Witam wiem że to trochę dużo ale za każdy daje ++ Niektóre znajdują się w QTM_CodMod
Lecz tego znaleźć nie mogę to tak.
Odporność klasy na HE
Trap coś w stylu miny tylko zamiast zabierać hp ma zrobić gościowi freeze na 3s i ma mieć ten item niewidzialność(model ma być miny zmienię potem sam)ps. to jest moc do klasy
No i 1 item Tajemnica Scouta 1/3 ze scouta na natychmiastowe zabijcie widoczność zredukowana do 50
Dziękuję i proszę o odpisywanie
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
4 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 15.10.2010 11:06
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X -> Szukam pluginu
do
Scripting -> Pluginy
Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X -> Szukam pluginu
do
Scripting -> Pluginy
#3
Napisano 15.10.2010 17:11
Miny już są automatycznie w pluginie zrobione że są niewidzialne. Można zrobić by miały "oświetlenie" czyli w odpowiedniej linijce piszesz kod na kolor RGB jaki chcesz i wtedy mina się świeci na np. czerwony. Czasem fajny efekt z tego jest
Tajemnica Scouta:
W new const nazwy_przedmiotow
Na samym dole po przecinku
"Tajemnica Scouta"
W new const opisy_przedmiotow
Na samym dole po przecinku
"1/LW na zabicie z Scouta + Niewidzialnosc zredukowana do 50"
W public Odrodzenie
Pod klasami
W public TakeDamage
W jakimś miejscu
W public DajPrzedmiot
Możliwe że coś źle zrobiłem. Jak ktoś zauważy niech poprawi.
Tajemnica Scouta:
W new const nazwy_przedmiotow
Na samym dole po przecinku
"Tajemnica Scouta"
W new const opisy_przedmiotow
Na samym dole po przecinku
"1/LW na zabicie z Scouta + Niewidzialnosc zredukowana do 50"
W public Odrodzenie
Pod klasami
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == X)//Tam gdzie X numer itemu
{
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 50);
give_item(id, "weapon_scout");
}
W public TakeDamage
W jakimś miejscu
if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5)
{
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == X && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == X)//Zamiast X numer przedmiotu
damage = float(health);
}
W public DajPrzedmiot
case 45:
{
give_item(id, "weapon_scout");
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 50);
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3, 3);
}
Możliwe że coś źle zrobiłem. Jak ktoś zauważy niech poprawi.
Znany jako oeN.
#4
Napisano 15.10.2010 19:44
Albo do min jest tez linijka ktora odpowiada, za ich przezroczystosc.
#5
Napisano 15.10.2010 19:47
Ale nie chciałem miny chcę tak zwanego trapa działającego na podstawie miny tylko zamiast zadawać dmg ma dać typowi Freeze na 3 s ale reput za starania
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin
|
Nowy Plugin
[KOSZ] pluginNapisany przez Frodo1981, 25.02.2024 nowy plugin |
|
|||
Nowy Plugin
vip pbNapisany przez One ShooT, 04.02.2024 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
Admin menuNapisany przez stół z powyłamywanymi, 22.09.2022 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
Prośba o napisanie pluginuNapisany przez stół z powyłamywanymi, 15.08.2022 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
PLUGIN NA DRplugin Napisany przez bawarskagolonka123, 25.06.2021 nowy plugin |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych