Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

dodawanie choinek


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Tony

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:52
Offline

Napisano 20.12.2008 14:37

Czesc mogł by ktos mi przerobic ten plugin zeby tylko h@ mogł dodawa choinki a nie all admini ??

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Użytkownik

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 20.12.2008 14:46

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <xs>

#define PLUGIN "Dodawanie Choinek"
#define VERSION "2.0"
#define AUTHOR "Alka"

new const gSnowManModel[] = "models/christmastree.mdl";
new const gSnowManClassname[] = "choin_ka";

#define ADMIN_ACCESS_LEVEL ADMIN_IMMUNITY


public plugin_init() {
	
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	register_clcmd("say !addchoinka", "cmdAddchoinka", -1);
	register_clcmd("say !removechoinka", "cmdRemovechoinka", -1);
	register_clcmd("say !rotatechoinka", "cmdRotatechoinka", -1);
	register_clcmd("say !saveoriginschoinka", "cmdSaveOriginschoinka", -1);
}

public plugin_precache()
{
precache_model("models/christmastree.mdl")

}

public plugin_cfg()
{
	static sConfigsDir[64], sFile[64];
	get_configsdir(sConfigsDir, sizeof sConfigsDir - 1);
	
	static sMapName[32];
	get_mapname(sMapName, sizeof sMapName - 1);
	
	formatex(sFile, sizeof sFile - 1, "%s/%s_choinka_origins.cfg", sConfigsDir, sMapName);
	
	if(!file_exists(sFile))
		return 1;
	
	static sFileOrigin[3][32], sFileAngles[3][32], iLine, iLength, sBuffer[256];
	static sTemp1[128], sTemp2[128];
	static Float:fOrigin[3], Float:fAngles[3];
	
	while(read_file(sFile, iLine++, sBuffer, sizeof sBuffer - 1, iLength))
	{
		if((sBuffer[0]==';') || !iLength)
			continue;
		
		strtok(sBuffer, sTemp1, sizeof sTemp1 - 1, sTemp2, sizeof sTemp2 - 1, '|', 0);
		
		parse(sTemp1, sFileOrigin[0], sizeof sFileOrigin[] - 1, sFileOrigin[1], sizeof sFileOrigin[] - 1, sFileOrigin[2], sizeof sFileOrigin[] - 1);
		
		fOrigin[0] = str_to_float(sFileOrigin[0]);
		fOrigin[1] = str_to_float(sFileOrigin[1]);
		fOrigin[2] = str_to_float(sFileOrigin[2]);
		
		parse(sTemp2, sFileAngles[0], sizeof sFileAngles[] - 1, sFileAngles[1], sizeof sFileAngles[] - 1, sFileAngles[2], sizeof sFileAngles[] - 1);
		
		fAngles[0] = str_to_float(sFileAngles[0]);
		fAngles[1] = str_to_float(sFileAngles[1]);
		fAngles[2] = str_to_float(sFileAngles[2]);
		
		static iEnt;
		iEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"));
		
		if(!iEnt)
			return 0;
		
		engfunc(EngFunc_SetOrigin, iEnt, fOrigin);
		set_pev(iEnt, pev_angles, fAngles);
		
		static Float:fMaxs[3] = { 16.0, 16.0, 38.0 };
		static Float:fMins[3] = { -16.0, -16.0, -38.0 };
		
		engfunc(EngFunc_SetModel, iEnt, gSnowManModel);
		set_pev(iEnt, pev_classname, gSnowManClassname);
		
		dllfunc(DLLFunc_Spawn, iEnt);
		set_pev(iEnt, pev_solid, SOLID_BBOX);
		engfunc(EngFunc_SetSize, iEnt, fMins, fMaxs);
	}
	return 1;
	
}

public cmdAddchoinka(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_ACCESS_LEVEL))
	
	if(!is_user_alive(id))
		return 1;
	
	static Float:fAimOrigin[3];
	fm_get_aimorigin(id, fAimOrigin);
	
	if((engfunc(EngFunc_PointContents, fAimOrigin) != CONTENTS_SKY) && (engfunc(EngFunc_PointContents, fAimOrigin) != CONTENTS_SOLID))
	{
		static iEnt;
		iEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"));
		
		if(!iEnt)
			return 0;
		
		engfunc(EngFunc_SetOrigin, iEnt, fAimOrigin);
		
		static Float:fMaxs[3] = { 16.0, 16.0, 38.0 };
		static Float:fMins[3] = { -16.0, -16.0, -38.0 };
		
		engfunc(EngFunc_SetModel, iEnt, gSnowManModel);
		set_pev(iEnt, pev_classname, gSnowManClassname);
		
		dllfunc(DLLFunc_Spawn, iEnt);
		set_pev(iEnt, pev_solid, SOLID_BBOX);
		engfunc(EngFunc_SetSize, iEnt, fMins, fMaxs);
		
		client_print(id, print_chat, "Successfuly created a snowman!Now save the origins ^"!saveorigins^"");
	}
	else
		client_print(id, print_chat, "Sorry, but that location is unavailable!");
	
	return 0;
}

public cmdRemovechoinka(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_ACCESS_LEVEL))
	
	if(!is_user_alive(id))
		return 1;
	
	static iEnt, iBody;
	get_user_aiming(id, iEnt, iBody);
	
	if(pev_valid(iEnt))
	{
		static sClassname[32];
		pev(iEnt, pev_classname, sClassname, sizeof sClassname - 1);
		
		if(!strcmp(sClassname, gSnowManClassname, 1))
		{
			engfunc(EngFunc_RemoveEntity, iEnt);
			
			client_print(id, print_chat, "Successfuly, you removed a snowman!Now save the origins ^"!saveorigins^"");
		}
		else
			client_print(id, print_chat, "Sorry, you must aim at an snowman to remove it!");
	}
	return 0;
}

public cmdSaveOriginschoinka(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_ACCESS_LEVEL))
	
	if(!is_user_alive(id))
		return 1;
	
	static sConfigsDir[64], sFile[64];
	get_configsdir(sConfigsDir, sizeof sConfigsDir - 1);
	
	static sMapName[32];
	get_mapname(sMapName, sizeof sMapName - 1);
	
	formatex(sFile, sizeof sFile - 1, "%s/%s_choinka_origins.cfg", sConfigsDir, sMapName);
	
	if(file_exists(sFile))
		delete_file(sFile);
	
	new iEnt = -1, Float:fEntOrigin[3], Float:fEntAngles[3], iCount;
	static sBuffer[256];
	
	while((iEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, iEnt, "classname", gSnowManClassname)))
	{
		pev(iEnt, pev_origin, fEntOrigin);
		pev(iEnt, pev_angles, fEntAngles);
		
		formatex(sBuffer, sizeof sBuffer - 1, "%f %f %f | %f %f %f", fEntOrigin[0], fEntOrigin[1], fEntOrigin[2], fEntAngles[0], fEntAngles[1], fEntAngles[2]);
		
		write_file(sFile, sBuffer, -1);
		
		iCount++;
	}
	client_print(id, print_chat, "Successfuly saved all snowman origins (%d) for map %s!", iCount,sMapName);
	
	return 0;
}

public cmdRotatechoinka(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_ACCESS_LEVEL))
	
	if(!is_user_alive(id))
		return 1;
	
	static iEnt, iBody;
	get_user_aiming(id, iEnt, iBody);
	
	if(pev_valid(iEnt))
	{
		static sClassname[32];
		pev(iEnt, pev_classname, sClassname, sizeof sClassname - 1);
		
		if(!strcmp(sClassname, gSnowManClassname, 1))
		{
			static Float:fAngles[3];
			pev(iEnt, pev_angles, fAngles);
			
			fAngles[1] += 90.0;
			
			set_pev(iEnt, pev_angles, fAngles);
			
			client_print(id, print_chat, "Successfuly, you rotated a snowman!Now save the origins ^"!saveorigins^"");
		}
		else
			client_print(id, print_chat, "Sorry, you must aim at an snowman to rotate it!");
	}
	return 0;
	
}



stock fm_get_aimorigin(index, Float:origin[3])
{
	new Float:start[3], Float:view_ofs[3];
	pev(index, pev_origin, start);
	pev(index, pev_view_ofs, view_ofs);
	xs_vec_add(start, view_ofs, start);
	
	new Float:dest[3];
	pev(index, pev_v_angle, dest);
	engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest);
	global_get(glb_v_forward, dest);
	xs_vec_mul_scalar(dest, 9999.0, dest);
	xs_vec_add(start, dest, dest);
	
	engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, index, 0);
	get_tr2(0, TR_vecEndPos, origin);
	
	return 1;
}

to spróbuj bo zazwyczaj na serverach tylk H@ ma flage a (ADMIN_IMMUNITY) ^^
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych