Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Mam poblem z kompilacją klasyProszę o oprawne skompilowanie klasy

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 rafalek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 13.02.2011 11:22

Witam serdecznie,
To mój 1 post na waszym forum.

Otóż mam problem z kompilacją klasy...

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

new const nazwa[] = "Major (Premium)";
new const opis[] = "Slaba widocznosc, D3/AU-1, szansa ntychmiastowego zabicia z noza 1/3";
new const bronie = 1<<CSW_G3SG1;
new const zdrowie = -20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 Cod-Galaxy.ugu.pl", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D)) //p
{
ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 50);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


Proszę o pomoc...
Serdecznie dziękuje
  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 13.02.2011 11:31

{
        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 50);
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
        ma_klase[id] = true;
}
Gdzieś zjadłeś funkcję przed tym.

Poza tym co to niby ma być: "800.0/800.0" ?
  • +
  • -
  • 0

#3 rafalek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 13.02.2011 11:42

Bo przerabiałem plugin jakiejś klasy :&
Możesz podpowiedzieć mi jak to ma prawidłowo wyglądać?
Pozdrówka

Dodano 13 luty 2011 - 11:54:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

new const nazwa[] = "Major (Premium)";
new const opis[] = "Slaba widocznosc, D3/AU-1, szansa ntychmiastowego zabicia z noza 1/3";
new const bronie = 1<<CSW_G3SG1;
new const zdrowie = -20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 Cod-Galaxy.ugu.pl", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D)) //p

ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa)
return COD_STOP;


ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;


set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 50);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

i mam napis:
5 warinigs - czy nie mam się czym przejmować?
  • +
  • -
  • 0

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 13.02.2011 12:01

Może tak:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

new const nazwa[] = "Major (Premium)";
new const opis[] = "Slaba widocznosc, D3/AU-1, szansa ntychmiastowego zabicia z noza 1/3";
new const bronie = 1<<CSW_G3SG1;
new const zdrowie = -20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() 
{
        register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
        
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
        ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 Cod-Galaxy.ugu.pl", nazwa);
        
        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D)) //p
		{
                ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa)
                return COD_STOP;
		}

        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 50);
        ma_klase[id] = true;

        return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
        ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;
        
        if(!ma_klase[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
                
        if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1) 
                cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
                
        return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

#5 rafalek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 13.02.2011 12:14

Nieźle... pomoc i to wprost od admina forum :kwiaty:
Dzięki za zainteresowanie się tematem.
Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#6 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 476
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 13.02.2011 12:18

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Problem rozwiązany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych