Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Losowe odpowiedz w Menu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
39 odpowiedzi w tym temacie

#21 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 05.01.2011 16:37

pewnie nieskończona pętla, mógłbyś sprawdzić co na linuxie zwraca read_dir?
  • +
  • -
  • 1

#22 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.01.2011 20:24

pewnie nieskończona pętla, mógłbyś sprawdzić co na linuxie zwraca read_dir?

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("pokaz", "pokaz");
}
public pokaz(id)
{
new szFile[32], iLen;
for(new i=0;read_dir("maps", i, szFile, 31, iLen);i++){
        if(iLen > 2) 
		{
                ColorChat(0, GREEN, "szfile: %s, ilen: %s, i: %s", szFile, iLen, i);
		}
}
}
Prosty plugin na szybko pisany po uruchomieniu na linuxie pada serwer tak samo jak w milionerach.

Użytkownik Pittero edytował ten post 05.01.2011 20:51

  • +
  • -
  • 0

#23 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 05.01.2011 23:10

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	new szFile[64];
	new hDir = open_dir("maps", szFile, 63);
	do{
		log_amx("%s", szFile);
	}
	while(next_file(hDir, szFile, 63));
	close_dir(hDir);
}
Sprawdź to
  • +
  • -
  • 0

#24 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.01.2011 23:59

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	new szFile[64];
	new hDir = open_dir("maps", szFile, 63);
	do{
		log_amx("%s", szFile);
	}
	while(next_file(hDir, szFile, 63));
	close_dir(hDir);
}
Sprawdź to

Rezultat wypisalo mapy:
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] cs_siege.bsp
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_torn.bsp
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_inferno.bsp
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_nuke.txt
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_cbble.txt
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] cs_747.bsp
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_vertigo.txt
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_dust.txt
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] cs_italy.bsp
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] ..
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_dust.bsp
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_airstrip.bsp
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] cs_siege.txt
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_prodigy.txt
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] .
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_dust2.txt
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] cs_militia.bsp
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_nuke.bsp
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_storm.bsp
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] cs_747.txt
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_prodigy.bsp
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] as_oilrig.txt
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] cs_italy.txt
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_train.txt
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_cbble_detail.txt
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_inferno.txt
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_airstrip.txt
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_storm.txt
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_cbble.bsp
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_vertigo.bsp
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] cs_office.bsp
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] cs_assault.txt
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] cs_havana.bsp
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_storm.res
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_survivor.bsp
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] cs_militia.txt
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_dust2.bsp
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_aztec.bsp
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_torn.txt
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] as_oilrig.bsp
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_survivor.txt
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_aztec.txt
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] cs_backalley.bsp
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_chateau.txt
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] cs_estate.bsp
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_chateau.bsp
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] cs_backalley.txt
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] cs_estate.txt
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] cs_office.txt
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] cs_havana.txt
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] cs_assault.bsp
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_piranesi.txt
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_train.bsp
L 01/05/2011 - 23:57:59: [plugin.amxx] de_piranesi.bsp

Użytkownik Pittero edytował ten post 06.01.2011 00:00

  • +
  • -
  • 0

#25 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 06.01.2011 00:46

no i moc, jutro zmienie milionerów ;)
  • +
  • -
  • 0

#26 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.01.2011 17:38

no i moc, jutro zmienie milionerów ;)

Duzo zmian bedzie ? I dlaczego Linux i Windows inaczej interpretuja funkcje ?
  • +
  • -
  • 0

#27 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 06.01.2011 18:40

zmian w działaniu nie będzie żadnych, wszystkie read_dir zamienie odpowiednio na open_dir
  • +
  • -
  • 0

#28 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.01.2011 20:24

zmian w działaniu nie będzie żadnych, wszystkie read_dir zamienie odpowiednio na open_dir

Ok, dzięki bardzo :) To mi tylko pozostaje czekac na poprawke :)
  • +
  • -
  • 0

#29 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 06.01.2011 21:19

Sprawdź to

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#30 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.01.2011 22:32

R3X, dziekuje Ci serdecznie dziala wysmienicie. Jestes THE BEST :)
Mozna zamknac temat :P
  • +
  • -
  • 0

#31 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 06.01.2011 22:44

jeszcze AMD miał propozycję co do tego pluginu, tylko na razie ciężko będzie mi zorganizować chwilę na zajęcie się tym :)
  • +
  • -
  • 0

#32 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.01.2011 23:44

jeszcze AMD miał propozycję co do tego pluginu, tylko na razie ciężko będzie mi zorganizować chwilę na zajęcie się tym :)

JA moze tez pomoge cos zrobic dla AMD

Użytkownik Pittero edytował ten post 07.01.2011 00:26

  • +
  • -
  • 0

#33 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 07.01.2011 00:26

pięknie...uwielbiam takie posty "masz tu kod, nie działa mi"

co nie działa? co zmieniałeś?
  • +
  • -
  • 0

#34 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.01.2011 00:45

pięknie...uwielbiam takie posty "masz tu kod, nie działa mi"

co nie działa? co zmieniałeś?

Sorki zapomnialem sma dodac...

Użytkownik Pittero edytował ten post 08.01.2011 12:42

  • +
  • -
  • 0

#35 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 07.01.2011 00:49

nie zapomniałeś, ale w dalszym ciągu nie wiem co nie działa
  • +
  • -
  • 0

#36 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.01.2011 00:52

nie zapomniałeś, ale w dalszym ciągu nie wiem co nie działa

Jak ktos wybiera odpowiedz to pisze Pytanie przepadlo, a wybiera ja od razu po wlaczeniu pytania. Nieraz w ogóle jak wybierze odp to menu znika i nic sie nie pokazuje.
  • +
  • -
  • 0

#37 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 08.01.2011 00:55

bo wszystkim pokazujesz to samo menu, a po odpowiedzi je niszczysz, czyli wszyscy pozostali wychodzą z menu
  • +
  • -
  • 0

#38 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.01.2011 10:31

bo wszystkim pokazujesz to samo menu, a po odpowiedzi je niszczysz, czyli wszyscy pozostali wychodzą z menu

No co mam jakas zmienna dodac nowa czy co ?:D
  • +
  • -
  • 0

#39 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 08.01.2011 12:29

public handleMyMenu(id, menu, item){
	if(item >= 0){
		new szInfo[6], acc;
		menu_item_getinfo(menu, item, acc, szInfo, 5, _, _, acc);
		
		if(szInfo[0] == '1')
			onSuccess(id);
		else
			onFail(id, BY_WRONG_ANSWER);
	}else if(item == MENU_EXIT){
		onFail(id, BY_EXIT);
	}
	
	if(task_exists(id+TASKID))
	{
		remove_task(id+TASKID);
	}
	menu_destroy(menu);
}
menu_destroy usuń z tej funkcji
  • +
  • -
  • 0

#40 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.01.2011 12:39

public handleMyMenu(id, menu, item){
	if(item >= 0){
		new szInfo[6], acc;
		menu_item_getinfo(menu, item, acc, szInfo, 5, _, _, acc);
		
		if(szInfo[0] == '1')
			onSuccess(id);
		else
			onFail(id, BY_WRONG_ANSWER);
	}else if(item == MENU_EXIT){
		onFail(id, BY_EXIT);
	}
	
	if(task_exists(id+TASKID))
	{
		remove_task(id+TASKID);
	}
	menu_destroy(menu);
}
menu_destroy usuń z tej funkcji

A to nie dziala tak ze menu niszczy tylko danemu graczowi co wybral opcje ?

Dodano 09 styczeń 2011 - 13:49:
R3X, jeszcze mam taki problem ze nieraz pytania nie wczytuje :D Cos zle odczytuje ta funkcje chyba pytania i zle sa sciezki ?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych