Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z Oslepieniem graczaProsze o pomoc


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 sztandi

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:30
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 20.12.2010 17:25

Siemka dodalem skilla Oslepienie w mojim expmodzie.Chce zeby atakujacy gracz zostal oslepiony przy zadaniu ciosu.Mecze sie z tym i nic nie moge zrobic moze wy mi pomozecie.Funkcja nie dziala tak jak chce nie oslepia gracza ktory atakuje przy

public eDeath() {     new attacker = read_data( 1 );     new ofiara = read_data( 2 );    new headshot = read_data( 3 );         if(ofiara != attacker && attacker != 0)    {        if(get_user_team(attacker) != get_user_team(ofiara))        {            PlayerXP[attacker] += xp_kill;                        if(headshot)             {                PlayerXP[attacker] += xp_hs;		Penya[attacker] += xp_penya;		set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0)		show_hudmessage(attacker, "+35Expa^n+1Penya")		            }            else            {                set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0)                show_hudmessage(attacker, "+25Expa")                            }        }    }    while(PlayerXP[attacker] >= LEVELS[PlayerLevel[attacker]])     {         PlayerLevel[attacker] += 1;        SkillPoints[attacker] += 1;        Skillvip[attacker] += 1;        Penya[attacker] += 5;        ColorChat(attacker,GREEN,"[%s]^x01: Gratuluje, wbiles poziom ! Twoj Poziom to :^x03 %d^x01, posiadasz :^x03 %d^x01 punktow skilli i ^x03 %d^x01, Vip point",prefix,PlayerLevel[attacker],SkillPoints[attacker],Skillvip[attacker]); 	}	if(Oslepienie[ofiara] >= 1)	{		gMsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade");		Flash(attacker);	}	if(Bonusvip[attacker] >= 1) 	{		PlayerXP[attacker] += exp_vip;		ColorChat(attacker, RED, "Dodatkowy ^x03bonus za skill Expvipa ^x04+10")	}	if(Bonus[attacker] >= 1)	{		PlayerXP[attacker] += exp_bon;		ColorChat(attacker, RED, "Dodatkowy ^x03bonus za skill ExpBonus ^x04+15")	}	if(Punktyrespawn[ofiara] >= 1)	{		set_task(1.0, "respawn", ofiara)	}        	}public Flash(attacker){	message_begin(MSG_ONE,gMsgScreenFade,{0,0,0},attacker);	write_short( 1<<15 );	write_short( 1<<10 );	write_short( 1<<12 );	write_byte( 255 );	write_byte( 0 );	write_byte( 0 );	write_byte( 255 );	message_end();}

Siemka dodalem skilla Oslepienie w mojim expmodzie.Chce zeby atakujacy gracz zostal oslepiony przy zadaniu ciosu.Mecze sie z tym i nic nie moge zrobic moze wy mi pomozecie.Funkcja nie dziala tak jak chce nie oslepia gracza ktory atakuje
public eDeath() { 
new attacker = read_data( 1 );
new ofiara = read_data( 2 );
new headshot = read_data( 3 );

if(ofiara != attacker && attacker != 0)
{
if(get_user_team(attacker) != get_user_team(ofiara))
{
PlayerXP[attacker] += xp_kill;

if(headshot)
{
PlayerXP[attacker] += xp_hs;
Penya[attacker] += xp_penya;
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0)
show_hudmessage(attacker, "+35Expa^n+1Penya")

}
else
{
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0)
show_hudmessage(attacker, "+25Expa")

}
}
}
while(PlayerXP[attacker] >= LEVELS[PlayerLevel[attacker]])
{
PlayerLevel[attacker] += 1;
SkillPoints[attacker] += 1;
Skillvip[attacker] += 1;
Penya[attacker] += 5;
ColorChat(attacker,GREEN,"[%s]^x01: Gratuluje, wbiles poziom ! Twoj Poziom to :^x03 %d^x01, posiadasz :^x03 %d^x01 punktow skilli i ^x03 %d^x01, Vip point",prefix,PlayerLevel[attacker],SkillPoints[attacker],Skillvip[attacker]);

}
if(Oslepienie[ofiara] >= 1)
{
gMsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade");
Flash(attacker);
}
if(Bonusvip[attacker] >= 1)
{
PlayerXP[attacker] += exp_vip;
ColorChat(attacker, RED, "Dodatkowy ^x03bonus za skill Expvipa ^x04+10")
}
if(Bonus[attacker] >= 1)
{
PlayerXP[attacker] += exp_bon;
ColorChat(attacker, RED, "Dodatkowy ^x03bonus za skill ExpBonus ^x04+15")
}
if(Punktyrespawn[ofiara] >= 1)
{
set_task(1.0, "respawn", ofiara)
}

}

public Flash(attacker)
{
message_begin(MSG_ONE,gMsgScreenFade,{0,0,0},attacker);
write_short( 1<<15 );
write_short( 1<<10 );
write_short( 1<<12 );
write_byte( 255 );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 255 );
message_end();
}





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych