Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Teleportacja


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Zardziol

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:62
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 22.12.2010 12:07

Siema. Chciałem was prosić ,aby ktoś mi powiedział jak zrobić teleportacje gracza , ale nie taką z amxx. Taką :

1. Teleportuj gracza 1m przedemnie .

Wiecie żeby nie wybierało się dokładnych danych tylko 1m przed nas czy tam za nas.
Proszę o odpowiedź .

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 28.12.2010 17:42

Bierzesz v_angle i robisz z tego wektor długości "1m". Trzeba pamiętać jeszcze o sprawdzeniu czy gracz się zmieści we wskazanym punkcie (seria trace_hull`i załatwi sprawę). Jeśli nie interesuje Cię dokładne wskazywanie wektora, a tylko 2-wymiarowy kierunek teleportacji to musisz wyzerować składową [2], w ten sposób uzyskasz efekt jak w diablomodzie Rope cośtam

//Oblicz wektor przemieszczenia
new Float:vAngles[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngles);
angle_vector(vAngles, ANGLEVECTOR_FORWARD, vAngles);

//Zeruj pionową oś
vAngles[2] = 0.0;

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych