Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przerobienie klasy ninja


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kolar`.

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 05.08.2011 14:42

Witam, możecie mi przerobić klase ninja (daje .sma) by miała ciche chodzenie oraz podwójny skok ? Daję +

Użytkownik kolar edytował ten post 05.08.2011 19:05


#2 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1 157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 05.08.2011 14:51

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <hamsandwich>

#include <colorchat>

#include <fakemeta>

#include <fun>



new const nazwa[] = "[Premium] Ninja";

new const opis[] = "Slaba widocznosc, zmniejszona grawitacja, 1/3 na natychmiastowe zabicie z noza";

new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;

new const zdrowie = 40;

new const kondycja = 30;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;



new bool:ma_klase[33];

new moze_skoczyc[33];



public plugin_init() {

	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

	

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");

	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");

}



public cod_class_enabled(id)

{

	ColorChat(id, GREEN, "[GoldShoot] Wybrales klase %s.Zapraszamy na forum www.GoldShoot.xaa.pl.", nazwa);

	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))

	{

		client_print(id, print_chat, "[GoldShoot] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)

		return COD_STOP;

	}

	

	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 45);

	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);

	set_user_footsteps (id, 1)

	

	ma_klase[id] = true;

	return COD_CONTINUE;

}









public cod_class_disabled(id)

{

	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 25);

	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);

	ma_klase[id] = false;

}



public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

	if(!is_user_connected(idattacker))

		return HAM_IGNORED;

	

	if(!ma_klase[idattacker])

		return HAM_IGNORED;

	

	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && random_num(1,3)==1 && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)	

		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

	

	return HAM_IGNORED;

}



public ResetHUD(id)

{

	if(ma_klase[id])

		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);

}





public CmdStart(id, uc_handle)

{

	if(!ma_klase[id])

		return FMRES_IGNORED;

	

	new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);

	new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])

	{

		moze_skoczyc[id] = false;

		new Float:velocity[3];

		pev(id, pev_velocity, velocity);

		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);

		set_pev(id, pev_velocity, velocity);

	}

	else if(flags & FL_ONGROUND)	

		moze_skoczyc[id] = true;

		

	return FMRES_IGNORED;

}

Użytkownik DAMIANq edytował ten post 05.08.2011 15:03

  • +
  • -
  • 1

#3 Kolar`.

    Guru

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 05.08.2011 14:52

Skompilowało poprawnie, jeden +. I zaraz zobacze po zmianie mapy czy działa. :)

#4 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 05.08.2011 14:56

DAMIANq, byk na byku... poprawione.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>
#include <fun>

new const nazwa[] = "[Premium] Ninja";
new const opis[] = "Slaba widocznosc, zmniejszona grawitacja, 1/3 na natychmiastowe zabicie z noza";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];
new moze_skoczyc[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "[GoldShoot] Wybrales klase %s.Zapraszamy na forum www.GoldShoot.xaa.pl.", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
{
client_print(id, print_chat, "[GoldShoot] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}

set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 45);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
set_user_footsteps (id, 1)

ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}




public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
set_user_footsteps (id, 0)
ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && random_num(1,3)==1 && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
set_user_footsteps (id, 1)
}


public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;

return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#5 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 05.08.2011 15:04

Kodów nie odróżniasz... skok z mojego pluginu nie jest kompatybilny z CoD Modem, przyjrzyj się public CmdStart.

Druga sprawa, w cod_class_disabled render ustawiłeś na 25 + nie wyłączyłeś set_user_footsteps.
  • +
  • -
  • 0

#6 Kolar`.

    Guru

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 05.08.2011 15:22

Działa shark. Dzięki.

Do zamknięcia

Użytkownik kolar edytował ten post 05.08.2011 19:03





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych