Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z Frakcjami Bohaterowie Premium


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Divic

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.04.2011 19:09

Robiłem według tego poradnika [Tutorial] Frakcje do Diablo Moda! - AMXX.pl: Support AMX Mod X bo wydaje sie najczytelniejszy ale...
wywala mi taki blad przy kompilacji
Error: Initialization data exceeds declared size on line 294

enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter,Fiszu,Premium2 }
new Race[11] = { "None","Czarodziejka","Druid","Paladyn","Zabojczyni","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Amazonka","Fiszu","Premium2" }
new race_heal[11] = { 100,110,150,130,120,130,130,155,130,100,100 }

Error wywala do linijki w srodku (w NEW RACE) UP

new player_class_lvl[33][11]
new srv_avg[11] = {1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1}



public select_class(id,lx[])
{
new text4[512]  
format(text4, 511,"\yWybierz Rodzaj Klas: ^n\r1. \wBohaterowie^n\r2. \wPremium") 

new keysczwarta
keysczwarta = (1<<0)|(1<<1)
show_menu(id, keysczwarta,text4, -1, "Wybierz Klase")
}

public select_class_menu(id, key) 
{ 
new lx[11] // <-- w nawiasie wpisz liczbę swoich klas + 1(none)
g_haskit[id] = 0
switch(key) 
{ 
        case 0: 
        {       
                PokazKlasy(id,lx)               
        }
        case 1: 
        {       
                ShowKlasy(id,lx)
        }
}
LoadXP(id, player_class[id]) 

CurWeapon(id)
        
give_knife(id)
        
return PLUGIN_HANDLED
}

public PokazKlasy(id,lx[])
{
new flags[17]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,11) //<--- tu, gdzie jest 16 wpisz liczbę swoich klas
new text3[512]
asked_klass[id]=0
for(new i=0;i<8;i++)  //Tego masz nigdy nie zmieniać[quote name="Terry Pratchett"]Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości[/quote]
{
    format(text3, 512,"\yBohaterowie: ^n\w1. \yCzarodziejka^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yDruid^t\wLevel: \r%i^n\w3. \yPaladyn^t\wLevel: \r%i^n\w4. \yZabojczyni^t\wLevel: \r%i^n\w5. \yNekromanta^t\wLevel: \r%i^n\w6. \yBarbarzynca^t\wLevel: \r%i^n\w7. \yNinja^t\wLevel: \r%i^n\w8. \yAmazonka^t\wLevel: \r%i^n^n\r9. \wWstecz",player_class_lvl[id][1],player_class_lvl[id][2],player_class_lvl[id][3],player_class_lvl[id][4],player_class_lvl[id][5],player_class_lvl[id][6],player_class_lvl[id][7],player_class_lvl[id][8])
}

new keyspiata
keyspiata = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)
show_menu(id, keyspiata, text3, -1, "Lok")
}

public PokazMeni(id, key)
{ 
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Czarodziejka
* 2:Druid
* 3:Paladyn
* 4:Zabojczyni
* 5:Nekromanta
* 6:Barbarzynca
* 7:Ninja
* 8:Amazonka
* 9:Wstecz
*/
new lx[11] // <-- tutaj wpisz liczbę swoich klas + 1(none)
g_haskit[id] = 0

switch(key) 
{ 
    case 0: 
    {    
        player_class[id] = Mag   
        LoadXP(id, player_class[id])        
    }
    case 1: 
    {    
        player_class[id] = Mnich
        LoadXP(id, player_class[id])
    }
    case 2: 
    {    
        player_class[id] =  Paladyn
        LoadXP(id, player_class[id])
    }
    case 3: 
    {    
        player_class[id] = Zabojca
        LoadXP(id, player_class[id])
    }
    case 4: 
    {            
        player_class[id] = Nekromanta
        g_haskit[id] = 1
        LoadXP(id, player_class[id])
    }
    case 5: 
    {    
        player_class[id] = Barbarzynca      
        LoadXP(id, player_class[id])
    }
    case 6: 
    {    
        player_class[id] = Ninja
        LoadXP(id, player_class[id])
    }
    case 7: 
    {    
        player_class[id] = Hunter
        g_GrenadeTrap[id] = 1    
        LoadXP(id, player_class[id])
    }
    case 8: 
    { 
        select_class(id,lx)
    }
}
CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}

public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yPremium: ^n\w1. \yFiszu^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yPremium2^t\wLevel: \r%i^n^n^n\r9. \wWstecz",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10])

new szosta
szosta = (1<<0)|(1<<1)|(1<<8)
show_menu(id, szosta,text2, -1, "Premium")

}
public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Fiszu
* 2:Premium2
* 9:Wstecz
*/
new lx[11] // <-- tutaj wpisz liczbę swoich klas + 1(none)
g_haskit[id] = 0

switch (key) {
    case 0: 
    {    
		player_class[id] = Fiszu
    }
    case 1: 
    {    
		player_class[id] = Premium2
    }
   case 8: 
    { 
        select_class(id,lx)
    }
}
CurWeapon(id)
give_knife(id)
    
return PLUGIN_HANDLED
} 

Użytkownik Divic edytował ten post 24.04.2011 19:11

  • +
  • -
  • 0

#2 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 24.04.2011 19:35

spróbój

zamiast tego

new Race[11] = { "None","Czarodziejka","Druid","Paladyn","Zabojczyni","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Amazonka","Fiszu","Premium2" }

to

new Race[11][18] = { "None", "Czarodziejka", "Druid", "Paladyn", "Zabojczyni", "Nekromanta", "Barbarzynca", "Ninja", "Amazonka", "Fiszu", "Premium2" }

Użytkownik glut1997 edytował ten post 24.04.2011 19:36

  • +
  • -
  • 1

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#3 Divic

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.04.2011 19:47

A mam jeszcze 1 problem mianowicie dodalem 2 klasy premium moge je wybrac ale:
Ciagle pisze ze klasa xxx 0lvl i nieleci exp w dodatku do bazy danych nie dodaje nowych klas jest standardowo 8 klas nie 10 ;/ co moze byc nie tak


cvary
diablo_xpbonus "5"
diablo_xpbonus2 "50"
diablo_durability "3"
diablo_spawnchance "1"
SaveXp "1"
diablo_classes "abcdefghij" // które klasy maja być dostępne
diablo_avg "0" // zaczynanie od sredniej serwera (liczonego od lvl 1)
diablo_dmg_exp "45"  // za ile zabranego hp wrogowi dostaje sie 1 exp (domyslnie 20, 0 - off)

Użytkownik Divic edytował ten post 24.04.2011 23:36

  • +
  • -
  • 0

#4 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 25.04.2011 05:31

INSERT IGNORE INTO dbmod_tablet (nick, ip, sid, klasa, lvl, exp) SELECT nick, ip, sid, 9, 1, 1 FROM dbmod_tablet GROUP BY nick HAVING MAX(klasa)<9;

INSERT IGNORE INTO dbmod_tablet (nick, ip, sid, klasa, lvl, exp) SELECT nick, ip, sid, 10, 1, 1 FROM dbmod_tablet GROUP BY nick HAVING MAX(klasa)<10;

Musisz zrobić zapytania do sql :D

w 2 miejscach gdzie jest dbmod_tablet wpisz nazwe tabeli twojego diablomoda :D

pisz gg 11655401 jakbyś nie mógł sobie poradzić to ci chętnie pomogę :D

Użytkownik glut1997 edytował ten post 25.04.2011 05:34

  • +
  • -
  • 1

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#5 Divic

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.04.2011 10:06

K zrobione dzięki +

Użytkownik Divic edytował ten post 25.04.2011 10:52

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych