Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Zmiana obrażen przez fireball
#1
Napisano 09.12.2010 10:34
#2
Napisano 09.12.2010 13:47
/*if(equal(szClassName, "fireball"))
{
new Float:origin[3]
pev(ptd,pev_origin,origin)
new id = pev(ptd,pev_owner)
Explode_Origin(id,origin,100,player_b_fireball[id] + player_intelligence[id])
remove_entity(ptd)
}*/
kodem, ale jak widać jest on w standardzie za komentowany, więc chyba musiało coś nie działać... Jak chcesz to spróbuj go od komentować i sprawdź.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#3
Napisano 09.12.2010 14:03
Znajdz fireball
tam masz 55+player_intelligence i tu zmieniasz obrazenia
to co kolega podal to chyba zasieg wybuchu albo na odwrotnie ? nie pamietam
#4
Napisano 09.12.2010 15:08
To co ja podałem, to jest po prostu nie używany już kod w diablo, ale nie wiem czemu. Ale teraz jak tak spojrzałem, to on robi dokładnie to samo co parę linijek wyżejCalkowicie nie tutaj ;d
Znajdz fireball
tam masz 55+player_intelligence i tu zmieniasz obrazenia
to co kolega podal to chyba zasieg wybuchu albo na odwrotnie ? nie pamietam
if(equal(szClassName, "fireball"))
{
new owner = pev(ptd,pev_owner)
//Touch
if(get_user_team(owner) != get_user_team(ptr))
{
new Float:origin[3]
pev(ptd,pev_origin,origin)
Explode_Origin(owner,origin,55+player_intelligence[owner],150)
remove_entity(ptd)
}
}
czyli to co podałeś, tylko jest trochę skrócony... A co do pytania, to dokładnie ta
Explode_Origin(owner,origin,55+player_intelligence[owner],150)
linijka odpowiedzialna jest za wielkość obrażeń.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#5
Napisano 10.12.2010 16:40
if(equal(szClassName, "fireball"))
{
new owner = pev(ptd,pev_owner)
//Touch
if(get_user_team(owner) != get_user_team(ptr))
{
new Float:origin[3]
pev(ptd,pev_origin,origin)
Explode_Origin(owner,origin,80+player_intelligence/2[owner],150)
remove_entity(ptd)
}
}
Może być coś takiego - 80 HP za fireball+ inteligencja dzielone na 2,a ta inteligencja jest dzielona na całe obrażenia,czy obrażenia inteligencji?
#6
Napisano 10.12.2010 18:07
if(equal(szClassName, "fireball"))
{
new owner = pev(ptd,pev_owner)
//Touch
if(get_user_team(owner) != get_user_team(ptr))
{
new Float:origin[3]
pev(ptd,pev_origin,origin)
Explode_Origin(owner,origin,80+player_intelligence[owner]/2,150)
remove_entity(ptd)
}
}
a jeszcze jakbyś chciał to te 150 to jest zasięg, więc też można zmienić.
Użytkownik sebul edytował ten post 10.12.2010 18:08
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych