Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

diablomod 201 lvl


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Aretk

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:95
  • Lokalizacja:kraków
Offline

Napisano 05.12.2010 18:16

zrobilem diablomoda 201lvl i w sma zmienilem np if (player_strength[id]<100){ i teraz moj problem jest taki ze chociaz mam to w sma moge miec maksymalnie np 50 sily albo 50 inteligencji jak to naprawic?
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na forum spamujemy.ugu.pl

#2 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 05.12.2010 19:18

ja mam tak:

public skill_menu(id, key) 
{
new max_skill=100
switch(key)
{
case 0:
{
if (player_intelligence[id]<max_skill){
player_point[id]-=1
player_intelligence[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")

}
case 1:
{
if (player_strength[id]<max_skill){
player_point[id]-=1
player_strength[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
}
case 2:
{
if (player_agility[id]<max_skill){
player_point[id]-=1
player_agility[id]+=1
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")

}
case 3:
{
if (player_dextery[id]<max_skill){
player_point[id]-=1
player_dextery[id]+=1
set_speedchange(id)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
}
}

if (player_point[id] > 0)
skilltree(id)


return PLUGIN_HANDLED
}


a jak chcesz żeby dodawało staty po 2 na przykład to zmień wszystkie jedynki na dwójki i tyle ;)

Użytkownik FreZZy edytował ten post 05.12.2010 19:20


#3 Szymon035

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 79
Zaawansowany

  • Postów:570
  • Steam:steam
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Katowice / Żory
Offline

Napisano 05.12.2010 19:19

Bo nie skompilowałeś pliku
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#4 Aretk

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:95
  • Lokalizacja:kraków
Offline

Napisano 05.12.2010 19:30

Bo nie skompilowałeś pliku-co to znaczy wkleilem to co ty miales ale nadal 50 pisze ze maksym,alny poziom osiagniety
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na forum spamujemy.ugu.pl

#5 Szymon035

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 79
Zaawansowany

  • Postów:570
  • Steam:steam
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Katowice / Żory
Offline

Napisano 05.12.2010 20:05

Tu masz kompilator:

Kompilator pluginów AMXX - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Jak nie wiesz jak robi się podstawowe rzeczy to nie bierz sie za stawianie serwa.
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#6 Aretk

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:95
  • Lokalizacja:kraków
Offline

Napisano 05.12.2010 20:10

i wyszlo mi Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

dbmod_5.9l.sma(586) : error 017: undefined symbol "_create_ThinkBot"
dbmod_5.9l.sma(876) : error 017: undefined symbol "SubtractStats"
dbmod_5.9l.sma(877) : error 017: undefined symbol "SubtractRing"
dbmod_5.9l.sma(879) : error 017: undefined symbol "BoostStats"
dbmod_5.9l.sma(880) : error 017: undefined symbol "BoostRing"
dbmod_5.9l.sma(1113) : error 017: undefined symbol "select_class_query"
dbmod_5.9l.sma(1127) : error 017: undefined symbol "BoostRing"
dbmod_5.9l.sma(1128) : error 017: undefined symbol "BoostStats"
dbmod_5.9l.sma(1130) : error 017: undefined symbol "skilltree"
dbmod_5.9l.sma(1131) : error 017: undefined symbol "set_speedchange"
dbmod_5.9l.sma(1158) : error 017: undefined symbol "count_jumps"
dbmod_5.9l.sma(1159) : error 017: undefined symbol "give_knife"
dbmod_5.9l.sma(1172) : error 017: undefined symbol "set_renderchange"
dbmod_5.9l.sma(1175) : error 017: undefined symbol "changeskin"
dbmod_5.9l.sma(1179) : error 017: undefined symbol "kill_all_entity"
dbmod_5.9l.sma(1181) : error 017: undefined symbol "Bot_Setup"
dbmod_5.9l.sma(1183) : error 017: undefined symbol "check_class"
dbmod_5.9l.sma(1308) : error 017: undefined symbol "set_gravitychange"
dbmod_5.9l.sma(1309) : error 017: undefined symbol "set_speedchange"
dbmod_5.9l.sma(1310) : error 017: undefined symbol "set_renderchange"
dbmod_5.9l.sma(1315) : error 017: undefined symbol "write_hud"
dbmod_5.9l.sma(1326) : error 017: undefined symbol "change_health"
dbmod_5.9l.sma(1335) : error 017: undefined symbol "SubtractStats"
dbmod_5.9l.sma(1336) : error 017: undefined symbol "SubtractRing"
dbmod_5.9l.sma(1339) : error 017: undefined symbol "BoostStats"
dbmod_5.9l.sma(1340) : error 017: undefined symbol "BoostRing"

Compilation aborted.
26 Errors.
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na forum spamujemy.ugu.pl

#7 Szymon035

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 79
Zaawansowany

  • Postów:570
  • Steam:steam
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Katowice / Żory
Offline

Napisano 05.12.2010 20:12

Bo na pewno próbowałeś dużo rzeczy pozmieniać samemu. I masz 26 błedów, Wstaw plik .SMA to może ci to ktoś zrobi.
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#8 Aretk

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:95
  • Lokalizacja:kraków
Offline

Napisano 05.12.2010 21:39

to proszę o zrobienie z tym

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na forum spamujemy.ugu.pl




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych