Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

get/set user flags - użycie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.09.2011 18:51

Siema.
Jak używać http://amxx.pl/dokum.../set-user-flags oraz http://amxx.pl/dokum.../get-user-flags ?
Znaczy:
set_user_flags( index,flags=-1,id=0 )
get_user_flags( index,id=0 )

Index - wiadomo, id gracza.
A czym jest "flags" oraz "id" w jednym i w drugim?
Oraz jak ustawić graczu podczas gry np. komendą /becameadmin flagi które ma oraz te, które chciałbym mu dać?

Użytkownik A może sma? edytował ten post 13.09.2011 18:51

  • +
  • -
  • 0

#2 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.09.2011 19:34

z tego co wiem to dawanie flag jest tylko na mapę, flags to są flagi możesz wpisać przez read_flags("abc") lub ADMIN_IMMUNITY czy jak tam chcesz.

Użytkownik LKZ (funfel) edytował ten post 13.09.2011 19:34

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#3 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 13.09.2011 19:54

new flagi = read_flags("abcdefghijklmnopqrstu")
set_user_flags(id,flagi)
  • +
  • -
  • 0

#4 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.09.2011 20:13

A jak połączyć set_user_flags z get_user_flags?
  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.09.2011 20:14

może to ci coś pomoże
http://darkgl.amxx.p...riptingu-flagi/
  • +
  • -
  • 1

#6 stepdub

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:207
  • Lokalizacja:Kobyłka
Offline

Napisano 13.09.2011 20:15

ja używałem:
public client_putinserver(id)
{
if (is_user_steam(id))
{
if (has_flag(id, "b"))
return PLUGIN_CONTINUE;
if (!has_flag(id, "b"))
set_user_flags(id, ADMIN_RESERVATION, 0)
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

do zmiany flag gracza przykładowo
  • +
  • -
  • 1

#7 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.09.2011 20:21

Źle się wyraziłem. Chodziło mi o to jak nie usunąć przy tym działaniu flag użytkownika. Bo rozumiem, że jeżeli użyję najpierw:
new flagi = read_flags("abcdefghij")
set_user_flags(id,flagi)

A potem:
new flagi = read_flags("klmnopqrstu")
set_user_flags(id,flagi)

To 2. funkcja nadpisze flagi z pierwszej, tak?

Użytkownik A może sma? edytował ten post 13.09.2011 20:22

  • +
  • -
  • 0

#8 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 13.09.2011 21:27

Odpowiadając na pytanie, to tak. Szczerze to nie mam pojęcia jak je połączyć może jakoś tak:

new flagi = read_flags("abcdefghij")
set_user_flags(id,flagi)


new flagi2 = read_flags("klmnopqrstu")
set_user_flags(id, get_user_flags(id, flagi)+flagi2)

  • +
  • -
  • 0

#9 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.09.2011 21:33

http://amxx.pl/dokum...a/f95/get-flags
Znalazłem coś takiego. To kopiuje posiadane flagi do stringu w formie "abcde..."

Czyli teraz wystarczy dopisać do niego "coś" i ustawić set_user_flags(id, output)?
Nooo i jak edytować ten string, żeby nie dodać komuś podwójnej flagi czy cuś... 26 ifów to trochę tak mało optymalnie robić...
  • +
  • -
  • 0

#10 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.09.2011 22:19

Przy dodawaniu więcej niż jednej flagi musisz skorzystać z sumy bitowej


set_user_flags(id, ADMIN_MENU|ADMIN_RESERVATION);

  • +
  • -
  • 1

#11 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 13.09.2011 22:22

chodzi Ci pewnie o coś takiego
set_user_flags(id, get_user_flags(id) | ADMIN_RESERVATION)
do aktualnych flag dodajesz "b"
  • +
  • -
  • 2

#12 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.09.2011 15:09

Geniusz :] Dziękuje :D
  • +
  • -
  • 0

#13 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 476
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 14.09.2011 15:38

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona.

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych