Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
diablomod 201 lvl
Temat rozp. Aretk, 05.12.2010 18:16
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 05.12.2010 18:16
zrobilem diablomoda 201lvl i w sma zmienilem np if (player_strength[id]<100){ i teraz moj problem jest taki ze chociaz mam to w sma moge miec maksymalnie np 50 sily albo 50 inteligencji jak to naprawic?
Zapraszam na forum spamujemy.ugu.pl
#2
Napisano 05.12.2010 19:18
ja mam tak:
a jak chcesz żeby dodawało staty po 2 na przykład to zmień wszystkie jedynki na dwójki i tyle
public skill_menu(id, key)
{
new max_skill=100
switch(key)
{
case 0:
{
if (player_intelligence[id]<max_skill){
player_point[id]-=1
player_intelligence[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
}
case 1:
{
if (player_strength[id]<max_skill){
player_point[id]-=1
player_strength[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
}
case 2:
{
if (player_agility[id]<max_skill){
player_point[id]-=1
player_agility[id]+=1
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
}
case 3:
{
if (player_dextery[id]<max_skill){
player_point[id]-=1
player_dextery[id]+=1
set_speedchange(id)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
}
}
if (player_point[id] > 0)
skilltree(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
a jak chcesz żeby dodawało staty po 2 na przykład to zmień wszystkie jedynki na dwójki i tyle
Użytkownik FreZZy edytował ten post 05.12.2010 19:20
#4
Napisano 05.12.2010 19:30
Bo nie skompilowałeś pliku-co to znaczy wkleilem to co ty miales ale nadal 50 pisze ze maksym,alny poziom osiagniety
Zapraszam na forum spamujemy.ugu.pl
#5
Napisano 05.12.2010 20:05
Tu masz kompilator:
Kompilator pluginów AMXX - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Jak nie wiesz jak robi się podstawowe rzeczy to nie bierz sie za stawianie serwa.
Kompilator pluginów AMXX - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Jak nie wiesz jak robi się podstawowe rzeczy to nie bierz sie za stawianie serwa.
#6
Napisano 05.12.2010 20:10
i wyszlo mi Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
dbmod_5.9l.sma(586) : error 017: undefined symbol "_create_ThinkBot"
dbmod_5.9l.sma(876) : error 017: undefined symbol "SubtractStats"
dbmod_5.9l.sma(877) : error 017: undefined symbol "SubtractRing"
dbmod_5.9l.sma(879) : error 017: undefined symbol "BoostStats"
dbmod_5.9l.sma(880) : error 017: undefined symbol "BoostRing"
dbmod_5.9l.sma(1113) : error 017: undefined symbol "select_class_query"
dbmod_5.9l.sma(1127) : error 017: undefined symbol "BoostRing"
dbmod_5.9l.sma(1128) : error 017: undefined symbol "BoostStats"
dbmod_5.9l.sma(1130) : error 017: undefined symbol "skilltree"
dbmod_5.9l.sma(1131) : error 017: undefined symbol "set_speedchange"
dbmod_5.9l.sma(1158) : error 017: undefined symbol "count_jumps"
dbmod_5.9l.sma(1159) : error 017: undefined symbol "give_knife"
dbmod_5.9l.sma(1172) : error 017: undefined symbol "set_renderchange"
dbmod_5.9l.sma(1175) : error 017: undefined symbol "changeskin"
dbmod_5.9l.sma(1179) : error 017: undefined symbol "kill_all_entity"
dbmod_5.9l.sma(1181) : error 017: undefined symbol "Bot_Setup"
dbmod_5.9l.sma(1183) : error 017: undefined symbol "check_class"
dbmod_5.9l.sma(1308) : error 017: undefined symbol "set_gravitychange"
dbmod_5.9l.sma(1309) : error 017: undefined symbol "set_speedchange"
dbmod_5.9l.sma(1310) : error 017: undefined symbol "set_renderchange"
dbmod_5.9l.sma(1315) : error 017: undefined symbol "write_hud"
dbmod_5.9l.sma(1326) : error 017: undefined symbol "change_health"
dbmod_5.9l.sma(1335) : error 017: undefined symbol "SubtractStats"
dbmod_5.9l.sma(1336) : error 017: undefined symbol "SubtractRing"
dbmod_5.9l.sma(1339) : error 017: undefined symbol "BoostStats"
dbmod_5.9l.sma(1340) : error 017: undefined symbol "BoostRing"
Compilation aborted.
26 Errors.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
dbmod_5.9l.sma(586) : error 017: undefined symbol "_create_ThinkBot"
dbmod_5.9l.sma(876) : error 017: undefined symbol "SubtractStats"
dbmod_5.9l.sma(877) : error 017: undefined symbol "SubtractRing"
dbmod_5.9l.sma(879) : error 017: undefined symbol "BoostStats"
dbmod_5.9l.sma(880) : error 017: undefined symbol "BoostRing"
dbmod_5.9l.sma(1113) : error 017: undefined symbol "select_class_query"
dbmod_5.9l.sma(1127) : error 017: undefined symbol "BoostRing"
dbmod_5.9l.sma(1128) : error 017: undefined symbol "BoostStats"
dbmod_5.9l.sma(1130) : error 017: undefined symbol "skilltree"
dbmod_5.9l.sma(1131) : error 017: undefined symbol "set_speedchange"
dbmod_5.9l.sma(1158) : error 017: undefined symbol "count_jumps"
dbmod_5.9l.sma(1159) : error 017: undefined symbol "give_knife"
dbmod_5.9l.sma(1172) : error 017: undefined symbol "set_renderchange"
dbmod_5.9l.sma(1175) : error 017: undefined symbol "changeskin"
dbmod_5.9l.sma(1179) : error 017: undefined symbol "kill_all_entity"
dbmod_5.9l.sma(1181) : error 017: undefined symbol "Bot_Setup"
dbmod_5.9l.sma(1183) : error 017: undefined symbol "check_class"
dbmod_5.9l.sma(1308) : error 017: undefined symbol "set_gravitychange"
dbmod_5.9l.sma(1309) : error 017: undefined symbol "set_speedchange"
dbmod_5.9l.sma(1310) : error 017: undefined symbol "set_renderchange"
dbmod_5.9l.sma(1315) : error 017: undefined symbol "write_hud"
dbmod_5.9l.sma(1326) : error 017: undefined symbol "change_health"
dbmod_5.9l.sma(1335) : error 017: undefined symbol "SubtractStats"
dbmod_5.9l.sma(1336) : error 017: undefined symbol "SubtractRing"
dbmod_5.9l.sma(1339) : error 017: undefined symbol "BoostStats"
dbmod_5.9l.sma(1340) : error 017: undefined symbol "BoostRing"
Compilation aborted.
26 Errors.
Zapraszam na forum spamujemy.ugu.pl
#8
Napisano 05.12.2010 21:39
to proszę o zrobienie z tym
Załączone pliki
Zapraszam na forum spamujemy.ugu.pl
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych