Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Połaczenie Przedmiotu i Klasy.Czyżby zły kod?

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kaleka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 108
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 08.02.2011 18:40

Witajcie.
od razu mówię ze zapożyczyłem sobie kod z klasy lekki żołnierz oraz itemku Rece MacGyver'a. ( www.pluginymody.webd.pl )

Wygląda on tak, wydaje mi się że wszystko ok, jednak nie działa.

Spoiler


Przedmiot wygląda tak bez edycji:
Spoiler


Może macie pomysł co źle? Pozdrawiam.

Użytkownik Zielony Smerf edytował ten post 08.02.2011 18:41

  • +
  • -
  • 0

reklama.png

pluginyCOD.pl  Perki i klasy oraz dodatki do codmoda!

 


#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 08.02.2011 18:49

Może zamiast public CmdStart daj to

public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new buttons = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbuttons = pev(id, pev_oldbuttons);
new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo);

if(max_clip[weapon] == -1 || !ammo)
return FMRES_IGNORED;

if((buttons & IN_RELOAD && !(oldbuttons & IN_RELOAD) && !(buttons & IN_ATTACK)) || !clip)
{
cs_set_user_bpammo(id, weapon, ammo-(max_clip[weapon]-clip));
new new_ammo = (max_clip[weapon] > ammo)? clip+ammo: max_clip[weapon]
set_user_clip(id, new_ammo);
}

return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#3 Kaleka

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 108
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 09.02.2011 16:56

Leci +, tylko jak zrobić żeby moc nie działała ciągle ( nie musi ładować wogóle do skończenia magazynku ), tylko żeby było 1/2 1/x

Próbowałem tak i innych sposobów jednak coś nie wychodzi
public CmdStart(id, uc_handle)
{
new wymaganie = random_num(1,3)
if(!is_user_alive(id) || !ma_moc[id] || wymaganie == 1)
return FMRES_IGNORED;

new buttons = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbuttons = pev(id, pev_oldbuttons);
new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo);

if(max_clip[weapon] == -1 || !ammo)
return FMRES_IGNORED;


if((buttons & IN_RELOAD && !(oldbuttons & IN_RELOAD) &&!(buttons & IN_ATTACK)) || !clip)
{
cs_set_user_bpammo(id, weapon, ammo-(max_clip[weapon]-clip));
new new_ammo = (max_clip[weapon] > ammo)? clip+ammo: max_clip[weapon]
set_user_clip(id, new_ammo);
}

return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

reklama.png

pluginyCOD.pl  Perki i klasy oraz dodatki do codmoda!

 


#4 stasekstaskowy

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:339
  • GG:
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 11.02.2011 15:56

dodaj warunek a w nim randoma
  • +
  • -
  • 0
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj Dołączona grafika





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych