Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

zombie klasa plugin


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 xaQio12

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Myslowice
Offline

Napisano 03.01.2011 18:55

czy plugin test dobrze napisany ?

nie wiem dlaczego ale jak włącze ten plik to nic nei działa co żle robie ;//
wydaje mi się że cą pomieszane modele może mi ktos powiedziec co jest nie tak x;


/*

WARN! Original class - tight
http://forums.alliedmods.net/showpost.php?p=680131&postcount=1522

////////////////////////////////////////////////////////////////
Multijump addon by twistedeuphoria
Plagued by Dabbi
Classed by B!gBud
////////////////////////////////////////////////////////////////

*/

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>

#define PLUGIN "[ZP] Class - Jumper"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "HoRRoR, twistedeuphoria, Dabbi, B!gBud"

new const zclass_name[] = { "Jumper" }
new const zclass_info[] = { "- Może podskakiwać w locie" }
new const zclass_model[] = { "szalency\zombie\zloty.mdl" }
new const zclass_clawmodel[] = { "v_knife_zloty.mdl" }
const zclass_health = 2800
const zclass_speed = 250
const Float:zclass_gravity = 0.6
const Float:zclass_knockback = 2.5
new g_zclass_jumper

new num_jumps[33] = 0
new jumpznum[33] = 0
new bool:dozjump[33] = false


public plugin_precache()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	g_zclass_jumper = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)	
}

public zp_user_infected_post(id, infector)
{
	if ((zp_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_jumper) && !zp_get_user_nemesis(id))
	{
		num_jumps[id] = 0
		new text[100]
		format(text,99,"^x04[ZP]^x01 Your ability is ^x04Multijump^x01 (passive).")
		message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("SayText"),{0,0,0},id) 
		write_byte(id) 
		write_string(text) 
		message_end()
	}
	
	if((zp_get_user_zombie_class(infector) == g_zclass_jumper) && !zp_get_user_nemesis(infector))
	{
		num_jumps[infector] = num_jumps[infector] + 1
		infections_hud(infector)
	}
}

public infections_hud(id)
{
	if(zp_get_user_zombie(id) && !zp_get_user_nemesis(id) && zp_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_jumper)
	{
		new text[100]
		format(text,99,"^x04[ZP]^x01 Now you can do ^x04%d^x01 jumps in air.",num_jumps[id])
		message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("SayText"),{0,0,0},id) 
		write_byte(id) 
		write_string(text) 
		message_end() 
	}
}

// -------------------------------------------------------------------------------------------------
public client_putinserver(id)
{
	jumpznum[id] = 0
	dozjump[id] = false
}

public client_disconnect(id)
{
	jumpznum[id] = 0
	dozjump[id] = false
}

public client_PreThink(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_CONTINUE
	if(zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_jumper) return PLUGIN_CONTINUE
	
	new nzbut = get_user_button(id)
	new ozbut = get_user_oldbutton(id)
	if((nzbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(ozbut & IN_JUMP))
	{
		if (jumpznum[id] < num_jumps[id])
		{
			dozjump[id] = true
			jumpznum[id]++
			return PLUGIN_CONTINUE
		}
	}
	if((nzbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
	{
		jumpznum[id] = 0
		return PLUGIN_CONTINUE
	}	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_PostThink(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id || zp_get_user_nemesis(id))) return PLUGIN_CONTINUE
	if(zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_jumper) return PLUGIN_CONTINUE
	
	if(dozjump[id] == true)
	{
		new Float:vezlocityz[3]	
		entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,vezlocityz)
		vezlocityz[2] = random_float(265.0,285.0)
		entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,vezlocityz)
		dozjump[id] = false
		return PLUGIN_CONTINUE
	}	
	return PLUGIN_CONTINUE
}	

Użytkownik xaQio12 edytował ten post 03.01.2011 18:55

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych