Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ZP] Problem z amunicją


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 .minD

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:451
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 09.03.2010 14:09

Mam te 2 pluginy na serwie:
[ZP] AntiDote Gun - AlliedModders
[ZP] Extra Item: Grenade Launcher - AlliedModders

1. Antidote Gun ( scout ) powinien mieć tylko 10 naboi a ja mam ustawione na serwie nieograniczona ilość amunicji bez przeładowywania! i można sobie przemieniać zombie w ludzie i przemieniać :)

2. Co do Grenade Launcher mam ten sam problem, powinien mieć x naboi a ma nieograniczona ilość :(

3. Gdy na serwie jest Nemesis, Survivor czy Plague mod jest całkowity zakaz stawiania laserów ponieważ gdy nemek itp. wejdzie na mine to dead :P to pytanie do skrypterów którzy znają się na plugach do ZP: czy da się zrobić plugin blokujący plugin na lasery na tych modach? Napisałem na Alliedzie ale nikt nie odpisał :(

Dam :ganja:

Użytkownik .minD edytował ten post 09.03.2010 14:10

  • +
  • -
  • 1

#2 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 09.03.2010 17:07

3.
#include < amxmodx >
#include < zombieplague >

#define VER 1.0

new bool:block

public plugin_init( )
{
register_plugin( "[ZP] Class Item Block" , "VER" , "Ortega" );
}


public zp_round_started( ) {
if( ( zp_is_nemesis_round( ) || zp_is_survivor_round( ) || zp_is_plague_round( ) ) == true ) {
pause("ac" , "lasermine.amxx" );
return block = ( !false );
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public zp_round_ended( ) {
if( ( block ) != false ) {
unpause( "ac" , "lasermine.amxx" );
}
}

  • +
  • -
  • 1

#3 .minD

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:451
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 09.03.2010 18:00

dzięki Ortega, działa :D


a 1 i 2? :(
  • +
  • -
  • 0

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 10.03.2010 11:50

Skoro problem występuje w 2 różnych pluginach to musisz mieć widocznie jakiś inny plugin który ustawia unlimited ammo.
  • +
  • -
  • 0

#5 .minD

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:451
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 10.03.2010 20:07

nie, bo mam ustawiony cvar
zp_human_unlimited_ammo 2 // Unlimited ammo [0-disabled // 1-BP ammo // 2-clip ammo]


co do punktu 2 już napisałem autorowi na Alliedzie i zrobił update :) więc odpada
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych