Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Działko kierowane przez gracza

sentry cannon bf3 battlefield dzialko działko

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
32 odpowiedzi w tym temacie

#1 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.09.2011 01:35

*
Popularny

Działko kierowane przez gracza v0.2
by diablix

Dołączona grafika
  • Jest to plugin a w zasadzie "Bibloteka zamknięta w pluginie amxx", która pozwala na utworzenie działka którym sam steruje gracz.
Przykładowe zastosowanie w pluginie





#include <amxmodx>

#include "dzialko.inl"

#define VERSION "0.1"

public plugin_init() {
register_plugin("Test z dzialkiem", VERSION, "Diablix")

register_clcmd("say /test", "cmdTest");
}

public cmdTest(id){
diablix_create_cannon(id, 100, 30, 1.0);
}


Postawi działko naprzeciwko gracza o indeksie id, posiadające 100 HP, zadające po 30 obrażeń każdym strzałem, dające możliwość strzalu co sekundę

Dołączona grafika
  • Fakemeta
  • Hamsandwich
Dołączona grafika
  • Dopisujemy dzialko.amxx na końcu plugins.ini (zlokalizowanym w addons/amxmodx/configs)
  • Plik dzialko.amxx wrzucamy do addons/amxmodx/plugins
  • Zawartość archiwum models.zip wypakowujemy do cstrike
Aby skompilować swój plugin używający działko, musisz mieć działko.inl w miejscu gdzie kompilujesz plik!

Załączone pliki


Użytkownik diablix edytował ten post 07.09.2011 15:40

  • +
  • -
  • 12

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.09.2011 07:05

przydało by się móc wybierać model działka
  • +
  • -
  • 0

#3 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.09.2011 07:12

Mnie się podoba.
  • +
  • -
  • 0

#4 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 04.09.2011 10:00

No no diablix.
Nie przestajesz mnie zadziwiać co teraz wydasz quake czy minecrafta xD?
A tak co do tematu plugin dobry.
I napraw bledy te ktore znalazl stasiek :D

#5 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.09.2011 10:22

To teraz dodaj na LPM strzelanie normalne z działka, a z PPM rakietnicę :D Jeszcze by się przydały opóźnienia między strzałami :F

Użytkownik A może sma? edytował ten post 04.09.2011 10:27

  • +
  • -
  • 0

#6 diablix

    emeryt

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.09.2011 11:37

Dzięki wielkie za poprawienie błędu :)

@DarkGL Może w next wersji coś wymyślę :sex: To samo do A może sma?
  • +
  • -
  • 0

#7 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 05.09.2011 16:22

Mam pytanie czy dzialko.inl to to samo co .inc czy jakoś inaczej i jak inaczej to możesz to opisać?

Możesz też napisać poradnik jak w innym pluginie pobrać odporność na to dzialko :).

#8 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 05.09.2011 16:34

Heh, mój pomysł, moje modele ( kod tfuj :P ) ^^
P.S. Nie uczestniczysz juz w projekcie ?

Użytkownik MarWit edytował ten post 05.09.2011 16:37

  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#9 diablix

    emeryt

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.09.2011 19:20

@ Skull3D

.inl znajdują się w folderze obok sma a .inc w include

@Marwit

Jasne że uczestniczę, ale chyba opublikowanie tego działka nikomu nie zaszkodzi? :D
  • +
  • -
  • 0

#10 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 163
Profesjonalista

  • Postów:453
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 06.09.2011 06:42

Nie nawet przeciwnie :P
mógł byś dodać do tego jakieś ograniczenie stawiania tych działek np tylko do 2 ??
  • +
  • -
  • 0

#11 diablix

    emeryt

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.09.2011 14:01

To sobie możesz przecież pluginem zrobić limity.. ja udostępniam tylko działko :D
  • +
  • -
  • 0

#12 diablix

    emeryt

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.09.2011 15:41

Update do wersji 0.2
  • Natyw posiada nowy parametr ! Float:fCd - co ile można strzelać z działka (standardowo co cztery-dziesiąte sekundy)
  • Lekko zoptymalizowany kod

  • +
  • -
  • 0

#13 Kapucha112

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 92
Zaawansowany

  • Postów:135
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.10.2011 22:32

L 10/21/2011 - 02:25:50: [HAMSANDWICH] Failed to retrieve classtype for "cl_dzialko", hook for "think_Dzialko" not active.
L 10/21/2011 - 02:25:50: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dzialko.amxx")
L 10/21/2011 - 02:25:50: [AMXX] Run time error 10: native error (native "RegisterHam")
L 10/21/2011 - 02:25:50: [AMXX] [0] dzialko.sma::plugin_init (line 64)


1 # Po śmierci można dalej strzelać

2 # Działko nawet jak zostanie rozbite to w next rundzie mozna go uzyc [W miejscu gdzie stało dalej strzelasz normalnie]

3 # Błąd w konsoli

4 # Działko nie znika po rundzie

/////////////////////////////////////////////////


Huh naprawiliśmy to razem z Xellathem, a raczej zrobiliśmy re-write tego czegoś.
Przecież tu 90% funkcji nie działa.

Nie dość że co chwile sypie errorami, angle działka się nie obraca [a powinno według kodu który sprawdzałem], nie działa regulacja prędkości [też to naprawiliśmy], a także dodaliśmy delay pomiędzy strzałami w hudzie.

Użytkownik Kapucha112 edytował ten post 16.11.2011 00:10

  • +
  • -
  • 0
DiabloMod Reloaded? [90%]
Testowanie integracji poszczególnych sub-pluginów. Zwiększanie możliwości i optymalizacja kodu.
CodMod MW2 [100%]
Całkowicie nowy silnik z tworzeniem własnych klas z własnymi nazwami! Proste w obsłudze API, nie nawiązuje niczym do Codów podróbek [OGóLNODOSTĘPNYCH]. Nowy system killstreak, misje, rewardy xp, samochody, samoloty, bombowce, ekwipunek, zrzuty zaopatrzenia, npc
Testować można na moim forum :)

#14 Zullus

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
Offline

Napisano 09.11.2011 16:19

Jak postawic to działko ?
  • +
  • -
  • 0

#15 diablix

    emeryt

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.11.2011 13:36

Wszystko masz zawarte w pierwszym poście.
  • +
  • -
  • 0

#16 Zullus

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
Offline

Napisano 10.11.2011 16:53

Wszystko wyjasnia się w słowach biblioteka zamiast pluginu, jestem przyzwyczajony jak większośc że to się sciąga i powinno działać, trzeba samemu skompilować z fragmentem dodającym komende albo zrobic oddzielny plik amxx, to dla tych info co sie pogubili jak ja tym bardziej ze nie odpalam tego w cstrike tylko testuje serwerową dystrybujcje Half-Life, pierwszy raz widze zeby ktos tak wrzucał plugin, to jest raczej projekt.



Pozdro

dobra robota diablix

Użytkownik Zullus edytował ten post 10.11.2011 16:54

  • +
  • -
  • 0

#17 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 10.11.2011 16:55

@up, to jest część pewnego projektu, dlatego udostępniony jest natyw a nie plugin stand-alone
  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#18 ziom555

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:42
  • Imię:Nanak
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.04.2012 16:26

Jaka komenda na to :mur:

#19 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 18.04.2012 15:00

@up
:facepalm:
Nie ma żadnej komendy, jest za to natyw:
diablix_create_cannon(id, iHp, iDamage, Float:fCooldown);


id - Index gracza naprzeciwko ktorego ma byc stworzone dzialko
iHp - Ile hp ma mieć działko
iDamage - Ile ma podstawowo zadawać działko (nie licząć hitboxów)
Float:fCooldown - Co ile mozna strzelać (standardowo co cztery dziesiąte sekundy = 0.4)

Przykładowe użycie:
#include <amxmodx>

#include "dzialko.inl"

#define VERSION "0.1"

public plugin_init() {
        register_plugin("Test z dzialkiem", VERSION, "Diablix")

        register_clcmd("say /test", "cmdTest");
}

public cmdTest(id){
        diablix_create_cannon(id, 100, 30, 1.0);
}

Po wpisaniu na say'u "/test", postawi działko naprzeciwko gracza o indeksie id, posiadające 100 HP, zadające po 30 obrażeń każdym strzałem, dające możliwość strzalu co sekundę.
(To samo użycie masz w pierwszym poście, po prostu pozwoliłem sobie "zerżnąć" ; D)
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#20 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 06.05.2012 13:47

Sory za odkop ale , czy można jakoś potem "anulować/schować" to działko ? Czy sobie będzie luzem stało i każdy będzie mógł podejść i strzelać z niego ?
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: sentry, cannon, bf3, battlefield, dzialko, działko

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych