Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Czy plugin dobry?+


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Karpielek

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:361
  • Lokalizacja:Zakopane
Offline

Napisano 09.02.2011 11:08

Witam,

Czy plugin jest dobry?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ 

#include <amxmodx> 
#include <fun> 
#include <csx> 

#define PLUGIN "New Plug-In" 
#define VERSION "1.0" 
#define AUTHOR "karpielek" 


public plugin_init() { 
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 
     
     
} 
public client_damage(atakujacy, atakowany, ile_hp, jaka_bron, gdzie, team_killer)  
{  
    if(team_killer)  
    {  
        new hp = get_user_health(atakowany) 
    set_user_health(atakowany,hp + ile_hp) 
         
    }  
}

Podczas kompilacji są errory:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

aaaa.sma(22) : warning 217: loose indentation
Header size:            260 bytes
Code size:              232 bytes
Data size:               88 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=45 cells (180 bytes)
Total requirements:   16964 bytes

1 Warning.
Done.

Chodzi mi o to, gdy strzela się w swojego, to normalnie krew leci, i go odrzuca (no normalne zachowanie jak na friendly fire i strzelaniem do teamu) Tylko że nie odbiera mu HP. Tak jakby fake friendly fire.

Proszę o pomoc!
  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 09.02.2011 11:18

A może to:
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "FF"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AMXX.pl"

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "client_damage")
}

public client_damage(id, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if( !is_user_connected(id) || !is_user_connected(idattacker) )
return HAM_IGNORED

if( id == idattacker )
return HAM_IGNORED

if ( get_user_team(id) == get_user_team(idattacker) )
{
damage = 0.0
return HAM_SUPERCEDE
}

return HAM_IGNORED
}


Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size:            420 bytes
Code size:              976 bytes
Data size:              188 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=44 cells (176 bytes)
Total requirements:   17968 bytes
Done.


p.s.
nie testowane...
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych