Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Noze dla ninji


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Elder98

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:82
  • Imię:daniel
  • Lokalizacja:siemce
Offline

Napisano 12.08.2011 12:10

Siemka. Mam prozbe czy moglby ktos mi wgrac noze dla nini ale tylko zeby ona je miala..
GameBanana: Wolverine Claws (Skins > Counter-Strike: 1.6 > Knife > Wolverine Claws) to jest link do nozy..
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Slaba widocznosc, zmniejszona grawitacja, natychmiastowe zabicie z noza";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
        register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
        
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
        ColorChat(id, GREEN, "Klasa Ninja stworzona jest przez www.PluginyMody.webd.pl");
        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0);
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
        ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
        ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;
        
        if(!ma_klase[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
                
        if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
                cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
                
        return HAM_IGNORED;
}

public ResetHUD(id)
{
        if(ma_klase[id])
                entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 150.0/800.0);
}

za pomoc leca ++
  • +
  • -
  • 0

#2 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 163
Profesjonalista

  • Postów:453
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 12.08.2011 12:15

[CoD Nowy] Zmiana modeli broni dla klas/perków - AMXX.pl: Support AMX Mod X

tutaj masz tutka opisującego jak to zrobić
  • +
  • -
  • 0

#3 Elder98

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:82
  • Imię:daniel
  • Lokalizacja:siemce
Offline

Napisano 12.08.2011 12:34

a potrafisz zrobic bo mi to niewychodzi tylko sma
  • +
  • -
  • 0

#4 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 163
Profesjonalista

  • Postów:453
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 12.08.2011 12:47

look nie wiem czy będzie działać
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>


new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Slaba widocznosc, zmniejszona grawitacja, natychmiastowe zabicie z noza";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
        register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
        
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");
        register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
}

public cod_class_enabled(id)
{
        ColorChat(id, GREEN, "Klasa Ninja stworzona jest przez www.PluginyMody.webd.pl");
        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0);
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
        ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
        ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;
        
        if(!ma_klase[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
                
        if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
                cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
                
        return HAM_IGNORED;
}

public ResetHUD(id)
{
        if(ma_klase[id])
                entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 150.0/800.0);
}

public plugin_precache()
{
        precache_model("models/cod/v_knife.mdl");
}


public CurWeapon(id)
{
        new weapon = read_data(2);

        if(ma_klase[id])
        {
                if(weapon == CSW_KNIFE) 
                {
                        set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_knife.mdl")
                }
        }
}


z tamtego linku wyjmij tylko plik v_knife.mdl i wrzuć go do models/cod jak nie masz folderu cod to utwórz go i tam właduj

@Ps mi ona zadziałała :P

Użytkownik Szybcioor edytował ten post 12.08.2011 13:06

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych