Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

Automatyczne zabicie hostów na początku rundy

Nowy Plugin

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 yetj

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:56
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.01.2009 23:30

Witam
Nie widziałem jeszcze nigdzie takiego pluginu więc proszę o napisanie.
Chodzi mi o to że w każdej rundzie na mapach gdzie są hosty serwer automatycznie je zabija, po to aby nie dało się wykonać celów mapy.
Widziałem plugin który kasował hosty z serwera ale wtedy nie było ograniczenia czasowego rundy i można było grać w nieskończoność. A mi nie o to chodzi.
Bardzo będę wdzięczny gdy ktoś by mi napisał taki plugin.
Oczywiście dam "pomógł" ^^
  • +
  • -
  • 0

#2 MafiaDL

    Naj-Najstarszy Moderator

  • Przyjaciel

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:3 492
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 15.01.2009 01:34

patrz co znalazłem :D http://amxx.pl/viewtopic.php?t=2412
  • +
  • -
  • 0

#3 yetj

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:56
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.01.2009 16:25

No dobra ale nie o takie coś mi chodziło...
Bo jak odpalę ten plugin to runda trwa dopóki jedna drużyna nie zabije drugiej.
A mi chodzi o to żeby nie było samych hostów na mapie tzn żeby serwer je zabił na początku każdej rundy, ale żeby nie zmieniło się ograniczenie czasowe danej rundy.
  • +
  • -
  • 0

#4 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 15.01.2009 17:55

powinno działać:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

new classnames[][] =
{
    "func_hostage_rescue",
    "info_hostage_rescue",
	"hostage_entity"
};

public plugin_init()
{
	register_plugin("Remove hostages", "1.0", "darkman");
	register_forward(FM_Spawn, "fwdSpawn");
}

public fwdSpawn(ent)
{
	if(!pev_valid(ent))
		return FMRES_IGNORED;
	static classname[32];
	pev(ent, pev_classname, classname, 31);
	for(new i=0; i < sizeof classnames; i++)
	{
		if(equali(classname, classnames[i]))
		{
			engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);
			return FMRES_SUPERCEDE;
		}
	}
	return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#5 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 15.01.2009 18:27

To chyba usunie tylko hosty, a nie zabije - nie bedzie konca rundy...
  • +
  • -
  • 0

#6 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 15.01.2009 19:51

nie wiedziałem jak to sie zachowa, dlatego napisałem powinno działać. btw. miczu user_kill() zadziała na innym entity niż player?
  • +
  • -
  • 0

#7 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 15.01.2009 21:40

Wątpie, ale mozesz zawsze wyszukac co runde po entityach szukajac hostow i ustawic im hp na -1 :D
  • +
  • -
  • 0

#8 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 15.01.2009 21:49

poprawiony kod, za radą micza:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

public plugin_init()
{
	register_plugin("Remove hostages", "1.0", "darkman");
	register_forward(FM_Spawn, "fwdSpawn");
}

public fwdSpawn(ent)
{
	if(!pev_valid(ent))
		return FMRES_IGNORED;
	static classname[32];
	pev(ent, pev_classname, classname, 31);
	if(equali(classname, "hostage_entity"))
	{
		set_pev(ent, pev_health, -1.0);
		return FMRES_SUPERCEDE;
	}
	
	return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#9 yetj

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:56
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.01.2009 20:26

Niestety ale nie działa hosty jak były tak i są nadal na serwerze.
Ilość punktów życia niestety im się nie zmieniła. ;>
  • +
  • -
  • 0

#10 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 16.01.2009 21:01

Powiedziałem koniec fakemecie, engine rlz ^^ działa, sam sprawdzałem.

#include <amxmodx>
#include <engine>

public plugin_init()
{
    register_plugin("Remove hostages", "1.0", "darkman");
    register_event("HLTV", "FindHostages", "a");
}

public FindHostages()
{
    new ent = -1;
	while((ent = find_ent_by_class(ent, "hostage_entity")))
	{
		entity_set_origin(ent, Float:{-4800.0,-4800.0,-4800.0});
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}
	

  • +
  • -
  • 0

#11 yetj

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:56
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.01.2009 22:26

Oki teraz działa ^^
Leci pomógł
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych