Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

jak edytowac buy menu na mapie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Casio

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:236
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.08.2010 11:53

Witam. Na serwie mam mape de_rats_1337. Problem w tym, że brakowało spawnów. Zrobiłem je, lecz brakowało miejsca, żeby umieścić je w buy menu więc są poza. Wie ktoś jak można edytować buy menu? żeby można było zrobić to "pole" tam gdzie go nie ma?
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 09.08.2010 12:38

jeśli istnieje byt func_buyzone to można go rozszerzyć w FM_Spawn, a jak nie ma to trzeba stworzyć; nie widziałem jeszcze narzędzia do tego, postaram się dostosować Model Placera do takiego wyzwania
  • +
  • -
  • 0

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.08.2010 12:49

spróbuj
Spoiler

  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 09.08.2010 13:38

zabrakło
engfunc(EngFunc_SetSize, ent, size)

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych