Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z DiabloMod


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rexio

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:1
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 28.03.2010 18:29

Witam.Od Wczoraj Mam DiabloMod na swoim serwerze i mam następujący błąd Gdyż:
Nie Można Mieć Większego Levelu Niż 100 i Skilli Większych niż 50. Co Mam Robić? Bardzo Proszę O Pomoc.
  • +
  • -
  • 0

#2 BraUn878

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:67
  • Lokalizacja:Police
Offline

Napisano 31.03.2010 16:21

Zły dział. W dodatku był już taki temat.
  • +
  • -
  • 0

#3 Bujakasza

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Ostróda
Offline

Napisano 01.04.2010 05:56

Znajdzi to :

case 0:
{
if (player_intelligence[id]<50){
player_point[id]-=1
player_intelligence[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")


Zamieni na :

case 0:
{
if (player_intelligence[id]<100){
player_point[id]-=1
player_intelligence[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")



Znajdzi


}
case 1:
{
if (player_strength[id]<50){
player_point[id]-=1
player_strength[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")



Zamieni na

}
case 1:
{
if (player_strength[id]<100){
player_point[id]-=1
player_strength[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")



Znajdzi


}
case 2:
{
if (player_agility[id]<50){
player_point[id]-=1
player_agility[id]+=1
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")



Zamieni na

}
case 2:
{
if (player_agility[id]<100){
player_point[id]-=1
player_agility[id]+=1
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")


Znajdzi

}
case 3:
{
if (player_dextery[id]<50){
player_point[id]-=1
player_dextery[id]+=1
set_speedchange(id)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")



Zamieni na

}
case 3:
{
if (player_dextery[id]<100){ te sto odpowiada ile ma byc punktow max
player_point[id]-=1
player_dextery[id]+=1
set_speedchange(id)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")


  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych