Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa Bandyta

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 adek1479

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:193
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrzesnia
Offline

Napisano 24.06.2011 19:15

Witam kto da radę napisać klasę która ma takie "parametry"

new const nazwa[] = "Bandyta";
new const opis[] = "Ma 1/8 na pozbawienie broni przeciwnika (Po prostu może być albo ją kradnie albo ją wyrzuca przeciwnikowi)";
new const bronie = Dostaje mp5
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 20;

#2 komandos

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:144
  • Lokalizacja:KaraTornia
Offline

Napisano 26.06.2011 09:37

proszę:)

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Bandyta";
new const opis[] = "1/8 szans na wyrzucenie broni przeciwnika.";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 20;


public plugin_init() {
        register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
        
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        
        register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
}

public cod_class_enabled(id)
{
        ma_klase[id] = true;
        return COD_CONTINUE;
}
        
public cod_class_disabled(id)
        ma_klase[id] = false;
        
public Damage(id)
{
        new idattacker = get_user_attacker(id);
        
        if(!is_user_alive(idattacker))
                return;
        
        if(!ma_klase[idattacker])
                return;
                
        if(random_num(1, 8) != 1)
                return;
        
        client_cmd(id, "drop");
}


#3 adek1479

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:193
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrzesnia
Offline

Napisano 26.06.2011 17:08

Dzięki leci +





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych