Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Runda rozgrzewkowa?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 GangstaTeam

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:23
  • Lokalizacja:Poniatowa
Offline

Napisano 16.04.2010 23:49

proszę o pomoc. Przeksztalci mi ktos ogarniety ten plugin? Chcialbym zeby w nim dodatkowo jeszcze byl napis na po boku ekranu ekranu: "Koniec rozgrzewki za: i tu odliczanie czasu koncowego rozgrzewki" "lub cos podobnego". Oraz tutaj po koncu rozgrzewki jest 1 restart, ja prosilbym o 3 takie restarty. Bardzooo dziekuje z gory za pomoc.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
/*All Right Reserved*/
/*Made by lisek. For more information email: lis_16@op.pl*/

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"




new bool:AutoRR = true
new bool:heArena = false
new const muzyka[]= "misc/rozgrzewka/nutka.mp3" //zmień nazwę nuty
new rr_karabin
new rr_restart

public plugin_init() {
    register_plugin("rozgrzewka by lisek", "1.0", "lisek")
    register_event("TextMsg","restart_time","a","2&#Game_C")
    register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1")
    register_event("DeathMsg","func_death","a")
    rr_karabin=register_cvar("rr_karabin", "0",FCVAR_ARCHIVE)     //jeśli 1-deagle+ak47/m4a1  jeśli 0 samo deagle
    rr_restart=register_cvar("rr_restart", "60", FCVAR_ARCHIVE) //ustawiasz ile ma trawać rozgrzewka
}




public func_death()
{
    if(heArena)
    set_task(1.0,"r_spawn", read_data(2))
}
public r_spawn(id) spawn(id)


public switchweapon(id)
{
    if (!heArena)
    return PLUGIN_CONTINUE
    new ammo, clip, weapon = get_user_weapon(id, ammo, clip)
    new cvar=get_pcvar_num(rr_karabin)
    if (weapon == CSW_GLOCK18 && cvar==1)
        {
    strip_user_weapons(id)
    give_item(id, "weapon_knife");
    give_item(id, "weapon_deagle");
    give_item(id, "ammo_50ae");
    give_item(id, "ammo_50ae");
    give_item(id, "ammo_50ae");
    give_item(id, "ammo_50ae");
    give_item(id, "ammo_50ae");
    give_item(id, "weapon_ak47");
    give_item(id, "ammo_762nato");
    give_item(id, "ammo_762nato");
    give_item(id, "ammo_762nato");
    give_item(id, "ammo_762nato")
          
     }
        else if (weapon == CSW_USP && cvar==1)
        {
    strip_user_weapons(id)
    give_item(id, "weapon_knife");
    give_item(id, "weapon_deagle");
    give_item(id, "ammo_50ae");
    give_item(id, "ammo_50ae");
    give_item(id, "ammo_50ae");
    give_item(id, "ammo_50ae");
    give_item(id, "ammo_50ae");
    give_item(id, "weapon_m4a1");
    give_item(id, "ammo_556nato");
    give_item(id, "ammo_556nato");
    give_item(id, "ammo_556nato");
    give_item(id, "ammo_556nato")
    }
        else if (weapon == CSW_USP)
        {
    strip_user_weapons(id)
    give_item(id, "weapon_knife");
    give_item(id, "weapon_deagle");
    give_item(id, "ammo_50ae");
    give_item(id, "ammo_50ae");
    give_item(id, "ammo_50ae");
    give_item(id, "ammo_50ae");
    give_item(id, "ammo_50ae")
    }
    else if (weapon == CSW_GLOCK18)
        {
    strip_user_weapons(id)
    give_item(id, "weapon_knife");
    give_item(id, "weapon_deagle");
    give_item(id, "ammo_50ae");
    give_item(id, "ammo_50ae");
    give_item(id, "ammo_50ae");
    give_item(id, "ammo_50ae");
    give_item(id, "ammo_50ae")
    }
    
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public restart_time() 
{
    if (AutoRR==true)
    {
    
    heArena = true
    pause("ac","antirusher.amxx")
    pause("ac","alt_end_round_sounds.amxx");
    set_task(get_pcvar_float(rr_restart), "restart_map",0)
    client_cmd(0,"stopsound")
    client_cmd(0,"mp3 play sound/%s", muzyka) 
    new czas
    for(czas=get_pcvar_num(rr_restart); czas>=1 ; czas--)
    {
        set_hudmessage(0, 255, 255, 0.01, 0.23, 0, 6.0, 12.0)
        show_hudmessage(0, "Rozgrzewka trwa!!!^nKoniec za %is",czas)
    }
        
}
}
public restart_map() 
{
    if (AutoRR==true)
        {
        set_hudmessage(0, 255, 255, 0.01, 0.23, 0, 6.0, 12.0)
        show_hudmessage(0, "Koniec rozgrzewki!!! Powodzenia!")    
        set_cvar_float("sv_restart",1.0)
        heArena = false
        unpause("ac","antirusher.amxx")
        unpause("ac","alt_end_round_sounds.amxx")
        set_task(2.0,"hudmess_show",0)
        client_cmd(0,"stopsound")
        
        
        }
}

public hudmess_show()
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.11, 0.23, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(0, "Koniec rozgrzewki! Zyczymy milej gry")
}

public plugin_precache() precache_sound(muzyka)

Użytkownik Pavulon edytował ten post 16.04.2010 23:58
dodanie tagów BBCode

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych