Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jaki mogłem popełnic błąd?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 kotek312

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:33
  • Lokalizacja:Sochaczew
Offline

Napisano 11.08.2010 12:39

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

dbmod.sma(1519) : error 017: undefined symbol "dmg_exp"
dbmod.sma(8063) : error 017: undefined symbol "dmg_exp"
dbmod.sma(8170) : error 017: undefined symbol "distance_to_floor"
dbmod.sma(8178) : error 017: undefined symbol "chacke_pos"
dbmod.sma(8185) : error 017: undefined symbol "chacke_pos"
dbmod.sma(8192) : error 017: undefined symbol "chacke_pos"
dbmod.sma(8199) : error 017: undefined symbol "chacke_pos"
dbmod.sma(8307) : warning 217: loose indentation
dbmod.sma(8307) : error 029: invalid expression, assumed zero
dbmod.sma(8307) : error 017: undefined symbol "chacke_pos"
dbmod.sma(8307) : warning 215: expression has no effect
dbmod.sma(8307) : error 001: expected token: ";", but found "]"
dbmod.sma(8307) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
11 Errors.

zapomnialem czegos wstawic? czy moj blad bedzie w ktorejs z linijek tutaj wymienionych?

problem ten dotyczy klasy Sniper

11 sierpień 2010 - 12:56:
refresh

Załączone pliki


Użytkownik kotek312 edytował ten post 11.08.2010 12:45

  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.08.2010 13:48

debilny błąd
Załączony plik  dbmod.sma   232,23 KB  49 Ilość pobrań
  dbmod.amxx
  • +
  • -
  • 1

#3 kotek312

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:33
  • Lokalizacja:Sochaczew
Offline

Napisano 11.08.2010 15:05

a konkretniej bo chce wiedziec co zle zrobilem zeby na przyszlosc nie biegac z kazdym errorem na amxx.pl
  • +
  • -
  • 0

#4 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 11.08.2010 15:52

dbmod.sma(1519) : error 017: undefined symbol "dmg_exp"
dbmod.sma(8063) : error 017: undefined symbol "dmg_exp"
dbmod.sma(8170) : error 017: undefined symbol "distance_to_floor"
dbmod.sma(8178) : error 017: undefined symbol "chacke_pos"
dbmod.sma(8185) : error 017: undefined symbol "chacke_pos"
dbmod.sma(8192) : error 017: undefined symbol "chacke_pos"
dbmod.sma(8199) : error 017: undefined symbol "chacke_pos"
Niezadeklarowane zmienne.
dbmod.sma(8307) : warning 217: loose indentation
Złe użycie spacji i/lub tabulatorów
Resztę przetłumacz sobie z angielskiego i już :P

  • +
  • -
  • 1

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.08.2010 16:35

ilość { i } nie była równa
  • +
  • -
  • 1

#6 kotek312

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:33
  • Lokalizacja:Sochaczew
Offline

Napisano 11.08.2010 17:52

ja umiem sobie przetlumaczyc ale wbijam na tą linijke z błędem ale tam nie widze nic podejrzanego, a co wiecej nic nie przerabialem tylko robilem klase wedlug wzoru kyku wiec powiedzcie ktorą linijke trzebabylo przerobic i w jaki sposob abym mial juz na pszyszlosc sprawe jasną :)
wie ktos jak dokładnie napisac aby Sniper mial awp, deagla i granaty? wiem ze w public CurWeapon(id) ale nie wiem czy wpisywac wszystkie bronie w jednej linijce w nawiasach po przecinku czy jakos innaczej?

11 sierpień 2010 - 22:26:
refresh
  • +
  • -
  • 0

#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.08.2010 06:14

linijki nie pamiętam ale szukaj w Tutoriale programu pavulona do sprawdzania gdzieś się jebnoł z ilością { lub }
nie w cur raczej w jakimś evencie nowej rundy/początku rundy
i sprawdzasz klase i dajesz

give_item(id,"weapon_awp")
give_item(id,"weapon_deagle")
give_item(id,"weapon_hegranade")
give_item(id,"weapon_smokegranade")
give_item(id,"weapon_flashbang")
give_item(id,"weapon_flashbang")

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych