Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

BF2 Odznaka niewidzialności


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 BinDer

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:118
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Końskie
Offline

Napisano 03.01.2011 23:28

Witam mam problem chciałbym wyłączyć całkowicie odznake niewidzialności, lub chociaż zmienić ustawienia niewidzialności na takie jak jest bez żadnej odznaki (czyli zwykła widzialność). Proszę o przerobienie lub wyjaśnienie jak to zrobić w jakich plikach się bawić. Z góry dzięki ;)
  • +
  • -
  • 0

#2 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 04.01.2011 00:16

const.inl

new const gInvisAlphaValue[3] =
{
150, //Basic Shotgun Combat
100, //Veteran Shotgun Combat
70 //Expert Shotgun Combat
};


na
new const gInvisAlphaValue[3] =
{
255, //Basic Shotgun Combat
255, //Veteran Shotgun Combat
255 //Expert Shotgun Combat
};

  • +
  • -
  • 3

#3 BinDer

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:118
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Końskie
Offline

Napisano 04.01.2011 00:18

Tak właśnie zrobiłem dawałem inne wartości 200, 300, 400 ale zawsze było tak samo. Nie trzeba czasami czegoś kompilować albo coś w tym rodzaju??
  • +
  • -
  • 0

#4 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 04.01.2011 00:50

Oczywiste jest że plugin trzeba ponownie skompilować aby twoje zmiany zaszły w pliku amxx, który jest niezbędny do działania BF2.
  • +
  • -
  • 1

#5 BinDer

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:118
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Końskie
Offline

Napisano 04.01.2011 08:41

Ale jak skompilować ten plik to nie jest .sma??


////edit: Ok już wiem chodzi o kompilację lokalną wyczaiłem to i zrobiłem. Można zamknąć

Użytkownik BinDer edytował ten post 04.01.2011 15:30

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych