Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Screen Shake - przerobienie

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kolar`.

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 01.12.2011 07:32

Witam, dało by się to przerobić na moc klasy ?

http://amxx.pl/topic...__fromsearch__1

#2 V3ko

    Guru

  • Power User

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 01.12.2011 16:22

Ehhh skoro już mnie zminusowałeś to mu powiem jak :F nie pisał przecież żeby mu zrobić tylko pytał się czy da się.

do plugin_init

register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");

na koniec sma

public Damage(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);

new ofiara = read_data( 2 );


if(!is_user_alive(idattacker))
return;

if(!ma_klase[idattacker])
return;

message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},ofiara);
write_short(7<<14);
write_short(1<<13);
write_short(1<<14);
message_end();

}

nie testowałem
  • +
  • -
  • 1

#3 Kolar`.

    Guru

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 01.12.2011 18:32

Ehhh skoro już mnie zminusowałeś to mu powiem jak :F nie pisał przecież żeby mu zrobić tylko pytał się czy da się.

do plugin_init


register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");

na koniec sma

public Damage(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);

new ofiara = read_data( 2 );


if(!is_user_alive(idattacker))
return;

if(!ma_klase[idattacker])
return;

message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},ofiara);
write_short(7<<14);
write_short(1<<13);
write_short(1<<14);
message_end();

}

nie testowałem


Tak jak ja robiłem lecz chciałem sprawdzić jak inni by robili. +





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych