Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Własne eventy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.07.2011 18:01

Cześć, chciałem stworzyć własne wydarzenia na serwerze, ale nie wiem dlaczego nie działają oto kod:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Eventy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Fili:P"

new ghost;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("eviev", "men")
register_logevent("pr", 2, "1=Round_Start")
register_logevent("kr", 2, "1=Round_End")
}
public pr(id)
{
if(ghost==3)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 155)
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderGlow, 0)

set_user_noclip(0, 0)
ghost=0;
}

}
public kr(id)
{
ghost++;
}
public men(id)
{
new menz=menu_create("Tworzenie eventu", "men_h");
menu_additem(menz, "Duch Head Admin-a", "", ADMIN_IMMUNITY)
menu_display(id, menz);
}
public men_h(id,menu,item)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
ghost=1;
event_ghost(id);
}
}
public event_ghost(id)
{
client_cmd(0, "kill")

cs_set_user_team(0, 2)
cs_set_user_team(id, 1)

new name[33];
get_user_name(id,name,32)
new klucz[641];
format(klucz, 640, "<h4>%s</h4><h3> jest czerwonym duchem(2000hp), zabij go aby uratowac serwer, posiada on tylko noz, ale uwazaj...</h3>", name)
show_motd(0, klucz, "Event !")

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 0)
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderGlow, 30)

set_pev(0, pev_health, 200.0)
set_pev(id, pev_health, 2000.0)

set_user_noclip(0, 0)
set_user_noclip(id, 1)

strip_user_weapons(id)
}

  • +
  • -
  • 0

#2 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.07.2011 19:40

Logeventy nie posiadają parametru id, musisz wykonać pętlę for
  • +
  • -
  • 0

#3 Fili:P

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.07.2011 20:34

a dałbyś przykład ?
  • +
  • -
  • 0

#4 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.07.2011 20:54

public pr(){
for(new i = 0; i < 33 ; i ++){
if(!is_user_connected(i) | |!is_user_alive(i)) continue;

if(ghost==3){
set_user_rendering(i, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 155)
set_user_rendering(i, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderGlow, 0)

set_user_noclip(i, 0)
ghost=0;
}
}
}

  • +
  • -
  • 1

#5 Fili:P

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.07.2011 08:45

Nie mogę sprawdzić czy działa ponieważ wszystko co jest w funkcji event_ghost, po client_cmd(0, "kill"); nie wykonuje się. Ale i tak dam plus, lecz liczę na dalszą pomoc.
  • +
  • -
  • 0

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.07.2011 10:32

nie może działąć po client_cmd bo masz w nim kill wiec zabijasz graczy
a w pętli jest
!is_user_alive(i) jeśli gracz nie żyje to nie wykonuj i przejdz dalej najpierw ustaw rendering potem zabij
  • +
  • -
  • 0

#7 Fili:P

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.07.2011 10:45

Nie mam teraz na myśli funkcji pr, ale plus z uwagę. Chodzi mi o to, że w event_ghost nie ma żadnej pętli, a nie wywołuje się to:
cs_set_user_team(0, 2)
cs_set_user_team(id, 1)

new name[33];
get_user_name(id,name,32)
new klucz[641];
format(klucz, 640, "<h4>%s</h4><h3> jest czerwonym duchem(2000hp), zabij go aby uratowac serwer, posiada on tylko noz, ale uwazaj...</h3>", name)
show_motd(0, klucz, "Event !")

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 0)
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderGlow, 30)

set_pev(0, pev_health, 200.0)
set_pev(id, pev_health, 2000.0)

set_user_noclip(0, 0)
set_user_noclip(id, 1)

strip_user_weapons(id)

  • +
  • -
  • 0

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.07.2011 10:49

a w logach nic nie masz ?
bo nie wiem czy coś takiego
cs_set_user_team(0, 2)
przejdzie
  • +
  • -
  • 0

#9 Fili:P

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.07.2011 10:55

mój error log, jak widać cstrike coś marudzi:
L 07/26/2011 - 09:44:27: Start of error session.
L 07/26/2011 - 09:44:27: Info (map "aim_crazyjump") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110726.log")
L 07/26/2011 - 09:44:27: [CSTRIKE] Player out of range (0)
L 07/26/2011 - 09:44:27: [AMXX] Run time error 10 (plugin "event.amxx") (native "cs_set_user_team") - debug not enabled!
L 07/26/2011 - 09:44:27: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 07/26/2011 - 09:48:11: Start of error session.
L 07/26/2011 - 09:48:11: Info (map "aim_crazyjump3") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110726.log")
L 07/26/2011 - 09:48:11: [CSTRIKE] Player out of range (0)
L 07/26/2011 - 09:48:11: [AMXX] Run time error 10 (plugin "event.amxx") (native "cs_set_user_team") - debug not enabled!
L 07/26/2011 - 09:48:11: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).

spróbuję wpisać inną wartość do cs_set_user_team i napiszę o tym w edit.
  • +
  • -
  • 0

#10 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.07.2011 10:59

nie możesz dać 0 musisz dać petlą po wszystkicg graczach i ustawiac im team
  • +
  • -
  • 1

#11 Fili:P

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.07.2011 11:07

To przeszło, ale dalej jest błąd, oto kod:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Eventy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Fili:P"

new ghost;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("eviev", "men")
register_logevent("pr", 2, "1=Round_Start")
register_logevent("kr", 2, "1=Round_End")
}
public pr(){
for(new i = 0; i < 33 ; i++){
if(!is_user_connected(i)) continue;

if(ghost==3){
set_user_rendering(i, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 155)
set_user_rendering(i, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderGlow, 0)

set_user_noclip(i, 0)
ghost=0;
}
}
}
public kr(id)
{
ghost++;
}
public men(id)
{
new menz=menu_create("Tworzenie eventu", "men_h");
menu_additem(menz, "Duch Head Admin-a", "", ADMIN_IMMUNITY)
menu_display(id, menz);
}
public men_h(id,menu,item)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
{
ghost=1;
event_ghost(id);
}
}
}
public event_ghost(id)
{
client_cmd(0, "kill")

for(new i = 0; i < 33 ; i++)
{
if(!is_user_connected(i)) continue;
cs_set_user_team(i, CS_TEAM_CT)
}

cs_set_user_team(id, CS_TEAM_T)

new name[33];
get_user_name(id,name,32)
new klucz[641];
format(klucz, 640, "<h3>%s jest czerwonym duchem(2000hp), zabij go aby uratowac serwer, posiada on tylko noz, ale uwazaj...</h3>", name)
show_motd(0, klucz, "Event !")

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 0)
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderGlow, 30)



set_pev(0, pev_health, 200.0)
set_pev(id, pev_health, 2000.0)

set_user_noclip(0, 0)
set_user_noclip(id, 1)

strip_user_weapons(id)
}


set_pev już się nie wykonuję, a w konsoli pisze Non sprite to glow.

Oto logi:
L 07/26/2011 - 12:02:01: [FUN] Player out of range (0)
L 07/26/2011 - 12:02:01: [AMXX] Run time error 10 (plugin "event.amxx") (native "set_user_noclip") - debug not enabled!
L 07/26/2011 - 12:02:01: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 07/26/2011 - 12:03:58: Start of error session.

Podejrzenie: Pętla for, na set_pev i set_user_noclip
  • +
  • -
  • 0

#12 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 26.07.2011 14:08

Zrób tak jak napisałeś czyli dodaj set_user_noclip i set_pev do pętli. Innego sposobu na te funkcje nie ma (czyli (prawie) wszystkie operujące na graczu).

Użytkownik MarWit edytował ten post 26.07.2011 14:09

  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#13 Fili:P

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.07.2011 14:11

Zrobiłem tak wcześniej oto kod:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Eventy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Fili:P"

new ghost;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("eviev", "men")
register_logevent("pr", 2, "1=Round_Start")
register_logevent("kr", 2, "1=Round_End")
}
public pr(){
for(new i = 0; i < 33 ; i++){
if(!is_user_connected(i)) continue;

if(ghost==3){
set_user_rendering(i, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 155)
set_user_rendering(i, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderGlow, 0)

set_user_noclip(i, 0)
ghost=0;
}
}
}
public kr(id)
{
ghost++;
}
public men(id)
{
new menz=menu_create("Tworzenie eventu", "men_h");
menu_additem(menz, "Duch Head Admin-a", "", ADMIN_IMMUNITY)
menu_display(id, menz);
}
public men_h(id,menu,item)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
{
ghost=1;
event_ghost(id);
}
}
}
public event_ghost(id)
{
client_cmd(0, "kill")

for(new i = 0; i < 33 ; i++)
{
if(!is_user_connected(i)) continue;
cs_set_user_team(i, CS_TEAM_CT)
}

cs_set_user_team(id, CS_TEAM_T)



set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 1)
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderGlow, 30)



for(new i = 0; i < 33 ; i++)
{
if(!is_user_connected(i)) continue;
set_pev(i, pev_health, 200.0)
}
set_pev(id, pev_health, 2000.0)

for(new i = 0; i < 33 ; i++)
{
if(!is_user_connected(i)) continue;
set_user_noclip(i, 0)
}
set_user_noclip(id, 1)


client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")

new name[33];
get_user_name(id,name,32)
new klucz[641];
format(klucz, 640, "<h3>%s jest czerwonym duchem(2000hp), zabij go aby uratowac serwer, posiada on tylko noz, ale uwazaj...</h3>", name)
show_motd(0, klucz, "Event !")
}


Niewidka działa ale nic więcej.

Użytkownik Fili:P edytował ten post 26.07.2011 14:13

  • +
  • -
  • 0

#14 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 26.07.2011 14:21

Teraz powinno dzialac.


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Eventy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Fili:P"

new ghost;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("eviev", "men")
register_logevent("pr", 2, "1=Round_Start")
register_logevent("kr", 2, "1=Round_End")
}
public pr(){
for(new i = 0; i < 33 ; i++){
if(!is_user_connected(i)) continue;

if(ghost==3){
set_user_rendering(i, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 155)
set_user_rendering(i, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderGlow, 0)

set_user_noclip(i, 0)
ghost=0;
}
}
}
public kr(id)
{
ghost++;
}
public men(id)
{
new menz=menu_create("Tworzenie eventu", "men_h");
menu_additem(menz, "Duch Head Admin-a", "", ADMIN_IMMUNITY)
menu_display(id, menz);
}
public men_h(id,menu,item)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
{
ghost=1;
event_ghost(id);
}
}
}
public event_ghost(id)
{
client_cmd(0, "kill") //pewnie dlatego nie dziala, gdyz zabijasz wszystkich a nastepnie na deadzie dajesz im 200.0hp

for(new i = 0; i < 33 ; i++)
{
if(!is_user_connected(i)) continue;
cs_set_user_team(i, CS_TEAM_CT)
ExecuteHamB(Ham_Spawn, i) // teraz powinno dzialac
set_pev(i, pev_health, 200.0)
set_user_noclip(i, 0)
}

cs_set_user_team(id, CS_TEAM_T)

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 1)
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderGlow, 30)

set_pev(id, pev_health, 2000.0)
set_user_noclip(id, 1)

client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")

new name[33];
get_user_name(id,name,32)
new klucz[641];
format(klucz, 640, "<h3>%s jest czerwonym duchem(2000hp), zabij go aby uratowac serwer, posiada on tylko noz, ale uwazaj...</h3>", name)
show_motd(0, klucz, "Event !")
}

  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#15 Fili:P

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.07.2011 14:33

Przykro mi, nadal nie chodzi. I nadal po ustawieniu glow-u(render) dalej nie idzie.
  • +
  • -
  • 0

#16 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 26.07.2011 15:00

Zamien 33 w pętli na players_num, a nad pętlą pod client_cmd daj, new players_num = get_playersnum(0) Ew. zamien event_ghost(id); na taska i zobacz czy działa

Użytkownik MarWit edytował ten post 26.07.2011 15:02

  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#17 Fili:P

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.07.2011 16:00

Sprawdzam. Napiszę w edicie czy działa.

Players Num nie działa, sprawdzę taska

Task też nie działa oto kod:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Eventy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Fili:P"

new ghost;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("eviev", "men")
register_logevent("pr", 2, "1=Round_Start")
register_logevent("kr", 2, "1=Round_End")
}
public pr(){
new players_num = get_playersnum(0)
for(new i = 0; i < players_num ; i++){
if(!is_user_connected(i)) continue;

if(ghost==3){
set_user_rendering(i, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 155)
set_user_rendering(i, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderGlow, 0)

set_user_noclip(i, 0)
ghost=0;
}
}
}
public kr(id)
{
ghost++;
}
public men(id)
{
new menz=menu_create("Tworzenie eventu", "men_h");
menu_additem(menz, "Duch Head Admin-a", "", ADMIN_IMMUNITY)
menu_display(id, menz);
}
public men_h(id,menu,item)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
{
ghost=1;
event_ghost(id);
}
}
}
public event_ghost(id)
{
client_cmd(0, "kill") //pewnie dlatego nie dziala, gdyz zabijasz wszystkich a nastepnie na deadzie dajesz im 200.0hp
set_task(5.0, "ev_gh")

}
public ev_gh(id)
{
new players_num = get_playersnum(0)
for(new i = 0; i < players_num ; i++)
{
if(!is_user_connected(i)) continue;
cs_set_user_team(i, CS_TEAM_CT)
ExecuteHamB(Ham_Spawn, i) // teraz powinno dzialac
set_pev(i, pev_health, 200.0)
set_user_noclip(i, 0)
}

cs_set_user_team(id, CS_TEAM_T)

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 1)
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderGlow, 30)

set_pev(id, pev_health, 2000.0)
set_user_noclip(id, 1)

client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")

new name[33];
get_user_name(id,name,32)
new klucz[641];
format(klucz, 640, "<h3>%s jest czerwonym duchem(2000hp), zabij go aby uratowac serwer, posiada on tylko noz, ale uwazaj...</h3>", name)
show_motd(0, klucz, "Event !")
remove_task(0,0)
}

Użytkownik Fili:P edytował ten post 26.07.2011 16:06

  • +
  • -
  • 0

#18 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 26.07.2011 16:13

Myślałem tak:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Eventy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Fili:P"

new ghost;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("eviev", "men")
register_logevent("pr", 2, "1=Round_Start")
register_logevent("kr", 2, "1=Round_End")
}
public pr(){
for(new i = 0; i < 33 ; i++){
if(!is_user_connected(i)) continue;

if(ghost==3){
set_user_rendering(i, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 155)
set_user_rendering(i, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderGlow, 0)

set_user_noclip(i, 0)
ghost=0;
}
}
}
public kr(id)
{
ghost++;
}
public men(id)
{
new menz=menu_create("Tworzenie eventu", "men_h");
menu_additem(menz, "Duch Head Admin-a", "", ADMIN_IMMUNITY)
menu_display(id, menz);
}
public men_h(id,menu,item)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
{
ghost=1;
set_task(0.1, "event_ghost", id+999994)
}
}
}
public event_ghost(id)
{
id-=999994;
client_cmd(0, "kill") //pewnie dlatego nie dziala, gdyz zabijasz wszystkich a nastepnie na deadzie dajesz im 200.0hp

for(new i = 0; i < 33 ; i++)
{
if(!is_user_connected(i)) continue;
cs_set_user_team(i, CS_TEAM_CT)
ExecuteHamB(Ham_Spawn, i) // teraz powinno dzialac
set_pev(i, pev_health, 200.0)
set_user_noclip(i, 0)
}

cs_set_user_team(id, CS_TEAM_T)

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 1)
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderGlow, 30)

set_pev(id, pev_health, 2000.0)
set_user_noclip(id, 1)

client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")

new name[33];
get_user_name(id,name,32)
new klucz[641];
format(klucz, 640, "<h3>%s jest czerwonym duchem(2000hp), zabij go aby uratowac serwer, posiada on tylko noz, ale uwazaj...</h3>", name)
show_motd(0, klucz, "Event !")
}

  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#19 Fili:P

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.07.2011 16:35

logów nie ma, a skrypt nie chodzi :(

Dodano 27 lipiec 2011 - 19:43:
Teraz stworzyłem taki kod ale nadal nie chodzi, może coś wymyślicie:


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Eventy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Fili:P"

new ghost;
new fili;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("eviev", "men")
register_logevent("pr", 2, "1=Round_Start")
register_logevent("kr", 2, "1=Round_End")
}
public fwSpawn(id)
{

if(ghost==2)
{
cs_set_user_team(0, CS_TEAM_CT)
set_pev(0, pev_health, 200.0)
set_user_noclip(0, 0)
fili = get_user_index("Fili:P")
cs_set_user_team(fili, CS_TEAM_T)

set_user_rendering(fili, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 1)
set_user_rendering(fili, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderGlow, 30)

set_pev(fili, pev_health, 2000.0)
set_user_noclip(fili, 1)

client_cmd(fili,"weapon_knife")
engclient_cmd(fili,"weapon_knife")
}
}
public pr(){
for(new i = 0; i < 33 ; i++){
if(!is_user_connected(i)) continue;

if(ghost==3){
set_user_rendering(i, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 155)
set_user_rendering(i, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderGlow, 0)

set_user_noclip(i, 0)
ghost=0;
}
}
}
public kr(id)
{
if(ghost>=1)
{
ghost++;
}
}
public men(id)
{
new menz=menu_create("Tworzenie eventu", "men_h");
menu_additem(menz, "Duch Head Admin-a", "", ADMIN_IMMUNITY)
menu_display(id, menz);
}
public men_h(id,menu,item)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
{
ghost=1;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public event_ghost(id)
{
client_cmd(0, "kill") //pewnie dlatego nie dziala, gdyz zabijasz wszystkich a nastepnie na deadzie dajesz im 200.0hp



new name[33];
get_user_name(id,name,32)
new klucz[641];
format(klucz, 640, "<h3>%s jest czerwonym duchem(2000hp), zabij go aby uratowac serwer, posiada on tylko noz, ale uwazaj...</h3>", name)
show_motd(0, klucz, "Event !")
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych