Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zatrzymanie 1 pętli w 2 pętli


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 17.04.2011 19:50

Witam. Mam taki kod
new omin[11], aaa, bbb, zmienna[33];
for(new j=0; j<11; j++) {
for(new i=1; i<=32; i++) {
if(!is_user_connected(i)) continue;
if(i == omin[0] || i == omin[1] || i == omin[2] || i == omin[3] || i == omin[4]
|| i == omin[5] || i == omin[6] || i == omin[7] || i == omin[8] || i == omin[9]) continue;

bbb = zmienna[i];
if(aaa < bbb) {
aaa = b_poziom;
omin[j] = i;
}
}
aaa = 0;
if(is_user_connected(omin[j])) {
// jakiś ko
}
}

no i mam takie pytanie, czy da się to zapisać trochę krócej, a dokładniej chodzi o ten kawałek kodu
if(i == omin[0] || i == omin[1] || i == omin[2] || i == omin[3] || i == omin[4]
|| i == omin[5] || i == omin[6] || i == omin[7] || i == omin[8] || i == omin[9]) continue;

pętlą tego nie zrobię, bo to nie zatrzyma całej pętli z "i". Ma ktoś jakiś pomysł?
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#2 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 17.04.2011 19:55

tak na chama to w ten sposób:


if(i != omin[10]) continue;


ale może trzeba spróbować z goto...

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.04.2011 19:58

a ten post up to nie wiem skad sie wogole wzial :F
new omin[11], aaa, bbb, zmienna[33],bool:bCon = false;
for(new j=0; j<11; j++) {
        for(new i=1; i<=32; i++) {
                if(!is_user_connected(i)) continue;
		bCon = false;
		for(new j = 0;j<=9;j++){
			if(i == omin[j]){
				bCon = true;
				break;
			}
		}
                if(bCon){ 
		continue;
	      }
                bbb = zmienna[i];
                if(aaa < bbb) {
                        aaa = b_poziom;
                        omin[j] = i;
                }
        }
        aaa = 0;
        if(is_user_connected(omin[j])) {
                // jakiś ko
        }
}

  • +
  • -
  • 1

#4 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 17.04.2011 20:20

Dzięki, działa, można zamknąć.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych