Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Magazyn na perki v2.2

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
66 odpowiedzi w tym temacie

#1 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 29.12.2010 12:07

*
Popularny

Dołączona grafika
Ten plugin umożliwia przechowywanie kilku perków w specjalnym magazynie. Po wpisaniu na czacie /magazyn, otwiera się menu, w którym możemy włożyć, wyjąć, zamienić lub usunąć dany perk (raz włożonego perku, nie będzie można wyjąć do końca rundy).
Dodałem zapis na nVault, więc po wyjściu i ponownym wejściu na serwer, perki w magazynie zostaną (można zmienić w konfiguracji pluginu).

Dołączona grafika
say /magazyn - otwiera menu magazynu

Dołączona grafika
1. Jeżeli jeszcze tego nie zrobiliśmy, dokonujemy zmiany z tego tematu: [CoD Nowy] Naprawa natywu cod_get_user_perk - AMXX.pl: Support AMX Mod X
2. Otwieramy plik cod_magazyn.sma i dokonujemy konfiguracji pluginu:
Spoiler

3. Kompilujemy plik cod_magazyn.sma.
4. Wrzucamy skompilowane pluginy na serwer (jakby ktoś nie wiedział, to do katalogu amxmodx/plugins).
5. Dopisujemy do plugins.ini (lub plugins-codmod.ini, Wasza wola Dołączona grafika):
cod_magazyn.amxx

Dołączona grafika
Aktualna wersja (v2.2):
Spoiler


Starsze wersje:
Spoiler

Użytkownik Goliath edytował ten post 30.01.2012 18:21

  • +
  • -
  • 39

#2 ViHuRa

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:117
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 29.12.2010 15:03

Niezłe, niezłe, ale nie zrozumiałem do końca jak to działa. Opisz bardziej.
  • +
  • -
  • 0
Centrum-Gier.com

#3 Goliath

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 29.12.2010 15:23

A co tu bardziej opisywać? Najlepiej sam wypróbuj :) .
  • +
  • -
  • 1

#4 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 29.12.2010 16:28

Super sprawa :) leci + i działa xD
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#5 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 29.12.2010 22:23

Z ciekawości zapytam po co każesz dodawać do kodu coda natyw czytający wartość cvar'u? No i po co wywołujesz go przy każdym zapisie?
  • +
  • -
  • 0

#6 Goliath

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 30.12.2010 09:06

@UP: Po to, żeby pobierało odpowiedni identyfikator, w zależności od ustawionego typu zapisu (tym cvarem), tak jak jest to w silniku CoD'a.
  • +
  • -
  • 0

#7 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 30.12.2010 11:07

Widzę że nie zrozumiałeś aluzji, że to głupie rozwiązanie - powinieneś pobierać wartość cvaru "cod_savetype" tylko w swoim pluginie i do tego raz w zupełności wystarczy.
  • +
  • -
  • 1

#8 kozix

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:98
  • Imię:koza
  • Lokalizacja:kujawy
Offline

Napisano 31.12.2010 11:31

Siemir mógłbyś przerobić ten plugin aby nie trzeba było zmieniać w pliku QTM_codmod.sma tylko tak jak napisałeś aby plugin sam zapisywał.
Bardzo o to Cię proszę.
I wstaw plik przerobiony na ten temat oki?
  • +
  • -
  • 0

#9 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 31.12.2010 12:36

Ładnie, podoba się :).

+
  • +
  • -
  • 0

#10 Goliath

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 31.12.2010 13:38

Siemir, już zrobiłem (chyba :P) to, o czym mówisz. Zaraz wrzucę poprawioną wersję.
  • +
  • -
  • 0

#11 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 31.12.2010 20:39

Zacnie, jeszcze wypadałoby zamienić "register_cvar" na "get_cvar_pointer" skoro już cod go rejestruje.
  • +
  • -
  • 1

#12 kozix

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:98
  • Imię:koza
  • Lokalizacja:kujawy
Offline

Napisano 01.01.2011 13:06

Moglibyście zrobić poprawnie ten plugin aby działał?
Bo mi niestety nie zapisuje perków a nie chce mi się dopisywać w silniku coda.
  • +
  • -
  • 0

#13 Goliath

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 01.01.2011 13:52

Teraz powinno już dobrze działać...
  • +
  • -
  • 0

#14 Twinovsky

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:41
  • Lokalizacja:Osobnica
Offline

Napisano 01.01.2011 17:36

Mógłby ktoś zrobić żeby po zmianie mapy perki się usuwały z magazynu?

#15 Goliath

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 01.01.2011 17:40

To po co ja robiłem z zapisem na nVault!? Usuń wszystkie ZapiszDane i WczytajDane. Ja tego nie będę robić...

EDIT: Sorry, lekko się wkurzyłem. Przerobiłem ci to. Trzymaj :)

Załączone pliki


Użytkownik Goliath edytował ten post 01.01.2011 20:38

  • +
  • -
  • 1

#16 Twinovsky

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:41
  • Lokalizacja:Osobnica
Offline

Napisano 02.01.2011 19:47

Dzięki.
Ja sam próbowałem zanim napisałem ale nie mogło mi skompilowac.

#17 Adrenaline1986

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:33
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.01.2011 00:49

Plugin fajna sprawa. Jednak, gdy ktoś używa pluginu umożliwiającego się psucie perków, to niestety owy magazyn naprawia perki (gdy zdejmiemy perk i go ponownie "założymy", to wytrzymałość jego regeneruje się w stu procentach). Jest jakaś możliwość kompatybilności tych dwóch pluginów?. Z góry dzięki za odpowiedź.

Załączone pliki


Użytkownik Adrenaline1986 edytował ten post 03.01.2011 12:52

  • +
  • -
  • 0

#18 Goliath

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 03.01.2011 17:14

Właśnie nad tym pracuję :). Niedługo postaram się to zamieścić.

Dodano 03 styczeń 2011 - 17:41:
UPDATE!
Dodana nowa wersja, kompatybilna z pluginem na wytrzymałość perków.
  • +
  • -
  • 2

#19 Adrenaline1986

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:33
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.01.2011 18:25

Dzięki- zaraz zobaczę i po przetestowaniu wyedytuje posta :)


UPDATE:

Mega plus za plugin. Perki zapamiętują swoje zniszczenie po zmianie klasy ( te co są w magazynie), jednak ten co ma się na sobie w danej chwili da się naprawić poprzez zmianę klasy ( zapewne wina po stronie pluginu wytrzymałość perku a nie po stronie magazynu). Jedyny bug jaki znalazłem związany stricte z magazynem, to to, że czasem zdarza się, że po zmianie mapy perki nie wszystkie się zapamiętują (magazyn przed zmianą mapy pełny). Czasem są wszystkie, czasem nie ma dwóch, czasem jednego. W różnych kombinacjach pustych slotów (np 1 slot zapełniony, drugi pusty, trzeci zapełniony). Niemniej plus już leci.

Dodano 04 styczeń 2011 - 01:27:
Update 2

Chciałem zrobić wersję bez zapisu na vault i niby to działa ( kompiluje się i nie ma errorów w logach), jednak z racji tego, że dopiero raczkuję w scriptingu to zrobiłem gdzieś błąd i po jakimś czasie magazyn źle wyświetla przedmioty w menu.

Np mam tak w menu magazynu:

1.ty slot
2.minator rozrzutu (zamiast eliminator rozrzutu)
3.ty slot

(mam ucięte nazwy perków/ nazwę braku perku). Dzięki wielkie za korektę

Załączam plik

Załączone pliki


Użytkownik Adrenaline1986 edytował ten post 03.01.2011 19:28

  • +
  • -
  • 0

#20 Goliath

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 04.01.2011 16:05

Yyy... też miałem taki problem i nie wiem, czym to jest spowodowane. Zmieniłem w każdym format, długość bufora na wynik i błąd zniknął. Zmień 40 we wszystkich linijkach format (na np. 33).
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych