moze ktos mi to naprawic?? bym byl rowniez wdzieczny za odbugowanie klas DanKuso i CzarnoKsieznik oraz Stalker ;/
bledy :
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
QTM_CodMod.sma(978) : error 017: undefined symbol "WczytajDane"
QTM_CodMod.sma(983) : error 017: undefined symbol "WybierzKlase"
QTM_CodMod.sma(1254) : error 017: undefined symbol "ResetujPunkty"
QTM_CodMod.sma(1259) : error 017: undefined symbol "PrzydzielPunkty"
QTM_CodMod.sma(1265) : error 017: undefined symbol "ZmienUbranie"
QTM_CodMod.sma(1578) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1608) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1608) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(1608) : error 017: undefined symbol "Damage"
QTM_CodMod.sma(1610) : error 017: undefined symbol "id"
QTM_CodMod.sma(1612) : error 017: undefined symbol "id"
QTM_CodMod.sma(1615) : error 017: undefined symbol "id"
QTM_CodMod.sma(1616) : error 017: undefined symbol "id"
QTM_CodMod.sma(1616) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1616) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(1616) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(1616) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(1616) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(1616) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(1616) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(1616) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(1616) : error 001: expected token: ";", but found ")"
QTM_CodMod.sma(1616) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(1616) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.
14 Errors.
za pomoc oczywiscie ++ (plusiki)
sma:
Oczywiscie poprosze o naprawe a nie o usuniecie tego ze znikaniem..
i gdzie to wgrac zeby dzialalo . Znikanie podczas uzycia noza
{
if(klasa_gracza[id] == Znikacz){
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 10);
set_user_gravity(id, 0.40);
}
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}
Załączone pliki
Użytkownik Shilver edytował ten post 29.04.2011 15:47