Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

bomb time


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Shadow.

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:67
  • GG:
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 23.11.2008 11:40

Witam szukam pluginu bomb time z muzyko i proszę nie mowic ze w szukaj jest bo mi niewyszukuje. i jeszcze żebym mógł prosić to zamiast tej muzyki "standardowej" to tą : http://www.speedysha.../701187383.html

Z góry dzięki.
  • +
  • -
  • 0

#2 zer0.

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 429
Wszechobecny

  • Postów:2 116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kw
Offline

Napisano 23.11.2008 11:50

#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Countdown HUD Timer"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "SAMURAI"

//
// KONFIGURACJA TUTAJ
//
#define muzyczka "sound/misc/mito/bomba.mp3"
#define czas 12
//

//

new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);
   
    pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");
   
    register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
    register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
    register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");
   
    g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
    g_c4timer = -1;
    remove_task(652450);
    b_planted = false;
}

public endRound()
{
    g_c4timer = -1;
    remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
    b_planted = true;
    g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
    dispTime()
    set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
    if(b_planted)
    {
        remove_task(652450);
        b_planted = false;
    }
   
}

public bomb_explode()
{
    if(b_planted)
    {
        remove_task(652450);
        b_planted = false;
    }
   
}

public dispTime()
{
    if(!b_planted)
    {
        remove_task(652450);
        return;
    }
   
   
    if(g_c4timer >= 0)
    {
        if(g_c4timer > 13) {
            set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
        }
        else if(g_c4timer > 7) {
            set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
            if(g_c4timer == czas) {
                client_cmd(0, "mp3 play %d", muzyczka)
            }
        }
        else {
            set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
        }
       
        ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer);
       
        --g_c4timer;
    }
   
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/mito/bomba.mp3")
   
    return PLUGIN_CONTINUE
}
Swoją muzę nazwij bomba.mp3 i wklej do misc/mito/.
  • +
  • -
  • 0

#3 Shadow.

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:67
  • GG:
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 23.11.2008 11:55

a to co podałeś jak nazwa i gdzie wrzucić ?
  • +
  • -
  • 0

#4 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 23.11.2008 11:56

http://amxx.pl/Kompilator.php

#5 zer0.

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 429
Wszechobecny

  • Postów:2 116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kw
Offline

Napisano 23.11.2008 11:59

a to co podałeś jak nazwa i gdzie wrzucić ?

.sma pluga w załączniku

[ Dodano: 23-11-2008, 11:59 ]
http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#6 Shadow.

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:67
  • GG:
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 23.11.2008 11:59

Ale dodałęm i jes pokazany tylko za ile paka wybuchnie a dzwieku niema czemu ?
  • +
  • -
  • 0

#7 pawlik

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:579
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 23.11.2008 12:46

#include <amxmodx> 
#include <csx> 

#define PLUGIN "Bomb Sound" 
#define VERSION "0.1" 
#define AUTHOR "niewiadomo" 

#define czas 8 

new g_c4timer, pointnum; 
new bool:b_planted = false; 

new g_msgsync; 

public plugin_init() 
{ 
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR); 

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer"); 

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start"); 
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End"); 
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_"); 

g_msgsync = CreateHudSyncObj(); 
} 

public newRound() 
{ 
g_c4timer = -1; 
remove_task(652450); 
b_planted = false; 
} 

public endRound() 
{ 
g_c4timer = -1; 
remove_task(652450); 
} 

public bomb_planted() 
{ 
b_planted = true; 
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum); 
dispTime() 
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b"); 
} 

public bomb_defused() 
{ 
if(b_planted) 
{ 
remove_task(652450); 
b_planted = false; 
} 

} 

public bomb_explode() 
{ 
if(b_planted) 
{ 
remove_task(652450); 
b_planted = false; 
} 

} 

public dispTime() 
{ 
if(!b_planted) 
{ 
remove_task(652450); 
return; 
} 


if(g_c4timer >= 0) 
{ 
if(g_c4timer > 29) { 
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); 
} 
else if(g_c4timer > 10) { 
set_hudmessage(255, 69, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); 
if(g_c4timer == czas) { 
client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/kbomba.mp3") 
} 
} 
else if(g_c4timer > 59) { 
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); 
} 

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer); 

--g_c4timer; 
} 

} 

public plugin_precache() 
{ 

precache_generic("sound/misc/kbomba.mp3") 
return PLUGIN_CONTINUE 

}

http://www.speedyshare.com/990878167.html

1.skompiluj
2. skompilowany plik z rozszerzeniem .amxx wrzuć do plugins
2. dopisz nazwę pluginu do plugins.ini
2. wrzuc plik z załącznika do sound/misc
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych