W public TakeDamage
Dla przedmiotu
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NumerPrzedmiotu)
{
damage+= 5+inteligencja_gracza[idattacker];
}
Lecz gdy ktoś bedzie miał 100 inteligecji udeży nas o 100 więcej lekka przesada więc dodajemy "0.1*" przed inteligencja_gracza[idattacker];
wyglada to tak
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NumerPrzedmiotu)
{
damage+= 5+0.1*inteligencja_gracza[idattacker];
}
z takim kodem gdy mamy 100 int doda nam 10 do obrażen ,możemy to regulowac 0.1 tym.
Gdy chcemy taki myk zrobic dla klasy wystaczy zmienic na
if(klasa_gracza[idattacker] == NazwaKlasy)
{
damage+= 5+0.1*inteligencja_gracza[idattacker];
}
Jeżeli było to przepraszam.
Pozdrawiam