Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Prośba o pare perków/klas

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Clyr0?

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:75
  • GG:
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.11.2011 19:49

Witam potrzebuje parę itemków i klas oczywiście za każde dobre daje po 2 plusiki (+)

1. (perk) Stringi Terrorysty - Mając ten item można cie zabić tylko poprzez strzał w głowę.
2. (perk) Królicze Łapki - Mając ten item możesz wykonać ile chcesz skoków w powietrzu.
3. (perk) Płyn do naczyń - Mając ten item po wciśnieciu "e" jest sie przez 5 sec niesmiertelnym.
4. (perk) Duszek - Mając ten item po wciśnieciu "e" mozesz przez 10 sec przechodzic przez sciany jeżeli utkniesz w scianie zostaniesz zabity.
5. (perk) Tajemnica Roz***rdalacza poprawna tajemnica generała gdyż na nowym codzie zabiera 100dmg + inta a ja bym chcial aby zabijała od razu tak jak na starym.
6. (perk) Zaje**** scout - 1/1 ,1/2 ,1/3 z scouta
____________________________________________________________________________
1. (Klasa Premium) Master Killer - 1/1 z awp 1/2 z he i do tego deagle
2. (Klasa) Maniak Krwi - Ak47 z niego 1/12 oraz deagle.
3. (Klasa Premium) Princessa -1/3 z m3 deagle i 2 dynamity w miare szybki.
4. (Klasa) Wariat - Szybki ma wiertare z niej +10 dmg po smierci wybucha zadajac dmg + inta
5. (klasa) Krolik Playboy - dostaje tmp , 1 rakiete auto bh

Nie wymagam abyście wykonali mi wszystkie klasy oraz perki ale dobrze by było gdybyście to dlamnie zrobili.

proszę o nie robienie klas w generatorze klas gdyż gdyby było można sam bym je zrobił chodzi o to 1/x z danej broni.
  • +
  • -
  • 0
Zajmuje się grafiką komputerową wykonuje zlecenia oczywiście odpłatnie.

Dołączona grafika

Zapraszam do mojej sieci Cs-Mentos.pl | Skill | Klimat | Zabawa | :]

#2 Clyr0?

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:75
  • GG:
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.11.2011 16:55

usuncie jego posta co on robi o.0?

Refresh.
  • +
  • -
  • 0
Zajmuje się grafiką komputerową wykonuje zlecenia oczywiście odpłatnie.

Dołączona grafika

Zapraszam do mojej sieci Cs-Mentos.pl | Skill | Klimat | Zabawa | :]

#3 Jeansy

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:296
  • Lokalizacja:Złoczew
Offline

Napisano 04.11.2011 18:57

Nie wymagam abyście wykonali mi wszystkie klasy oraz perki ale dobrze by było gdybyście to dlamnie zrobili.

[color=#800000]proszę o nie robienie klas w generatorze klas gdyż gdyby było można sam bym je zrobił chodzi o to 1/x z danej broni.[/color]
to czemu podałeś jedna kalse co można zrobic w generatorze?
5. (klasa) Krolik Playboy - dostaje tmp , 1 rakiete auto bh

#4 Clyr0?

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:75
  • GG:
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.11.2011 17:24

gapa ze mnie to juz bez tej klasy ^^ ;P

refresh

Pomoże ktoś ? być może te itemy już istnieją tylko że mają inną nazwe to też możecie dać.

refresh!
  • +
  • -
  • 0
Zajmuje się grafiką komputerową wykonuje zlecenia oczywiście odpłatnie.

Dołączona grafika

Zapraszam do mojej sieci Cs-Mentos.pl | Skill | Klimat | Zabawa | :]

#5 prostowryj

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:119
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.11.2011 13:50

masz
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Princessa[Premium]";
new const opis[] = "1/3 z m3 deagle i 2 dynamity w miare szybki";
new const bronie = (1<<CSW_M3)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new dynamit_gracza[33];
new ilosc_dynamitow_gracza[33];
new sprite_blast_dynamit, sprite_white_dynamit;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("HLTV", "NowaRunda_Dynamit", "a", "1=0", "2=0");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Dynamit", 1);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast_dynamit = precache_model("sprites/dexplo.spr");
sprite_white_dynamit = precache_model("sprites/white.spr");
precache_model("models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entDynamit = find_ent_by_class(0, "dynamite");
while(entDynamit > 0)
{
if(entity_get_edict(entDynamit, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entDynamit);
entDynamit = find_ent_by_class(entDynamit, "dynamite");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Princessa[Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 2;
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{

if(is_user_alive(id)){
if(!ilosc_dynamitow_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie dynamity!");
}
else{

static dynamit_gracza[33];
if(is_valid_ent(dynamit_gracza[id]))
{
ilosc_dynamitow_gracza[id]--;

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(dynamit_gracza[id], EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast_dynamit);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 250 );
write_coord( iOrigin[2] + 250 );
write_short( sprite_white_dynamit );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 10 );
write_byte( 10 );
write_byte( 255 );
write_byte( 255 );
write_byte( 100 );
write_byte( 100 );
write_byte( 128 );
write_byte( 0 );
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(dynamit_gracza[id], "player", 250.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
cod_inflict_damage(id, pid, 95.0, 0.8, dynamit_gracza[id], (1<<24));
}
remove_entity(dynamit_gracza[id]);
}
else
{

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

dynamit_gracza[id] = create_entity("info_target");
entity_set_string(dynamit_gracza[id], EV_SZ_classname, "dynamite");
entity_set_edict(dynamit_gracza[id], EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(dynamit_gracza[id], origin);
entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

entity_set_model(dynamit_gracza[id], "models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");
entity_set_size(dynamit_gracza[id], Float:{-16.0,-16.0,0.0}, Float:{16.0,16.0,2.0});

drop_to_floor(dynamit_gracza[id]);
}
}
}
}
public fwSpawn_Dynamit(id)
{
client_disconnect(id);
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 2;
}

public NowaRunda_Dynamit()
{
new ent = find_ent_by_class(-1, "dynamite");
while(ent > 0)
{
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");
}
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 3) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}




masz 2

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Maniak Krwi[Premium]";
new const opis[] = "Ak47 z niego 1/12 oraz deagle.";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B))
{
client_print(id, print_chat, "[Maniak Krwi[Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 12) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}


masz 3
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>

new const nazwa[] = " Master Killer[Premium]";
new const opis[] = "1/1 z awp 1/2 z he i do tego deagle";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
{
client_print(id, print_chat, "[ Master Killer[Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 1) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}


#6 Jeansy

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:296
  • Lokalizacja:Złoczew
Offline

Napisano 08.11.2011 17:14

[color=#800000]proszę o nie robienie klas w generatorze klas gdyż gdyby było można sam bym je zrobił chodzi o to 1/x z danej broni.
[/color]
Prostowryj rozumiesz to?





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych