Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Menu sie nie wyświetla


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 LucKy_skiLL

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 163
Profesjonalista

  • Postów:1 301
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 29.06.2011 15:45

Proszę o naprawę

Logi:
L 06/29/2011 - 16:46:02: [HAMSANDWICH] Function fwHamPlayerSpawnPost not found.
L 06/29/2011 - 16:46:02: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "wybor_postaci.amxx")
L 06/29/2011 - 16:46:02: [AMXX] Run time error 10: native error (native "RegisterHam")
L 06/29/2011 - 16:46:02: [AMXX]    [0] wybor_postaci.sma::plugin_init (line 15)


#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <zombieplague>
#include <ColorChat>


new g_player_class[33]

public plugin_init()
{
register_plugin("[ZP] Addon: Human Classes", "1.1", "fiendshard")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
register_event( "HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0" );
register_clcmd("postac", "human_menu")
}
public NewRound()
{
for(new id=1;id<32;id++)
{
if (is_user_connected(id) && is_user_alive(id) && cs_get_user_team(id) && CS_TEAM_CT)
{
switch(g_player_class[id])
{
case 1: g_player_class[id] = 1
case 2: g_player_class[id] = 2
case 3: g_player_class[id] = 3
case 4: g_player_class[id] = 4
case 5: g_player_class[id] = 5
}
}
}
}

public ClCmdSelectModel(id, menuid)
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_survivor(id))
{
return PLUGIN_HANDLED;
}

else if(!is_user_alive(id))
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{
human_menu(id)
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public human_menu(id)
{
new menu = menu_create("\rWybierz swoja klase ludzi:", "human_menu_handler")
menu_additem(menu, "\wSkoczek (Grawitacja)", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wSprinter (Szybkosc)", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wGrubson (HP)", "3", 0)
menu_additem(menu, "\wObronca Krzyza (Armor)", "4", 0)
menu_additem(menu, "\wX-Men (Premium)", "5", ADMIN_LEVEL_H)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)

}
public human_menu_handler(id, menu, item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
g_player_class[id] = 1
set_user_health(id, get_cvar_num("zp_human_health"))
set_user_armor(id, 20)
set_user_gravity(id, 0.80)
ColorChat(id, GREEN,"[ZP]^x01 Twoja klasa to:^x04 Skoczek^x01 (Grawitacja)")
}
case 2:
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
g_player_class[id] = 2
set_user_health(id, 100)
set_user_armor(id, 30)
set_user_gravity(id, 1.00)
ColorChat(id, GREEN,"[ZP]^x01 Twoja klasa to:^x04 Sprinter^x01 (Szybkosc)");
}
case 3:
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
g_player_class[id] = 3
set_user_health(id, 250)
set_user_armor(id, 20)
set_user_gravity(id, 1.00)
ColorChat(id, GREEN,"[ZP]^x01 Twoja klasa to:^x04 Grubson^x01 (HP)");
}
case 4:
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
g_player_class[id] = 4
set_user_health(id, get_cvar_num("zp_human_health"))
set_user_armor(id, 50)
set_user_gravity(id, 1.00)
ColorChat(id, GREEN,"[ZP]^x01 Twoja klasa to:^x04 Obronca Krzyza^x01 (Armor)");
}
case 5:
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
g_player_class[id] = 5
set_user_health(id, get_cvar_num("zp_human_health"))
set_user_armor(id, 150)
set_user_gravity(id, 0.80)
ColorChat(id, GREEN,"[ZP]^x01 Twoja klasa to:^x04 X-Men^x01 (Premium)")
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 0

Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych