Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Losowe odpowiedz w Menu
#21
Napisano 05.01.2011 16:37
#22
Napisano 05.01.2011 20:24
pewnie nieskończona pętla, mógłbyś sprawdzić co na linuxie zwraca read_dir?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <colorchat> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "author" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("pokaz", "pokaz"); } public pokaz(id) { new szFile[32], iLen; for(new i=0;read_dir("maps", i, szFile, 31, iLen);i++){ if(iLen > 2) { ColorChat(0, GREEN, "szfile: %s, ilen: %s, i: %s", szFile, iLen, i); } } }Prosty plugin na szybko pisany po uruchomieniu na linuxie pada serwer tak samo jak w milionerach.
Użytkownik Pittero edytował ten post 05.01.2011 20:51
#23
Napisano 05.01.2011 23:10
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "R3X" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) new szFile[64]; new hDir = open_dir("maps", szFile, 63); do{ log_amx("%s", szFile); } while(next_file(hDir, szFile, 63)); close_dir(hDir); }Sprawdź to
#24
Napisano 05.01.2011 23:59
Rezultat wypisalo mapy:#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "R3X" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) new szFile[64]; new hDir = open_dir("maps", szFile, 63); do{ log_amx("%s", szFile); } while(next_file(hDir, szFile, 63)); close_dir(hDir); }Sprawdź to
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] cs_siege.bsp L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_torn.bsp L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_inferno.bsp L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_nuke.txt L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_cbble.txt L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] cs_747.bsp L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_vertigo.txt L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_dust.txt L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] cs_italy.bsp L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] .. L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_dust.bsp L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_airstrip.bsp L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] cs_siege.txt L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_prodigy.txt L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] . L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_dust2.txt L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] cs_militia.bsp L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_nuke.bsp L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_storm.bsp L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] cs_747.txt L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_prodigy.bsp L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] as_oilrig.txt L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] cs_italy.txt L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_train.txt L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_cbble_detail.txt L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_inferno.txt L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_airstrip.txt L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_storm.txt L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_cbble.bsp L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_vertigo.bsp L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] cs_office.bsp L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] cs_assault.txt L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] cs_havana.bsp L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_storm.res L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_survivor.bsp L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] cs_militia.txt L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_dust2.bsp L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_aztec.bsp L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_torn.txt L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] as_oilrig.bsp L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_survivor.txt L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_aztec.txt L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] cs_backalley.bsp L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_chateau.txt L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] cs_estate.bsp L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_chateau.bsp L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] cs_backalley.txt L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] cs_estate.txt L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] cs_office.txt L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] cs_havana.txt L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] cs_assault.bsp L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_piranesi.txt L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_train.bsp L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_piranesi.bsp
Użytkownik Pittero edytował ten post 06.01.2011 00:00
#25
Napisano 06.01.2011 00:46
#26
Napisano 06.01.2011 17:38
Duzo zmian bedzie ? I dlaczego Linux i Windows inaczej interpretuja funkcje ?no i moc, jutro zmienie milionerów
#27
Napisano 06.01.2011 18:40
#28
Napisano 06.01.2011 20:24
Ok, dzięki bardzo To mi tylko pozostaje czekac na poprawkezmian w działaniu nie będzie żadnych, wszystkie read_dir zamienie odpowiednio na open_dir
#29
Napisano 06.01.2011 21:19
Załączone pliki
#30
Napisano 06.01.2011 22:32
Mozna zamknac temat
#31
Napisano 06.01.2011 22:44
#32
Napisano 06.01.2011 23:44
JA moze tez pomoge cos zrobic dla AMDjeszcze AMD miał propozycję co do tego pluginu, tylko na razie ciężko będzie mi zorganizować chwilę na zajęcie się tym
Użytkownik Pittero edytował ten post 07.01.2011 00:26
#33
Napisano 07.01.2011 00:26
co nie działa? co zmieniałeś?
#34
Napisano 07.01.2011 00:45
Sorki zapomnialem sma dodac...pięknie...uwielbiam takie posty "masz tu kod, nie działa mi"
co nie działa? co zmieniałeś?
Użytkownik Pittero edytował ten post 08.01.2011 12:42
#35
Napisano 07.01.2011 00:49
#36
Napisano 07.01.2011 00:52
Jak ktos wybiera odpowiedz to pisze Pytanie przepadlo, a wybiera ja od razu po wlaczeniu pytania. Nieraz w ogóle jak wybierze odp to menu znika i nic sie nie pokazuje.nie zapomniałeś, ale w dalszym ciągu nie wiem co nie działa
#37
Napisano 08.01.2011 00:55
#38
Napisano 08.01.2011 10:31
No co mam jakas zmienna dodac nowa czy co ?bo wszystkim pokazujesz to samo menu, a po odpowiedzi je niszczysz, czyli wszyscy pozostali wychodzą z menu
#39
Napisano 08.01.2011 12:29
public handleMyMenu(id, menu, item){ if(item >= 0){ new szInfo[6], acc; menu_item_getinfo(menu, item, acc, szInfo, 5, _, _, acc); if(szInfo[0] == '1') onSuccess(id); else onFail(id, BY_WRONG_ANSWER); }else if(item == MENU_EXIT){ onFail(id, BY_EXIT); } if(task_exists(id+TASKID)) { remove_task(id+TASKID); } menu_destroy(menu); }menu_destroy usuń z tej funkcji
#40
Napisano 08.01.2011 12:39
A to nie dziala tak ze menu niszczy tylko danemu graczowi co wybral opcje ?public handleMyMenu(id, menu, item){ if(item >= 0){ new szInfo[6], acc; menu_item_getinfo(menu, item, acc, szInfo, 5, _, _, acc); if(szInfo[0] == '1') onSuccess(id); else onFail(id, BY_WRONG_ANSWER); }else if(item == MENU_EXIT){ onFail(id, BY_EXIT); } if(task_exists(id+TASKID)) { remove_task(id+TASKID); } menu_destroy(menu); }menu_destroy usuń z tej funkcji
Dodano 09 styczeń 2011 - 13:49:
R3X, jeszcze mam taki problem ze nieraz pytania nie wczytuje Cos zle odczytuje ta funkcje chyba pytania i zle sa sciezki ?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych