(i, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 255)

	}

}

  • +
  • -
  • 0

#7 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 24.10.2011 18:42

Nie działa, nie wiem czy to zależy od tego że testuję lokalnie na zbotach. Może inny event? Próbowałem trochę z tym od nowej rundy, ale coś mi nie wychodzi.
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych