Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

Prośba o napisanie pluginu AWP

Nowy Plugin

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Qub4

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 30.03.2010 14:43

Witam wszystkich!
Kieruję się do was z prośbą o napisanie pluginu AWP. Chodzi mi o to, żeby każdy na początku rundy dostawał AWP oraz żeby wyrzucał pistolet (jeżeli jest dawany na początku rundy) i nie mógł go zebrać, lub żeby po prostu nie mógł zadać z niego obrażeń.
Z góry dziękuję i pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#2 Lukasz5

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 280
Wszechwidzący

  • Postów:1 414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 30.03.2010 14:54

Może to Crazy Restart by me - Nieoficjalny polski support AMX Mod X i ustawić czas na kilkadziesiąt minut najlepiej kilka sekund dłużej niż trwa mapa... :) I to by wyszła taka długa runda rozgrzewkowa na awp... :)
  • +
  • -
  • 0

#3 Qub4

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 30.03.2010 17:41

Siema. Dzięki za radę. Wszystko działa oprócz jednego: Gdy mam nóż w ręce, to po 2-3 sekundach automatycznie zmienia się na AWP. Oto plik .sma:
#include <amxmodx>
#include <fun>

new bool:isrestart = false
new timer

public plugin_init()
{
  register_plugin("Crazy Restart", "4.8", "Salamon")

  register_event("TextMsg","start","a","2&#Game_C")
   
  register_cvar("crazy_restart","1")
  register_cvar("crazy_restart_time","45")
  register_cvar("crazy_restart_weapon","weapon_deagle")

  register_clcmd("retry","block")
  register_clcmd("cl_setautobuy","block")
  register_clcmd("cl_autobuy","block")
  register_clcmd("cl_setrebuy","block")
  register_clcmd("cl_rebuy","block")
  register_clcmd("buy","block")
  register_clcmd("glock","block")
  register_clcmd("usp","block")
  register_clcmd("p228","block")
  register_clcmd("deagle","block")
  register_clcmd("elites","block")
  register_clcmd("fn57","block")
  register_clcmd("m3","block")
  register_clcmd("autoshotgun","block")
  register_clcmd("mac10","block")
  register_clcmd("tmp","block")
  register_clcmd("mp5","block")
  register_clcmd("ump45","block")
  register_clcmd("p90","block")
  register_clcmd("galil","block")
  register_clcmd("ak47","block")
  register_clcmd("scout","block")
  register_clcmd("sg552","block")
  register_clcmd("awp","block")
  register_clcmd("g3sg1","block")
  register_clcmd("famas","block")
  register_clcmd("m4a1","block")
  register_clcmd("bullpup","block")
  register_clcmd("sg550","block")
  register_clcmd("m249","block")
  register_clcmd("shield","block")
  register_clcmd("primammo","block")
  register_clcmd("secammo","block")
  register_clcmd("vest","block")
  register_clcmd("vesthelm","block")
  register_clcmd("flash","block")
  register_clcmd("hegren","block")
  register_clcmd("sgren","block")
  register_clcmd("nvgs","block")

  register_clcmd("reconnect", "block")
  register_clcmd("weapon_sg550", "block")
  register_clcmd("weapon_mac10", "block")
  register_clcmd("weapon_aug", "block")
  register_clcmd("weapon_xm1014", "block")
  register_clcmd("weapon_p90", "block")
  register_clcmd("weapon_c4", "block")
  register_clcmd("weapon_tmp", "block")
  register_clcmd("weapon_mp5navy", "block")
  register_clcmd("weapon_ump45", "block")
  register_clcmd("weapon_m4a1", "block")
  register_clcmd("weapon_awp", "block")
  register_clcmd("weapon_g3sg1", "block")
  register_clcmd("weapon_sg552", "block")
  register_clcmd("weapon_scout", "block")
  register_clcmd("weapon_m3", "block")
  register_clcmd("weapon_m249", "block")
  register_clcmd("weapon_ak47", "block")
  register_clcmd("weapon_fiveseven", "block")
  register_clcmd("weapon_usp", "block")
  register_clcmd("weapon_glock18", "block")
  register_clcmd("weapon_deagle", "block")
  register_clcmd("weapon_p228", "block")
  register_clcmd("weapon_elite", "block")
  register_clcmd("weapon_flashbang", "block")
  register_clcmd("weapon_hegrenade", "block")
  register_clcmd("weapon_smokegrenade", "block")

  register_clcmd("retry", "block")
}

public start()
{
  timer = get_cvar_num("crazy_restart_time")

  new Float:res_time = get_cvar_float("crazy_restart_time")

  if(get_cvar_num("crazy_restart") == 1)
   {
    isrestart = true

//dodajemy pluginy ktore chcemy zatrzymac na czas rundy nozowej
//a robimy to w nastepujacy sposob
//server_cmd("amx_pausecfg pause nazwa_pluginu.amxx")
//server_cmd("amx_pausecfg pause nazwa_pluginu2.amxx")
//dopisujemy te pluginy ktore chcemy zatrzymac i te same spowrotem
//wlaczamy nizej

    set_task(res_time + 1, "end")
    set_task(1.0, "count_me", 123, _, _, "b")
    set_task(4.0, "ammo", 123, _, _, "b")
   }
}

public ammo()
{
  new weapon[192]
  get_cvar_string("crazy_restart_weapon", weapon, 191)

  for(new i = 1; i <= get_playersnum(); i++)
  {
  give_item(i, weapon)
  engclient_cmd(i, weapon)
  }
}

public end()
{
 isrestart = false

 remove_task(123)

//tu spowrotem wlaczamy pluginy ktore zatrzymalismy wyzej
//server_cmd("amx_pausecfg enable nazwa_pluginu.amxx")
//server_cmd("amx_pausecfg enable nazwa_pluginu2.amxx")
//robimy tak z kazdym, a jak widac jedyne co sie zmienia to enable

 set_cvar_num("sv_restartround",1)
}

public count_me()
{
    new red = random_num(5,255)
    new green = random_num(5,255)
    new blue = random_num(5,255)  

    set_hudmessage(red, green, blue, -1.0, 0.01, 0, 0.1, 0.92, 0.1, 0.1, -1)
    show_hudmessage(0,"", timer)

    if(timer == 3)
    {
    client_cmd(0, "spk vox/three.wav")
    }
    if(timer == 2)
    {
    client_cmd(0, "spk vox/two.wav")
    }
    if(timer == 1)
    {
    client_cmd(0, "spk vox/one.wav")
    }
    timer--
}

public block(id)
{
    if(isrestart)
        return PLUGIN_HANDLED
   
    return PLUGIN_CONTINUE
}
Co z tym zrobić?
  • +
  • -
  • 0

#4 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 30.03.2010 17:46

Czy to zle czy dobrze ze zmienia na awp? xD
  • +
  • -
  • 0

#5 Qub4

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 30.03.2010 17:50

No źle, bo się nie da na kosy walczyć. I jeszcze jedno: w pierwszej rundzie jest wszystko ok, ale w drugiej rundzie gracze dostają glocki/awp, z których da się strzelać. W prawdzie po kilku sekundach zmienia się na AWP, ale czy nie dałoby się tak zrobić, żeby je wywalało?
  • +
  • -
  • 0

#6 Lukasz5

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 280
Wszechwidzący

  • Postów:1 414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 30.03.2010 21:16

Na ile sekund można używać inne bronie jak na 1-2s to po co poprawiać... :) Ustawić freeztime i nie będą strzelać, a glocki w tym czasie się zablokują... :D
  • +
  • -
  • 0

#7 Qub4

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 31.03.2010 05:26

No właśnie o to chodzi, że się nie blokują. 2-3 sekundy podczas całej rundy, nie tylko na początku. Np.: w połowie rundy zmieniam na usp, ono pojawia się na 2-3 sekundy i wraca z powrotem do AWP
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych