Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

1 mały warning przy kompilacji


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 slowly

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.08.2010 10:34

Witam.
Przy kompilacji pliku .sma wyskakuje mi jeden warning. A dokładniej:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

dbmod_5.9.sma(5830) : warning 209: function "add_bonus_magnez" should return a value
Header size:          10012 bytes
Code size:           320616 bytes
Data size:           219996 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:  567008 bytes

1 Warning.
Done.

Wszystko się sprowadza do funkcji:
public add_bonus_magnez(iVictim)
{
  	new roll=random_num(1, 5)
        if (roll == 1)

        {
                new ammo, clip;
                new iWeaponID = get_user_weapon( iVictim, ammo, clip );

                if ( iWeaponID == CSW_GALIL || iWeaponID == CSW_FAMAS || iWeaponID == CSW_M3 || iWeaponID == CSW_XM1014 || iWeaponID == CSW_MP5NAVY || iWeaponID == CSW_TMP || iWeaponID == CSW_P90 || iWeaponID == CSW_MAC10 || iWeaponID == CSW_UMP45 || iWeaponID == CSW_AK47 || iWeaponID == CSW_SG552 || iWeaponID == CSW_M4A1 || iWeaponID == CSW_AUG || iWeaponID == CSW_SCOUT || iWeaponID == CSW_AWP || iWeaponID == CSW_G3SG1 || iWeaponID == CSW_SG550 || iWeaponID == CSW_M249 )
                {
                        client_cmd( iVictim, "drop" );  
                }
        }
}
Proszę o poprawienie kodu.
Z góry thx, Slowly

PS. Czy jak dodam to do itemka to będzie losowało od 1/1 do 1/5 szans na wyrzucenie broni?

Użytkownik slowly edytował ten post 18.08.2010 10:56


#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 18.08.2010 10:58

Tak będzie. to tylko return :D

public add_bonus_magnez(iVictim)
{
new roll=random_num(1, 5)
if (roll == 1)

{
new ammo, clip;
new iWeaponID = get_user_weapon( iVictim, ammo, clip );

if ( iWeaponID == CSW_GALIL || iWeaponID == CSW_FAMAS || iWeaponID == CSW_M3 || iWeaponID == CSW_XM1014 || iWeaponID == CSW_MP5NAVY || iWeaponID == CSW_TMP || iWeaponID == CSW_P90 || iWeaponID == CSW_MAC10 || iWeaponID == CSW_UMP45 || iWeaponID == CSW_AK47 || iWeaponID == CSW_SG552 || iWeaponID == CSW_M4A1 || iWeaponID == CSW_AUG || iWeaponID == CSW_SCOUT || iWeaponID == CSW_AWP || iWeaponID == CSW_G3SG1 || iWeaponID == CSW_SG550 || iWeaponID == CSW_M249 )
{
client_cmd( iVictim, "drop" );
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik hardbot edytował ten post 18.08.2010 10:59


#3 slowly

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.08.2010 11:01

KK, dzięki. Dostajesz plusa + można zamknąć!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych