Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

compile


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pakos

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:75
Offline

Napisano 22.03.2010 22:18


#include <zombieplague>

// Zombie Attributes
new const zclass_name[] = "Chameleon"
new const zclass_info[] = "Looks like human"
new const zclass_model[] = "zombie_source"
new const zclass_clawmodel[] = "v_knife_zombie.mdl"
new const zclass_pmodel[] = "models/p_knife.mdl"
const zclass_health = 4000
const zclass_speed = 250
const Float:zclass_gravity = 1.0
const Float:zclass_knockback = 1.0

// Class ID
new zp_class_chameleon

// Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
public plugin_precache()
{
precache_model(zclass_pmodel)

// Register the new class and store ID for reference
zp_class_chameleon = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)
}

public plugin_init()
{
register_plugin("[ZP] Class: Chameleon", "0.1", "HeLLm0sS")

register_event("CurWeapon", "event_CurWeapon","be", "1=1")
}

// User Infected forward
public zp_user_infected_post(id, infector)
{
// Check if the infected player is using our custom zombie class
if (zp_get_user_zombie_class(id) == zp_class_chameleon)
{
client_print(id, print_chat, "[xLd-ZM] You now look like human.")
set_pev(id, pev_health, float(pev(id, pev_health)) + 100.0)
}
}

public event_CurWeapon(id)
{
if(is_user_alive(id) && zp_get_user_zombie(id) && !zp_get_user_nemesis(id)
&& zp_get_user_zombie_class(id) == zp_class_chameleon)
set_pev(id, pev_weaponmodel2, zclass_pmodel)
}


Móglby mi ktos z tego pliku .sma zrobic plik .amxx i .sma ?
  • +
  • -
  • 0

#2 bolek_stw

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:416
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 23.03.2010 15:38

mi na lokalu wyskakują errory
wymagane są jakieś biblioteki chyba ;P
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#3 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 23.03.2010 15:53

scripting/include/zombieplague.inc Potrzebne :D Czyli pobierz moda i tam masz na 100% :)

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych