Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Losowe Sprite przy zabiciu

sprite

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 M@nkovsky

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:110
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 17.09.2011 12:40

Witam ostatnio naszła mnie ochota na dodanie troche grafiki do mojego serwera, a mianowicie chce zrobić ,żeby przy zabiciu gracza wyświetlało się losowe sprite ( sam je sobie robie) tylko w moim public DeathMsg(id)
mam cos takiego
 new blabla bla i cala reszta
if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
{
new Float:fOrigin[3];
pev(vid,pev_origin,fOrigin);

fOrigin[2] += 35.0;

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY )
write_byte(TE_SPRITE)
write_coord_f(fOrigin[0])
write_coord_f(fOrigin[1])
write_coord_f(fOrigin[2])
write_short(g_sprite)
write_byte(10)
write_byte(255)
message_end()
}
}


To tylko fragment kodu , No więc pytanie brzmi jak zrobić randoma z innymi spritami bo aktualnie mam cale czas jedno .
Wiem nie ejstem najlepszym tlumaczem , wiec kto mnie zrozumiał proszę o pomoc ; )

Za pomoc +
Pozdrawiam

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.09.2011 13:24

new szSprites[3][]={
	"sprites/sprite1.spr",
	"sprites/sprite2.spr",
	"sprites/sprite3.spr"
	// i tak dalej
}

new gSprites[3]

public plugin_precache(){
	for(new i = 0;i<sizeof szSprites;i++)
		gSprites[i]	=	precache_model(szSprites[i]);
}

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY )
write_byte(TE_SPRITE)
write_coord_f(fOrigin[0])
write_coord_f(fOrigin[1])
write_coord_f(fOrigin[2])
write_short(gSprites[random(sizeof szSprites)])
write_byte(10)
write_byte(255)
message_end()

  • +
  • -
  • 1

#3 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 17.09.2011 13:26

Żeby było jeszcze łatwiej, to lepiej będzie tak
new szSprites[][]={
"sprites/sprite1.spr",
"sprites/sprite2.spr",
"sprites/sprite3.spr"
// i tak dalej
}

Czyli bez tej 3.

EDIT
Chyba że ;] ogólnie można użyć define, wtedy to było by już bardzo zrozumiałe.

Użytkownik sebul edytował ten post 17.09.2011 14:35

  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.09.2011 13:27

Żeby było jeszcze łatwiej, to lepiej będzie tak

dałem to 3 aby zobaczył że w obydwu tablicach trzeba podać tą samą liczbę
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: sprite

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych