ew prze_wybrany[33]
public PokazPrzedzial(id)
{
if(!zadanie_gracza[id]){
new mi[50]
new menu = menu_create("Wybierz Przedzial Questow:", "PokazZadania");
for(new i = 1;i<sizeof(przedzial);i++){
format(mi, 49, "Questy od %i poziomu", przedzial[i])
menu_additem(menu, mi);
}
menu_addtext(menu, "\rJest to wersja beta questow bledy proszę zglaszac na^nCs-Bezlitosni.eu lub gg 15600964.^n\ySpokojnie bedzie wiecej misji.")
menu_display(id, menu);
}
else
{
tutorMake(id,TUTOR_RED, 5.0, "Posiadasz juz zadanie^nAktualne zadanie: %s^nOpis zadania: %s", zadania[zadanie_gracza[id]], zadania_opis[zadanie_gracza[id]])
}
}
public PokazZadania(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(poziom_gracza[id] < przedzial[item]){
ColorChat(id,GREEN,"Masz za maly level!");
PokazPrzedzial(id)
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new formats[128]
formatex(formats,127,"Questy od %d",przedzial[item]);
new menu2 = menu_create(formats,"Zadanie_Handle")
new cb = menu_makecallback("Zadanie_CallBack")
for(new i = 0;i<sizeof(zadania);i++){
if(nalezy_do[i] == item+1){
menu_additem(menu2,zadania[i], _, _, cb);
}
}
menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
prze_wybrany[id] = item+1;
menu_display(id,menu2)
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Zadanie_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new ile2 = 0;
for(new i = 0;i<sizeof(zadania);i++){
if(nalezy_do[i] != prze_wybrany[id]){
continue;
}
if(ile2 == item){
item = i;
break;
}
ile2++;
}
zadanie_gracza[id] = item;
menu_destroy(menu);
tutorMake(id,TUTOR_RED, 10.0, "Gratulacje!!!^nPrzyjales zadaine: %s^nOpis zadania: %s", zadania[zadanie_gracza[id]], zadania_opis[zadanie_gracza[id]])
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Zadanie_CallBack(id, menu2, item)
{
item++;
if(postep[id][item] >= limit_postepu[item])
return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}
I jak wybiore 2 przedział to callbacki z 1 działają tzn jak ukończe 1 zadanie w 1 przedziale to w każdym innym mam go zablokowany.
Poda mi ktoś kod który zadziała bo już kombinowałem tyle że hoho