Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

menu klas nowa strona


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
46 odpowiedzi w tym temacie

#41 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 06.03.2010 12:01

Mam problem, przerobiłem to na 2 klasy, ale:

1. Jak wpisze /klasy to na pierwszej stronie są lvle, jak dam Dalej, to na drugiej są, ale jak wrócę, to już na pierwszej stronie nie ma poziomów.
2. Zamiast nazw nowych klas jest "klasa1, klasa2"
3. Niema na pierwszej stronie "0, Wyjscie" ;<

2. a nie pomyślałeś o tym żeby w miejsce klasa1, klasa2 wprowadzić nazwy swoich nowych klas ? ;>



Tak, zrobiłem to już, ale co z tymi lvlami?

#42 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 06.03.2010 13:17

wstecz dziala a co do lvl'i to w petli tworzacej pierwsza strone za lvl odpowiada lx[index] zmien tam sobie na zmienna odpowiadajaca za lvl w drugim menu
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#43 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 06.03.2010 13:20

player_class_lvl

A jak to naprawić?
  • +
  • -
  • 0

#44 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 06.03.2010 14:56

wstecz dziala a co do lvl'i to w petli tworzacej pierwsza strone za lvl odpowiada lx[index] zmien tam sobie na zmienna odpowiadajaca za lvl w drugim menu


To znaczy? Bo nie rozumiem. :X Wszystko mi działa, tylko te lvle.

#45 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 06.03.2010 15:44

format(text, 511,"%s%s%d. %s  Level :%d ^n",text,(keyss)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])

zamieniasz na

format(text, 511,"%s%s%d. %s  Level :%d ^n",text,(keyss)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], player_class_lvl[id][i+1])

  • +
  • -
  • 2
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#46 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 06.03.2010 15:49

edit :

-Działa, dzięki G[o]Q, jestes [WIELKI

Użytkownik Ghoscik edytował ten post 06.03.2010 16:07

  • +
  • -
  • 0

#47 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 14.03.2010 13:56

Da się do tego menu zrobić, żeby ostatnia klasa była blokowana na daną flage? Jeżeli tak, to jak?

14 marzec 2010 - 01:12:
Dobra, klasy robie według tego poradnika: [DIABLOMOD] Dodawanie klas - Nieoficjalny polski support AMX Mod X .

I mam tam zmieniać np.

new lx[9]

na:

new lx[12]

Jeżeli mam 3 nowe klasy?

Oraz robie to:

Z:

public select_class(id,lx[])
{
	if(is_user_bot(id)) return
	new flags[10]
	get_cvar_string("diablo_classes",flags,9)
	new text[512]
	new keys = read_flags(flags)
	
	asked_klass[id]=0
	
	format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")
	
	for(new i=0;i<8;i++)
	{
		format(text, 511,"%s%s%d. %s  Level :%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
	}
	
	show_menu(id, keys, text) 
}

Na:

public select_class(id,lx[])
{
	if(is_user_bot(id)) return
	new flags[13]
	get_cvar_string("diablo_classes",flags,12)
	new text[512]
	new keys = read_flags(flags)
	
	asked_klass[id]=0
	
	format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")
	
	for(new i=0;i<11;i++)
	{
		format(text, 511,"%s%s%d. %s  Level :%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
	}
	
	show_menu(id, keys, text) 
}

A potem na:

public select_class(id,lx[])
{
if(is_user_bot(id)) return
new flags[13]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,13)
new text[512]
//new keys = read_flags(flags)

asked_klass[id]=0

format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")

for(new i=0;i<8;i++)
{
format(text, 511,"%s%s%d. %s  Level :%d ^n",text,(keyss)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
}
format(text, 511,"%s^n9. Dalej^n",text)
show_menu(id, keyss, text) 

}

14 marzec 2010 - 13:56:
Albo może tak, jak zrobić, aby działały cvary na blokowanie klas?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych