Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

ScreenShake.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
57 odpowiedzi w tym temacie

#21 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 23.03.2010 11:45

const FFADE_IN = 0x0001;

dokładnie o to chodziło



W Fade ma być jedno "F"?

I ock. z tym FFADE_IN = 0x0001;?


Już powoli dochodze, mam tak: ;d

					message_begin(MSG_ONE , get_user_msgid("ScreenShake") , {0,0,0} ,id)
write_short( 1<<14 );
write_short( 1<<12 );
write_short( 1 );
write_byte(255);
write_byte(255);
write_byte(255);
write_byte(100);
message_end()

Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 23.03.2010 11:47


#22 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 23.03.2010 15:15

Jak byk widać 2x F no chyba, że niedowidzisz... FFADE

Half-Life 1 Game Events - AlliedModders Wiki
  • +
  • -
  • 0

#23 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 23.03.2010 15:20

Doobra, zrobie tak i już:
                                        message_begin(MSG_ONE , get_user_msgid("ScreenShake") , {0,0,0} ,id)
                                        write_short( 1<<14 );
                                        write_short( 1<<12 );
                                        write_short( 1 );
                                        write_byte(255);
                                        write_byte(255);
                                        write_byte(255);
                                        write_byte(100);
                                        message_end()


#24 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 23.03.2010 16:01

ey bo albo ja czegos nie ogarniam albo cos z wami jest nie teges czemu wy mu dajecie ScreenFade skoro jemu chodzi o ScreenShake wnioskujac z nazwy tematu :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#25 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 23.03.2010 17:17

ey bo albo ja czegos nie ogarniam albo cos z wami jest nie teges czemu wy mu dajecie ScreenFade skoro jemu chodzi o ScreenShake wnioskujac z nazwy tematu :D



Tak, chodzi mi o ScreenShake. ;x To w końcu jak to bd wyglądać?

#26 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 23.03.2010 17:34

Zlookajta ten plugin i wytnijta z niego co potrzeba :D Screen Shake 1.0 by ThantiK - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1

#27 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 23.03.2010 17:36

message_begin(MSG_ONE, gmsgShake, {0,0,0}, team[i])
      write_short(255<< 14 ) //ammount 
      write_short(10 << 14) //lasts this long 
      write_short(255<< 14) //frequency 
      message_end() 

i
new gmsgShake = get_user_msgid("ScreenShake")

Tak bd dobrze?

#28 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 23.03.2010 17:38

Spróbuj ^^ Raczej bd git ^^ team[i] nie wiem czy potrzebne ale zostaw ^^
  • +
  • -
  • 0

#29 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 23.03.2010 17:42

Zamiast team[i] moge zamienić na id?

Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 23.03.2010 17:42


#30 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 23.03.2010 18:02

Zamiast team[i] moge zamienić na id?


raczej tak.
  • +
  • -
  • 0

#31 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 23.03.2010 18:05

write_short(10 << 14)

To wywoła shake na 10 sek(chyba) jak chcesz inny czas trwania to liczysz według specjalnych unitów. 1 << 12 (1sek).
A link do FFADE podałem, bo pod nim jest SHAKE i widać różnice ładnie w message'u...

Użytkownik Ortega edytował ten post 23.03.2010 18:09

  • +
  • -
  • 0

#32 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 23.03.2010 18:11

Dobra, ostatni pytanie:

Jak dam tak:

message_begin(MSG_ONE, gmsgShake, {0,0,0}, id)
      write_short(255<< 14 ) //ammount 
      write_short(1 << 12) //lasts this long 
      write_short(255<< 14) //frequency 
      message_end() 

To gdy atakujący zaatakuje przeciwnika, to przeciwnikowi zacznie się trząść ekran?

Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 23.03.2010 18:11


#33 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 23.03.2010 18:15

haha ale jestem głupi xD

tak, ten kod jest ok
  • +
  • -
  • 0

#34 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 23.03.2010 18:25

To całe:

message_begin(MSG_ONE, gmsgShake, {0,0,0}, id)
      write_short(255<< 14 ) //ammount 
      write_short(1 << 12) //lasts this long 
      write_short(255<< 14) //frequency 
      message_end() 

Mam wkleić w
public plugin_init
?

#35 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 23.03.2010 20:19

R3X kazdy sie czasem myli chyba :D a nie wiem co wyscie sie tak wzieli za te przesuniecia bitowe jakbys nie mogl sobie liczby poprostu wpisac 0-255 a o ile sie nie myle to

255<<14

to

255*2^14


Użytkownik G[o]Q edytował ten post 23.03.2010 20:22

  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#36 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 23.03.2010 21:02

Ja już mam wszystko pomieszane...

Mogę to:
  message_begin(MSG_ONE, gmsgShake, {0,0,0}, id)
      write_short(255<< 14 ) //ammount 
      write_short(1 << 12) //lasts this long 
      write_short(255<< 14) //frequency 
      message_end()

Wkleić pod funkcją Zabojcy na wybijanie przeciwnika w góre i bd wszystko ok?

#37 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 23.03.2010 21:21

no nie wiem bo to chyba tylko gosciowi zatrzesie ekranem :/ musisz jeszcze pobrac origin gracza i zmienic origin[2] np dodac 100 i wtedy go wyrzuci :D
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#38 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 23.03.2010 21:50

No a ja chce, żeby gościowi trzęsło ekranem. xD Potem bd się głowić nad wybijaniem.

Zrobiłem tak:

if(is_user_connected(attacker_id)&&(attacker_id!=id)&&player_class[attacker] == Hefasto)
			{	
				if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
				{	     
					 message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenShake"), {0,0,0}, id)
                                         write_short(255<< 14)
                                         write_short(1 << 12)
                                         write_short(255<< 14)
                                         message_end()
				}
			}


Zrobiłem tak, ale chyba nie działa, bo wszyscy mówią, że się nei trzęsie.. ;/ A waliłem z pistoletów.

Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 23.03.2010 22:02


#39 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 23.03.2010 22:28

Czytaj czasem co pisze max to 255 a ty mnożysz 255 *2^14 to chyba jest więcej niż 255 dlatego zamien sobie te przesunięcia na liczby 255 25 i 255
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#40 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 23.03.2010 22:34

if(is_user_connected(attacker_id)&&(attacker_id!=id)&&player_class[attacker] == Hefasto)
			{	
				if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
				{	     
					 message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenShake"), {0,0,0}, id)
                                         write_short(255<< 14)
                                         write_short(25 << 12)
                                         write_short(255<< 14)
                                         message_end()
				}
			}

Yyy.. Nie zbyt chyba zrozumiałem, tak?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych