Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

ID Broni

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 BoB0_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:365
  • GG:
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 28.02.2011 08:23

Witam. Chciałem sie zapytac co oznacza ten tekst :
Invalid weapon id 32


I czy jest do niego dopisana jakas odpowiednia bron. Caly czas mi to wyskakuje w error logach i serwer sie crashuje. ;/
  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 28.02.2011 12:04

Gdybyś dał większą część logu + sma były by szanse na naprawę.
  • +
  • -
  • 0

#3 BoB0_

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:365
  • GG:
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 28.02.2011 16:39

Oto część z logów z dnia 28.02

L 02/28/2011 - 15:21:23: Start of error session.
L 02/28/2011 - 15:21:23: Info (map "de_westwood") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110228.log")
L 02/28/2011 - 15:21:23: Invalid weapon id 32
L 02/28/2011 - 15:21:23: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 02/28/2011 - 15:21:23: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_weaponname")
L 02/28/2011 - 15:21:23: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::OpisKlasy_Handle (line 593)
L 02/28/2011 - 15:21:28: Invalid weapon id 32
L 02/28/2011 - 15:21:28: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 02/28/2011 - 15:21:28: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_weaponname")
L 02/28/2011 - 15:21:28: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::OpisKlasy_Handle (line 593)
L 02/28/2011 - 15:21:38: Invalid weapon id 32
L 02/28/2011 - 15:21:38: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 02/28/2011 - 15:21:38: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_weaponname")
L 02/28/2011 - 15:21:38: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::OpisKlasy_Handle (line 593)
L 02/28/2011 - 15:35:24: Invalid weapon id 32
L 02/28/2011 - 15:35:24: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 02/28/2011 - 15:35:24: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_weaponname")
L 02/28/2011 - 15:35:24: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::OpisKlasy_Handle (line 593)
L 02/28/2011 - 15:35:34: Invalid weapon id 32
L 02/28/2011 - 15:35:34: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 02/28/2011 - 15:35:34: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_weaponname")
L 02/28/2011 - 15:35:34: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::OpisKlasy_Handle (line 593)

A to z sma :

public OpisKlasy_Handle(id, menu, item)
{
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
	
	if(item++ == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	new bronie[320];
	for(new i=1, n=1; i <= 32; i++)
	{
		if((1<<i) & bronie_klasy[item])
		{
			new weaponname[22];
			get_weaponname(i, weaponname, 21);
			replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " ");
			if(n > 1)	
			add(bronie, charsmax(bronie), ",");
			add(bronie, charsmax(bronie), weaponname);
			n++;
		}
	}
	
	new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU];
	format(opis, charsmax(opis), "\yKlasa: \w%s^n\yInteligencja: \w%i^n\yZdrowie: \w%i^n\yWytrzymalosc: \w%i^n\yKondycja: \w%i^n\yBronie:\w%s^n\yDodatkowy opis: \w%s^n%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]);
	show_menu(id, 1023, opis);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Linia 593 :
get_weaponname(i, weaponname, 21);

  • +
  • -
  • 0

#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 28.02.2011 16:46

Nie jestem pewien czy to zadziała, ale zmień:
	for(new i=1, n=1; i <= 32; i++)

Na:
	for(new i=1, n=1; i <= 30; i++)

  • +
  • -
  • 1

#5 BoB0_

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:365
  • GG:
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 28.02.2011 16:53

Na razie zmieniłem ale na efekty musimy poczekać. Jeżeli macie jakieś propozycje to dawajcie jeszcze.

Dodano 28 luty 2011 - 22:19:
Serwer niby sprawuje się ładnie, ale są nowe błędy myśle że nie znaczące za wiele ale chcę je naprawić.

L 02/28/2011 - 18:49:01: Start of error session.
L 02/28/2011 - 18:49:01: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110228.log")
L 02/28/2011 - 18:49:01: [FAKEMETA] Undefined pev index: 255
L 02/28/2011 - 18:49:01: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 02/28/2011 - 18:49:01: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_pev")
L 02/28/2011 - 18:49:01: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::MessageHealth (line 442)
L 02/28/2011 - 18:52:35: [ENGINE] Invalid entity 20
L 02/28/2011 - 18:52:35: [AMXX] Run time error 10 (plugin "codperk_notatkisapera.amxx") (native "entity_get_edict") - debug not enabled!
L 02/28/2011 - 18:52:35: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).

Dodano 01 marzec 2011 - 16:47:
Teraz jest taki problem, że w logach czysto ale serwer dzisiaj padł jeden raz. Jest możliwość że mi go ktoś scrahował? Bo na poprzednim serwerze musiałem dawać jakieś inne pliki żeby mi nie crashowali.
  • +
  • -
  • 0

#6 Grzesiek

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:343
  • GG:
Offline

Napisano 01.03.2011 16:55

masz jeszcze blad w notatkachsapera.amxx wrzuc sma.
  • +
  • -
  • 0

#7 BoB0_

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:365
  • GG:
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 01.03.2011 19:21

proszę:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Notatki Sapera";
new const opis[] = "Masz 2 miny co runde";

new ilosc_min_gracza[33];

new sprite_blast;

new saper_id;

new const model[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"

public plugin_init()
 {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_perk(nazwa, opis);
	
	saper_id = cod_get_classid("Saper");
	
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
	register_touch("mine", "*" , "DotykMiny");
}

public plugin_precache()
{
	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
	precache_model(model);
}

public cod_perk_enabled(id)
{
	if(cod_get_user_class(id) == saper_id)
		return COD_STOP;
	ilosc_min_gracza[id] = 2;
	return COD_CONTINUE;
}
	
public cod_perk_used(id)
{		
	if (!ilosc_min_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	ilosc_min_gracza[id]--;
	
	new Float:origin[3];
	entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
		
	new ent = create_entity("info_target");
	entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
	entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
	entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
	entity_set_origin(ent, origin);
	entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
	
	entity_set_model(ent, model);
	entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
	
	drop_to_floor(ent);
	
	set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
	
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}


public DotykMiny(ent, id)
{
	if(!is_valid_ent(ent))
		return;
		
	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
	{
		new Float:fOrigin[3];
		entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
	
		new iOrigin[3];
		for(new i=0;i<3;i++)
			iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
		
		message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
		write_byte(TE_EXPLOSION);
		write_coord(iOrigin[0]);
		write_coord(iOrigin[1]);
		write_coord(iOrigin[2]);
		write_short(sprite_blast);
		write_byte(32); 
		write_byte(20); 
		write_byte(0);
		message_end();
		
		new entlist[33];
		new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
		
		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{		
			new pid = entlist[i];
			
			if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
				continue;
				
			cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.5, ent, (1<<24));
		}
		remove_entity(ent);
	}
}	

public ResetHUD(id)
	ilosc_min_gracza[id] = 2;

public NowaRunda()
{
	new ent = find_ent_by_class(-1, "mine");
	while(ent > 0) 
	{
		remove_entity(ent);
		ent = find_ent_by_class(ent, "mine");	
	}
}

public client_disconnect(id)
{
	new ent = find_ent_by_class(0, "mine");
	while(ent > 0)
	{
		if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(ent);
		ent = find_ent_by_class(ent, "mine");
	}
}

Dodano 01 marzec 2011 - 19:23:
Jeżeli macie na swoich serwach jakieś zabezpieczenia napiszcie jakie, bo serwer wyłączył mi się dzisaj już 4 razy :(.

Dodano 02 marzec 2011 - 20:16:
Ten problem już rozwiązany. Mam teraz problem bo pluginy się gryzą. Może pomożecie:

; AMX Mod X plugins


; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx		; admin base (required for any admin-related)
minibans.amxx
;admin_sql.amxx		; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

; Basic
admincmd.amxx		; basic admin console commands
adminhelp.amxx		; help command for admin console commands
adminslots.amxx		; slot reservation
multilingual.amxx	; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx		; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx		; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx		; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx		; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx		; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx		; Menus for commands/cvars organized by plugin

; Chat / Messages
adminchat.amxx		; console chat commands
antiflood.amxx		; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx		; displays a scrolling message
imessage.amxx		; displays information messages
adminvote.amxx		; vote commands

; Map related
nextmap.amxx		; displays next map in mapcycle
;mapchooser.amxx		; allows to vote for next map
timeleft.amxx		; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx		; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx		; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
restmenu.amxx		; restrict weapons menu
statsx.amxx		; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx		; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx	; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx	; AMX Mod backwards compatibility layer


; TUTAJ dopisuj samodzielnie zainstalowane pluginy:

abd.amxx
ad_manager.amxx
admin_spec_esp.amxx
alt_end_round_sounds.amxx
bcd_hudtimer.amxx
dontsayips.amxx
extreme_bancfg2.amxx
grenade_trail.amxx
poprawne_rate.amxx
ptb.amxx
statsx.amxx
ultimate_ss_log.amxx
unbanmenu.amxx
;Voices_Management.amxx
admin_freelook.amxx
hpk.amxx
deagsmapmanager.amxx
amx_record.amxx
Allow_round_finish.amxx
amx_ip.amxx
adminlisten.amxx
add_serwer_to_menu.amxx
Klient.amxx
reset_rank.amxx
xredirect.amxx
mocmedyka.amxx
amxx_podbot_auto.amxx

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych