Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Alternative End Round Sounds problem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 T1000

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:66
  • Lokalizacja:Świat
Offline

Napisano 20.03.2011 18:20

Witam!

Chyba kazdy zna ten plugin round sound...
Mam z nim dwa problemy:
1. Aby round spund zadziała musze uruchomić HLDS a następnie wpisać restart/zminić mape czy coś takeigo
2. Raz piosenki polecą całe... a cZasami tylko urywek (przy respawmie muzyka sie urywa)

Nie wiem co powoduje te błędy!
proszę o pomoc!
  • +
  • -
  • 0

#2 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 890
Czempion

  • Postów:4 102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 20.03.2011 18:29

Nie działa Ci roundsound? - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#3 T1000

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:66
  • Lokalizacja:Świat
Offline

Napisano 20.03.2011 19:34

Czytałem - brak rozwiazań...

Zauważyłem ejdnak ze gdy usunę plik server.cfg to nie trzeba restartować serva!!
Mój server.cfg

//Podstawa
sv_lan 0 //ustaw na 1 jesli to jest serwer wylacznie na lan na nonsteam zawsze musi tak byc

exec banned.cfg // laduj bany steamid/wonid
exec listip.cfg // laduj bany na ip

hostname "Kucharskov.cba.pl - SERVER [TP-S/NS]"
mapchangecfgfile "server.cfg" // wykonaj ten confgi podczas zmiany mapy
mapcyclefile "mapcycle.txt" // plik zawiera liste map wg ktorych bedzie sie grac po zakonczeniu rozgrywki
motdfile "motd.txt" // nazwa pliku do wyswietlenia jak sie wchodzi na serwer
servercfgfile "server.cfg" // plik z glownymi ustawieniami na serwerze, odpalany przy pierwszym starcie

//Wydajnosc
fps_max 100 // ile fps serwer powinien miec srednio

//Glos
sv_voicecodec "voice_miles" // rodzaj kodeka
sv_voiceenable 1 // uzywaj opcji voice na serwerze, 1 - tak (domyslnie), 0 - nie
sv_voicequality 5 // jakosc glosu, od 1 do 5

//Rozgrywka
mp_autoteambalance 1 // przerzucaj graczy do innych druzyn jesli nierowne sklady, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_buytime 1.50 // czas kupowania na pocz rundy, w ulamku minuty ( jedna minuta = 1.0, 30 sekund = 0.25)
mp_c4timer 35 // czas w sekundach na rozbrojenie bomby (bo inaczej bedzie bum :), domyslnie 35
mp_flashlight 1 // 1 - mozna uzywac latarki (standard), 0 - latarka zablokowana
mp_footsteps 1 // 1 - slychac kroki graczy podczas biegu (standard), 0 - wylaczone (quake 1 mode), dobre do cwiczenia refleksu :)
mp_freezetime 1 // czas w sekundach wstrzymania na poczatku rundy (na reload i kupno broni), ustaw na 0 na mapach aim
mp_friendly_grenade_damage 1 // 0 - granaty nie rania tp (ale zabiebraja armor), 1 - granaty rania graczy z druzyny (standard)
mp_friendlyfire 0 // 0 - jak strzelasz do swoich to ich nie ranisz, 1 - ranisz swoich (standard)
mp_ghostfrequency 0.1 // czestosc odswiezania stanu dla obserwatorow
mp_hostagepenalty 5 // ilosc zabic zakladnikow po ktorym dostajesz kicka, 0 - wylaczone
mp_limitteams 2 // ilu graczy moze byc niesymetrycznie po jedej z druzyn, 0 - bez limitu, 2 - maxymalnie moze byc w jednej z druzyn 2 graczy wiecej
mp_maxrounds 0 // maksymalna liczba rund do grania, 0 - brak limitu (standard)
mp_mirrordamage 0 // jak trafiasz swojego to tak jabys trafial siebie, domyslnie 0, 1 - wlacza (nie zalecane)
mp_roundtime 3.5 // czas trwania rundy w minutach , standard to 3 minuty, albo 1.75 na szybkie rozgrywki (aby sie nie nudzic na obsie), wartosci od 1 do 9
mp_startmoney 1800 // liczba kasy na poczatku rundy
mp_timelimit 20 // limit czasu grania na mapie (po nim nastepuje zmiana mapy), w minutach, ustaw na 0 na brak limitu czasu,
mp_tkpunish 0 // karanie smiercia na poczatku nastepnej rundy za zabicie swojego, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_winlimit 0 // limit rund do wygrania, jak jakas druzyna osiagnie te wartosc to nastepuje zmiana mapy, 0 - brak limitu (standard)
mp_payerid 0 // wyswietla nick gracza po nacelowaniu, 0 - widac wsztkich (w kolorach) (standard), 1 - tylko tp i zakladnicy, 2 - nikogo nie pokazuje


  • +
  • -
  • 0

#4 bakaj

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:152
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Tarnowskie Góry
Offline

Napisano 20.03.2011 20:02

Sprobuj zmienic codek odgrywanego dzwieku, moze on powoduje bledy :

sv_voicecodec voice_miles

zamien na:

sv_voicecodec voice_speex

EDIT

Wlasnie czytalem Twojego posta dotyczacego loading song. To jest powodem Twoich bledow z round sound. Tez kiedys mialem podobny problem. Usun loading song i wsztsko bedzie ok.

Użytkownik bakaj edytował ten post 20.03.2011 20:05

  • +
  • -
  • 0

#5 T1000

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:66
  • Lokalizacja:Świat
Offline

Napisano 20.03.2011 20:26

Wywaiłem - działa..

Ale czemu trzeba robić ten restart??
I czy nie da sie pogodzić loadingsound z round soundem??

Z góry dzięki!
  • +
  • -
  • 0

#6 mateusz149

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Imię:Imie
  • Lokalizacja:Polan
Offline

Napisano 01.04.2011 18:17

Siemka ;d Ratunku co jest źle ??


#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
}

public t_win()
{
new rand = random_num(0,21)

client_cmd(0,"stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk misc/f1")
case 1: client_cmd(0,"spk misc/f2")
case 3: client_cmd(0,"spk misc/f3")
case 4: client_cmd(0,"spk misc/f5")
case 5: client_cmd(0,"spk misc/f6")
case 6: client_cmd(0,"spk misc/f7")
case 7: client_cmd(0,"spk misc/f8")
case 8: client_cmd(0,"spk misc/f9")
case 9: client_cmd(0,"spk misc/f10")
case 10: client_cmd(0,"spk misc/f11")
case 11: client_cmd(0,"spk misc/f12")
case 12: client_cmd(0,"spk misc/f13")
case 13: client_cmd(0,"spk misc/f14")
case 14: client_cmd(0,"spk misc/f15")
case 15: client_cmd(0,"spk misc/f16")
case 16: client_cmd(0,"spk misc/f17")
case 17: client_cmd(0,"spk misc/f18")
case 18: client_cmd(0,"spk misc/f19")
case 19: client_cmd(0,"spk misc/f20")
case 20: client_cmd(0,"spk misc/f21")
case 21: client_cmd(0,"spk misc/f22")


}

return PLUGIN_CONTINUE
}

public ct_win()
{
new rand = random_num(0,21)

client_cmd(0,"stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk misc/f1")
case 1: client_cmd(0,"spk misc/f2")
case 3: client_cmd(0,"spk misc/f3")
case 4: client_cmd(0,"spk misc/f5")
case 5: client_cmd(0,"spk misc/f6")
case 6: client_cmd(0,"spk misc/f7")
case 7: client_cmd(0,"spk misc/f8")
case 8: client_cmd(0,"spk misc/f9")
case 9: client_cmd(0,"spk misc/f10")
case 10: client_cmd(0,"spk misc/f11")
case 11: client_cmd(0,"spk misc/f12")
case 12: client_cmd(0,"spk misc/f13")
case 13: client_cmd(0,"spk misc/f14")
case 14: client_cmd(0,"spk misc/f15")
case 15: client_cmd(0,"spk misc/f16")
case 16: client_cmd(0,"spk misc/f17")
case 17: client_cmd(0,"spk misc/f18")
case 18: client_cmd(0,"spk misc/f19")
case 19: client_cmd(0,"spk misc/f20")
case 20: client_cmd(0,"spk misc/f21")
case 21: client_cmd(0,"spk misc/f22")
}

return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/f1.mp3")
precache_sound("misc/f2.mp3")
precache_sound("misc/f3.mp3")
precache_sound("misc/f4.mp3")
precache_sound("misc/f5.mp3")
precache_sound("misc/f6.mp3 ")
precache_sound("misc/f7.mp3")
precache_sound("misc/f8.mp3")
precache_sound("misc/f9.mp3")
precache_sound("misc/f10.mp3v")
precache_sound("misc/f11.mp3")
precache_sound("misc/f12.mp3")
precache_sound("misc/f13.mp3")
precache_sound("misc/f14.mp3")
precache_sound("misc/f15.mp3")
precache_sound("misc/f16.mp3")
precache_sound("misc/f17.mp3")
precache_sound("misc/f18.mp3")
precache_sound("misc/f19.mp3")
precache_sound("misc/f20.mp3")
precache_sound("misc/f21.mp3")
precache_sound("misc/f22.mp3")

return PLUGIN_CONTINUE
}
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych