Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Usunięcie Glocka oraz USP

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Karolus

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:102
  • Lokalizacja:Stargard Szcz.
Offline

Napisano 20.04.2011 19:41

Witam

Chce aby na początku rundy nikt nie otrzymywał glocka - tt / ups - ct
Wiem że odpowiada za to w jakimś stopniu linijka:
new bronie_druzyny[] = {0, 1<<CSW_GLOCK18, 1<<CSW_USP},


lecz podmiana na knife, objawia się bugiem w postaci gdy dedniesz i tracisz broń klasy np. MP5 to nie dostaniesz jej na starcie nowej rundy, wpisanie tam np. nabojów rozwiązuję sprawę w 50% bo usp/glocka się dostaje ale po jego wyborze go wyrzuca, z tym że można go podnieść i tak w kółko.

A ja chcę aby tej broni WCALE się nie otrzymało, dostajesz tylko to co jest zdefiniowane a klasie + podstawowo kose

Za pomoc wiadomo piwo
  • +
  • -
  • 0

#2 emiona1

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:167
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Okolice :D
Offline

Napisano 20.04.2011 19:51

new const bronie = 0;

Powinno działać !!!
Zrób tak :D

#3 DmG

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:20
  • Imię:Gracjan
  • Lokalizacja:Włocławek
Offline

Napisano 20.04.2011 19:57

Zobacz klasę , która dostaje tylko nóż np speedhacker . Zobacz jak tam jest i zrób w nowej klasie

Jak Ci nie pomoże to zrób to co kolega wyżej napisał

new const bronie = 0;

  • +
  • -
  • 0

#4 emiona1

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:167
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Okolice :D
Offline

Napisano 20.04.2011 20:02

include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Nozownik";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 76;


To wycinek z Klasy Nożownik !
Klasa ma tylko nóż !
Po wpisaniu tego:

new const bronie = 0;


#5 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 20.04.2011 20:20

Zawsze można dać task na początku rundy że jeżeli ma usp/glock18 to wywala go na ziemię. Chcesz takie coś?
  • +
  • -
  • 0

#6 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 20.04.2011 20:41

Do Odrodzenie przed DajBronie daj:
	new bool:ma_pake[33];
new weapons[32], weaponsnum;
get_user_weapons(id, weapons, weaponsnum);
for(new i=0; i<weaponsnum; i++)
{
if(weapons[i] == CSW_C4)
ma_pake[id] = true;
}
strip_user_weapons(id);
fm_give_item(id, "weapon_knife");
if(ma_pake[id])
fm_give_item(id, "weapon_c4");

Następnie zmień w CurWeapon:
	new bronie = (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[(get_user_team(id))] | bronie_dozwolone);

Na:
	new bronie = (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_dozwolone);

Jakby wywalało błąd przy np. strip_user_weapons, dodaj na początku:
#include <fun>

  • +
  • -
  • 1

#7 Karolus

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:102
  • Lokalizacja:Stargard Szcz.
Offline

Napisano 22.04.2011 14:23

Goliath, działa elegancko
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych