Mam problem z ustawieniem fast download. Serwer mam na gry.wilan.pl, FD probowałem już ustawić na wielu serwerach, miedzy innymi na ugu.pl, 000webhost.com czy na neostarda.pl...
I za każdym razem sciaga mi z serwera gry ;/ Czy ja robię coś źle, czy gry wilan blokują w jakiś sposob inne fd żeby wykupywać u nich fd?
Moj cfg
// ============================================================================== // Ustawienia server.cfg dla Counter-Strike 1.6 // Autor: Łukasz Ręczkowski @ Gry.Wilan.pl // e-mail: bok@gry.wilan.pl // Tel: 795 - 505 - 636 // GG: 19882484 // Wrazie jaki� problemów, lub brakuje komend - proszę niezwłocznie nas o tym poinformować // ============================================================================== hostname "Oligarchia" rcon_password "xxxxxx" sv_downloadurl "http://oligarchia.neostrada.pl/cstrike" // Serwer do szybszego pobierania plików sv_allowdownload "1" sv_lan "0" // Ustawienia Serwera sv_visiblemaxplayers "-1" // Liczba Dostępnych slotów na Serwerze mapchangecfgfile "server.cfg" // Plik z konfugracjš po zmianie mapy mapcyclefile "mapcycle.txt" // plik zawiera liste map na Serwerze servercfgfile "server.cfg" // plik z glownymi ustawieniami na serwerze, odpalany przy pierwszym starcie motdfile "motd.txt" // Informacja dla Graczy sv_password "xxx" mp_timelimit "20.00" // Czas mapy do rozgrywek mp_c4timer "30.0" // Czas do wybuchu bomby od momentu podłożenia mp_friendlyfire "0.00" // Czy włšczyć zabijanie swoich na Serwerze mp_freezetime "0.00" // Czas na kupienie wyposarzenia mp_chattime "0.00" // Czas na rozmowe podczas zmiany mapy mp_buytime "0.30" // Czas na kupywanie broni mp_roundtime "2.00" // Czas rundy mp_fadetoblack "0.00" // �ciemnianie ekranu po �mierci mp_footsteps "1.00" // Czy na serwerze można używać latarek mp_limitteams "10.00" // Liczba osob jaka moze przewazac na druzyne mp_autokick "0.00" // Czy ma wyrzyucać graczy za TK mp_maxrounds "0.00" // Ilo�ć rund do rozegrania na mapę mp_autoteambalance "0.00" // Czy włšczyć automatyczne przeżucanie graczy mp_autocrosshair "0.00" // Centrowanie nazwy gracza na serwerze mp_forcechasecam "1.00" // Czy włšczyć na serwerze tryb patrzenia na wszystkich mp_forcecamera "2.00" // Ogladanie swoich punktu widzenia broni mp_decals "150" // Ilo�ć wy�wietlanych logów w konsoli mp_hostagepenalty "0.00" // Ile mozna zabic zakladnikow mp_startmoney "800" // Poczštkowa kasa na starcie rundy mp_winlimit "0.00" // Ilo�ć wygranych rund mp_flashlight "1.00" // 1 - mozna uzywac latarki (standard), 0 - latarka zablokowana sv_maxspeed "320" // Szybkosc biegania na serwerze sv_gravity "800" // Grawitacja na Serwerze sv_voicecodec "voice_speex" // Rodzaj Kodeka Głosu na Serwerze sv_voicequality "3.00" // Jakosc glosu na serwerze sv_alltalk "0.00" // Wlacza mozliwosc rozmowy kazdy z kazdym sv_allowupload "1.00" // Czy pozwolić aby gracze mogli swoje loga wysyłać sv_send_logos "1.00" // Pozwalaj na wysyłanie spray sv_timeout "10" // czas w sekundach, jesli gracz nie odpowie w tym czasie uznawany jest za odlaczony od serwera log off mp_logdetail "0.00" // poziom logow, 0 - wyłącz, 1 - tylko trafienia przeciwnika standard , 2, - tylko trafienia tp, 3 - loguj oba (tp i wroga) mp_logecho "0.00" // Czy włšczyć logowanie Echo mp_logfile "0.00" // logowanie wydarzen multiplayer mp_logmessages "0.00" // loguj komendy say (chat) sv_logbans "0.00" // loguj dawanie banow sv_logblocks "0.00 // loguj blokowane proby zmiany zastrzezonych wartosci zmiennych sv_logrelay "0.00" // loguj podlaczenia hltv relay proxy