Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Jak zrobić widok wytrzymałości w kamizelcetak żeby było widać pkt. w kamizelce a nie w plikach

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 rafalek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 15.02.2011 10:41

Ciężko wyjaśnić o co chodzi ale spróbuję...
Aktualnie kamizelka ma zawsze 0 a wytrzymałość np. 13. Chciałbym żeby te pkt. były widoczne i przenieść je w widok kamizelki.
Dziękuję

Użytkownik rafalek edytował ten post 21.02.2011 16:20

  • +
  • -
  • 0

#2 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Online

Napisano 21.02.2011 16:22

jeśli wytrzymałość kamizelki jest napisana w zmiennej to ustawaisz ją set hud message żeby to pokazywało. np

set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 7.0) 
show_hudmessage(id, "Wytrzymalosc Kamizelki : %d",wytrzkam)


o to chodziło?
  • +
  • -
  • 0

#3 rafalek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 21.02.2011 16:51

No dole ekranu w cs jest widok kamizelki. A w pliku ustawia się wytrzymałość danej klasy. Chciałbym żeby pokazywało tą wytrzymałość w widoku kamizelki (w dolnej częśći będzie pokazane ile się ma wytrzymałości).

Nie chodzi tu o napis "Wytrzymałość: X"

Użytkownik rafalek edytował ten post 21.02.2011 16:52

  • +
  • -
  • 0

#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 23.02.2011 21:10

Mam. Dodaj to na początku:
new g_msg_Armor

Do plugin_init:
	register_event("Battery", "MessageArmor", "be", "1!255")
g_msg_Armor = get_user_msgid("Battery")

I na końcu kodu daj to:
public MessageArmor(id) 
{
message_begin( MSG_ONE, g_msg_Armor, {0,0,0}, id )
write_short( cod_get_user_stamina(id, 1, 1, 1) )
message_end()
}

  • +
  • -
  • 1

#5 rafalek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 24.02.2011 10:38

Hmm error wyskakuje...
coś mu nie pasuje z "register_event"

Użytkownik rafalek edytował ten post 24.02.2011 10:39

  • +
  • -
  • 0

#6 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 24.02.2011 18:54

To pokaż treść błędu, bo u mnie wszystko się ładnie skompilowało i działało.
  • +
  • -
  • 0

#7 rafalek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 25.02.2011 10:49

Proszę

Załączone miniatury

  • bez tytułu.PNG

Użytkownik rafalek edytował ten post 25.02.2011 10:50

  • +
  • -
  • 0

#8 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 25.02.2011 12:24

Źle dodałeś. Weź cały public w klamry mniej więcej tak:
public plugin_init()
{
cod_register_class(...)
register_event(...)
g_msg(...)
}

Poza tym, lepiej to dodać do pliku QTM_CodMod.sma, a nie do klasy.
  • +
  • -
  • 1

#9 rafalek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 25.02.2011 14:52

Źle dodałeś. Weź cały public w klamry mniej więcej tak:

public plugin_init()
{
cod_register_class(...)
register_event(...)
g_msg(...)
}

Poza tym, lepiej to dodać do pliku QTM_CodMod.sma, a nie do klasy.

Racja, racja... jak byś mógł z łaski swojej :kwiaty:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#10 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 25.02.2011 14:58

Trzymaj.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#11 rafalek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 25.02.2011 15:03

BÓG ZAPŁAĆ
Jednakże na początku rundy jest "0" dopiero po rundzie pokazuje właściwą wartość.
Ale i tak jest mega, dzięki

Załączone miniatury

  • bez tytułu.PNG

Użytkownik rafalek edytował ten post 25.02.2011 17:58

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych