Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

klasa_gracza błędne działanie + brak broniModyfikacja.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 11.09.2011 12:32

Witam mogłem to napisać w dziale cod mod ale ponieważ kod w większości już nie wygląda jak cod mod daje to tutaj :D

Mam problem z wybieraniem klas menu się pojawia jak wejdę na serwer lecz gdy wybiorę klasę nic się nie dzieje ;/
(Nie daje broni etc...) Nawet w Hudzie mam %s na klasa_gracza[id] lecz nic się nie pojawia więc tak jakby w ogóle klasy nie wybrało
// to jest public odrodzenie(id)
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
  return PLUGIN_CONTINUE;
 
if(nowa_klasa_gracza[id])
{
  klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
  nowa_klasa_gracza[id] = 0;
  strip_user_weapons(id);
  give_item(id, "weapon_knife");
 
  WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
}
 
if(!klasa_gracza[id])
{
  WybierzKlase(id);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
switch(klasa_gracza[id])
{
  case Atak:
  {
   give_item(id, "weapon_m4a1");
   give_item(id, "weapon_deagle");
   give_item(id, "weapon_hegrenade");
  
  }
  case Zwiadowca:
  {
   give_item(id, "weapon_deagle");
   give_item(id, "ammo_buckshot")
   give_item(id,"weapon_xm1014")
   give_item(id, "weapon_flashbang");
   give_item(id, "weapon_flashbang");
  
  }
  case Snajper:
  {
  
   give_item(id, "weapon_usp");
   give_item(id, "weapon_scout");
   give_item(id, "weapon_awp");
  
  }
  case Strzelec:
  {
   give_item(id, "weapon_ak47");
   give_item(id, "weapon_glock");
   give_item(id, "weapon_smokegrenade");
   give_item(id, "weapon_hegrenade");
  
  }
 
}
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Daje jeszcze wybierz_klase

public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50];
for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++)
{
  WczytajDane(id, i);
  format(klasa, 49, "%s \yPoziom p: %i Poziom m: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id], poziom_graczam[id]);
  menu_additem(menu, klasa);
}
 
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
 
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
 
#if defined BOTY
if(is_user_bot2(id))
  WybierzKlase_Handle(id, menu, random(sizeof nazwy_klas-1));
#endif
}
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
 
 
if(item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
item++;
 
 
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}


O i jeszcze mam pytanko :D
Jak zrobić że jak ma się np. ponad 300 energi[id] to mam mniejszą grawitację czyli

if(energia[id] > 299) {

// zmniejsza grawitke tylko gdzie to umiescic :D

}

Użytkownik HubertTM edytował ten post 11.09.2011 12:46

  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#2 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 11.09.2011 13:33

w public Odrodzenie(id)
daj

if(energia[id] <= 300){
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id) / 800);
}

Powinno dzialać.
Z pamięci więc niewiem ^^

Użytkownik Skull3D edytował ten post 11.09.2011 13:33


#3 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 11.09.2011 16:58

To jest cała funkcja WybierzKlase_Handle czy urywek? Jeśli cały to nie licz na to, że to będzie działać. Co do grawitacji, to może byc np.:
if(energia[id] >= 300)
set_user_gravity(id, 600.0);

  • +
  • -
  • 1

#4 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 11.09.2011 17:04

Dobra mam sprawdziłem czy gracz jest w powietrzu i jest k :D

Do zamknięcia

Użytkownik HubertTM edytował ten post 11.09.2011 17:42

  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#5 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 476
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 11.09.2011 18:06

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Rozwiązane

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych