Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Poprawność klasy

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 BliBs_Pl

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:365
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 31.05.2011 15:41

Witam!
Czy klasa którą wykonałem jest poprawnie zrobiona bo nie jestem pewien w 100%. Jeśli są jakieś błędy lub czegoś brakuje to prosiłbym o pokazanie tego.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 31.05.2011 16:57

Nie wiem po co przy spawnie dajesz nóż skoro klasa ma mieć broń.. popatrz na mój kod i porównaj ze swoim.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Zabojca";
new const opis[] = "Dostaje 30 + 0.1*int dodatkowych obrazen do MP5";
new const bronie = 1<<CSW_MP5;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_MP5NAVY)
return HAM_IGNORED;

cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.3, 0.1, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 31.05.2011 16:58

  • +
  • -
  • 0

#3 BliBs_Pl

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:365
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 31.05.2011 17:47

No z tą kosą to się pomyliłem bo zawsze kopiuję kod z innej klasy i go modyfikuję by zrobić klasę bo tak jest szybciej.
Ale czy cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.3, 0.1, idinflictor, damagebits); na pewno będzie dawać +30 dmg i dodatkowo jeszcze każdy punkt w inte będzie dawać 0.1 dmg?
  • +
  • -
  • 0

#4 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 31.05.2011 18:44

na pewno będzie dawać +30 dmg i dodatkowo jeszcze każdy punkt w inte będzie dawać 0.1 dmg?


Powinno.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych