Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Nowe Rakiety

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 19.04.2011 17:09

Witam otóż mniej więcej wiem jak dodać nowe rakiety dla gracza. Lecz jestem pewny że gdzieś coś przegapiłem.
Jak dodać coś w stylu rakiety na serwer?
Np. Chcę dodać nową "rakiete" która będzie rzucać knife.
Oczywiście wystarczy mi poradnik jak dodać nową rakietę za pomoc +


Proszę o to jak dodać rakietę nie jak edytować bo edytować to żaden problem.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#2 emiona1

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:167
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Okolice :D
Offline

Napisano 19.04.2011 17:40

Musisz Aby podmienić model Rakiety np.
rocket.mdl na knife.mdl
I powinno rzucać nożami :D

#3 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 19.04.2011 18:31

Nie chce cię zbluzgać napisałem że chcę nową rakiete a nie model...
Nie wiem za takie coś powinny być warny na forum po pomału zdaje mi się że ludzie robią z siebie debili aby za spamować na forum.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 19.04.2011 18:49

Przecież to przez proste kopiuj/wklej można zrobić. Skopiuj funkcje DotykRakiety i StworzRakiete i zmień, co tam chcesz (pamiętaj o zmianie nazwy funkcji i klasy bytu), stwórz nową zmienną np.:
new ilosc_nozy_gracza[33];

Dodaj do plugin_init to:
register_touch("Klasa bytu noza", "*" , "DotykNoza");

A to do UzyjPrzedmiotu:
	if(ilosc_nozy_gracza[id]>0)
StworzNoz(id);

  • +
  • -
  • 0

#5 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 19.04.2011 20:39

To teraz tak dodam. :].
Brak działania na jakiej zasadzie ^^
Brak ograniczenia czasu (spam)
Brak ilości itp.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#6 Szczurex

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:15
  • Lokalizacja:de_dust2
Offline

Napisano 19.04.2011 22:36

Jak dla mnie to wybrzydzasz zamiast skopiować kod rakiety i pozmieniać to ty cudujesz. ; /
  • +
  • -
  • 0

#7 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 20.04.2011 19:23

ej słuchaj ja sobie z tym poradziłem ale nie każdy umie to zrobić ja np robiłem to po błędach a w na tym forum znowu spamujecie takimi bzdurami nie piszesz na temat to po co piszesz...
  • +
  • -
  • 1

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych